Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-04-30
Og³oszenie nr 535946-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.
Gmina Myszków: O¦WIETLENIE UL. KOZIEG£OWSKIEJ
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny
15139849700000, ul.
Ko¶ciuszki
26
,
42-300
Myszków, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.miastomyszkow.pl/?c=680
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.miastomyszkow.pl/?c=680
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
Adres:
Sekretariat Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzêdu Miasta Myszkowa,przy ul. Ko¶ciuszki 26, 42-300 Myszków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
O¦WIETLENIE UL. KOZIEG£OWSKIEJ
Numer referencyjny:
ZP.271.15.2020.PZ
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "O¶wietlenie ul. Kozieg³owskiej" robót budowlanych polegaj±cych na budowie wydzielonego o¶wietlenia ulicznego na ok. 1,55 km odcinku drogi wojewódzkiej DW 789 - ul. Kozieg³owskiej, tj. na odcinku od przejazdu kolejowego zlokalizowanego przy skrzy¿owaniu ul. Kozieg³owskiej z ul. Wroni± do obszaru le¶nego zlokalizowanego przy wyje¼dzie z gminy Myszków w kierunku miasta ¯arki. 2. Zakres robót do wykonania: Lp. Wyszczególnienie robót budowlanych do wykonania Ilo¶æ 1). Zabudowa szafy o¶wietlenia ulicznego SOU LED - 1 kpl. 2). Zabudowa kabla YAKXS 4x35mm2; 1kV - 484 mb. 3). Zabudowa bednarki uziemiaj±cej Fe/Zn 30*4mm - 403 mb. 4). Dostawa i monta¿ ogranicznika przepiêæ nN - 22 kpl. 5). Zabudowa przewodu napowietrznego izolowanego AsXSn 4 x 35mm2 - 827 mb. 6). Zabudowa przewodu napowietrznego izolowanego AsXSn 2 x 35mm2 - 626 mb. 7). Budowa stanowiska s³upowego - s³up o¶wietleniowy o d³ugo¶ci ¿erdzi 10,5m i wytrzyma³o¶ci 250daN - 33 kpl. 8). Budowa stanowiska s³upowego - s³up o¶wietleniowy o d³ugo¶ci ¿erdzi 10,5m i wytrzyma³o¶ci 430daN - 16 kpl. 9). Dostawa i monta¿ wysiêgnika Wo-4 0,7x1 - 49 szt. 10). Zabudowa na stanowiska s³upowych - opraw o¶wietleniowych LED - 49 kpl. 11). Wykonanie pomiarów i prób powykonawczych, w tym: badania i pomiary instalacji uziemiaj±cej, badania linii kablowej nN - 4 ¿y³owej, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napiêcia - kpl. 12). Sporz±dzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3kpl. 13). Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy poszczególnych etapów o¶wietlenia ulicznego - kpl. 3. Przedmiot zamówienia, w tym zakres robót, zosta³ dok³adnie opisany w dokumentacji do wykonania zamówienia stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami objêtymi za³±cznikiem nr 1 do SIWZ spowoduje w znacz±cym stopniu poprawê bezpieczeñstwa dla u¿ytkowników (uczestników ruchu) na odcinku drogi w ul. Kozieg³owskiej, zapewniaj±c dostosowanie drogi na ww. odcinku do potrzeb wszystkich u¿ytkowników, zwiêkszaj±c dostêpno¶æ drogi dla osób niepe³nosprawnych. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV: 1) G³ówny kod CPV: -- 45316110-9: Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego; 2) Dodatkowe kody CPV: -- 45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, -- 45311200-2: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, -- 45311100-1: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, -- 45112100-6: Roboty w zakresie kopania rowów, - 71355200-3: Wykonywanie badañ. 7. Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê, ¿e w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w za³±cznikach do niej wystêpuj± takie wskazania, to nie nale¿y ich traktowaæ jako odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze informacyjnym (niewi±¿±cych Wykonawców), z zastrze¿eniem ust. 7 - 11. Z ww. wzglêdów, oferta, która nie bêdzie odpowiada³a takim wskazaniom Zamawiaj±cego, nie bêdzie uznana za niezgodn± z tre¶ci± SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 8. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne: 1) dla rozwi±zañ podanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Polskich Normach przenosz±cym normy europejskie oraz Polskich Normach bran¿owych, a wskazaniom tym towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ne"; 2) w odniesieniu do wymaganego dla opraw o¶wietlenia ulicznego oznakowania ENEC (European Norms Electrical Certification), które jest jednolitym na ca³± Europê znakiem bezpieczeñstwa dla produktów elektrycznych. Produkty oznaczone znakiem ENEC nie musz± ju¿ byæ akceptowane w innym kraju europejskim. ENEC jest najbardziej presti¿owym ogólnoeuropejskim znakiem certyfikacyjnym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ wyrobu z odpowiednimi europejskimi normami EN, dotycz±cymi bezpieczeñstwa sprzêtu elektrycznego, w tym sprzêtu o¶wietleniowego i wyrobów AGD. Ponadto znak ENEC informuje, ¿e produkt spe³nia wymagania co najmniej zbie¿ne ze standardem ISO 9001, a zak³ad produkcyjny wyrobów oznakowanych znakiem ENEC jest poddawany dodatkowej inspekcji (jest to dodatkowa gwarancja jako¶ci). Za równowa¿ne oznakowaniu ENEC wyrobu uwa¿a siê jego inne oznakowanie potwierdzaj±ce spe³nianie przez wyrób norm europejskich, a w szczególno¶ci normy EN-60598 lub nowszej, dotycz±cej opraw o¶wietleniowych wymagania ogólne i badania, lub spe³nianie równowa¿nych systemów odniesienia, co oznacza spe³nianie przynajmniej cech techniczno-u¿ytkowych wyrobów na poziomie wymogów zawartych w normach europejskich, dotycz±cych opraw o¶wietleniowych. 9. Rozwi±zania równowa¿ne zastosowane przez Wykonawcê w zakresie ust. 7 pkt 1 nie powinny posiadaæ cech (parametrów) gorszych od okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w dokumentach sk³adaj±cych siê na za³±cznik nr 1 do SIWZ, a w szczególno¶ci w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w sk³adanej ofercie, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego przedmiotowi zamówienia. W tym celu Wykonawca winien podaæ cechy, parametry rozwi±zañ równowa¿nych przynajmniej w stopniu, w jakim Zamawiaj±cy okre¶la wymagania stawiane konkretnym rozwi±zaniom w dokumentach sk³adaj±cych siê na za³. nr 1 do SIWZ. 10. Za równowa¿ne oznakowaniu ENEC opraw o¶wietlenia ulicznego, o którym mowa w ust. 7 pkt 2, uwa¿a siê inne ich oznakowanie, które potwierdza spe³nianie przez te oprawy norm europejskich, a w szczególno¶ci normy EN-60598 lub nowszej, dotycz±cej opraw o¶wietleniowych wymagania ogólne i badania, lub spe³nianie równowa¿nych systemów odniesienia, co oznacza spe³nianie przynajmniej cech techniczno-u¿ytkowych wyrobów na poziomie wymogów zawartych w normach europejskich, dotycz±cych opraw o¶wietleniowych. 11. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ rozwi±zania równowa¿ne tylko na etapie sk³adania oferty. Wykonawca, którego oferta zawiera rozwi±zania równowa¿ne, winien: 1) zaoferowaæ te rozwi±zania w sk³adanej ofercie poprzez za³±czenie do wype³nionego formularza oferty wykazu oferowanych rozwi±zañ równowa¿nych, zawieraj±cego: -- nazwê proponowanego rozwi±zania równowa¿nego (np. produktu, oznakowania opraw o¶wietlenia ulicznego, itd.). Wykaz jako integralna czê¶æ oferty sk³adany jest w oryginale z w³asnorêcznym podpisem osoby/osób uprawnionych do sk³adania oferty lub jej/ich pe³nomocnika, -- nazwê zastêpowanego rozwi±zania rozwi±zaniem równowa¿nym, z przywo³aniem dokumentu, w którym wystêpuje zastêpowane rozwi±zanie, spo¶ród zapisów/dokumentów wchodz±cych w sk³ad opisu przedmiotu zamówienia, w tym za³±cznika nr 1 do SIWZ), -- opis rozwi±zania równowa¿nego (np. jego cech, parametrów, oznakowania opraw o¶wietlenia ulicznego, itd.), oraz 2) do³±czyæ dokument/dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ przez opisane w ww. wykazie rozwi±zania równowa¿ne (np. dla wykazania parametrów opraw o¶wietlenia ulicznego - kartê katalogow± zastosowanych równowa¿nych opraw o¶wietlenia ulicznego, itd.). W przypadku za³±czania kopii dokumentów Wykonawca winien potwierdziæ ich autentyczno¶æ poprzez zapis na ka¿dej stronie dokumentów: "Za zgodno¶æ z orygina³em". 12. Wykaz i inne dokumenty dotycz±ce rozwi±zañ równowa¿nych, o których mowa w ust. 7 - 10, stanowi± tre¶æ oferty i nie podlegaj± dostarczeniu w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub uzupe³nieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 13. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce roboty elektromonta¿owe, by³y w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ów na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.). 14. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 15. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców. 16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza do: 1) sk³adania ofert wariantowych, 2) sk³adania ofert czê¶ciowych. 17. Zamawiaj±cy nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej ni¿ polski nowy z³oty (PLN)
II.5) G³ówny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45231400-9 |
| 45311200-2 |
| 45311100-1 |
| 45112100-6 |
| 71355200-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-09-21
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-09-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca w ramach maksymalnie trzech zamówieñ (umów) wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane zrealizowane w ramach budowy lub przebudowy (def. budowy i przebudowy w rozumieniu Prawa budowlanego) o¶wietlenia ulicznego o d³ugo¶ci co najmniej 500,00 m.
Na potrzeby przedmiotowego postêpowania, dla wykazania spe³niania ww. warunku przyjmuje siê, ¿e d³ugo¶æ budowy lub przebudowy o¶wietlenia oznacza ³±czn± d³ugo¶æ wybudowanych lub przebudowanych stanowisk s³upowych w ramach wykonanych i wykazywanych robót budowlanych,
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia oraz wyka¿e dysponowanie nastêpuj±cymi osobami:
? kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia zdobyte na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli nowsze przepisy nie uchyli³y wa¿no¶ci tych uprawnieñ, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220),
? co najmniej 3 osobami wykonuj±cymi roboty elektromonta¿owe, posiadaj±cymi minimum dwuletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu robót elektromonta¿owych, okre¶laj±c dla tych osób zakres czynno¶ci oraz informuj±c o podstawie dysponowania tymi osobami
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Opis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Ww. wykaz stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych oraz za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ww. wykaz stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ;
3) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Warto¶ci podane w informacji, o której mowa powy¿ej, w walutach innych ni¿ PLN, zostan± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ up³ywu terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca za³±cza do oferty: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ, przy czym: -- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców - o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, przy czym tre¶æ tego o¶wiadczenia w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odnosi siê do wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, a tre¶æ o¶wiadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postêpowania (przes³anek wykluczenia z postêpowania) dotyczy ka¿dego z nich z osobna, -- Wykonawca powo³uj±cy siê na zasoby innych podmiotów przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym o¶wiadczeniu, które dotycz± niepodlegania wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby. 2) zobowi±zanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powo³uje siê przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji dotycz±cych: 1) kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycz±ca sk³adania ww. o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. Wzór o¶wiadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zak³adce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiaj±cego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, to ka¿dy z nich sk³ada odrêbne o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego i ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie dostarczane wraz z ofert± winno zawieraæ w swojej tre¶ci informacje dotycz±ce co najmniej: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia lub kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powo³uje siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca przedk³ada spo¶ród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z pó¼n. zm.) - dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim sk³ada je Wykonawca, tj.: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wype³nionego i podpisanego formularza oferty (tre¶ci oferty) Wykonawca winien do³±czyæ: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ; 2) zobowi±zanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powo³uje siê przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) kosztorys ofertowy sporz±dzony zgodnie z rozdz. 12 SIWZ - opis sposobu obliczenia ceny; 4) stosowne pe³nomocnictwa w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy | 30,00 |
| Termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rêkojmi | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robot budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonania. Wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres wystêpowania udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych dla prowadzenia robót budowlanych, których nie mo¿na by³o wykonaæ w innym terminie, b) zaistnienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urz±dzeñ podziemnych koliduj±cych z realizowanymi robotami, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonanie prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia, c) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych. Termin zostanie wyd³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania tych robót, d) opó¼nienie w uzyskaniu zezwoleñ, opinii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wyd³u¿ony o czas, który by³ faktycznie niezbêdny do uzyskania tych dokumentów, e) wyst±pienie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp, ze szczególnym uwzglêdnieniem okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 568). 2) Inne zmiany do umowy mog±ce skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub terminu: a) zmiany przepisów prawa, które nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia, powoduj±ce konieczno¶æ dostosowania do nich zapisów i rozwi±zañ zawartych w dokumentacji projektowej, b) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, c) dokonane rozliczenie powykonawcze wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy. 2. Zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów rozliczeniowych zamówienia nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy, o ile nie powoduj± zmiany terminu okre¶lonego w § 2 ust. 2 niniejszej umowy i kwoty okre¶lonej w § 6 ust. 1 niniejszej umowy. 3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pieniem z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 4. Z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany do umowy zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez obie strony. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna RODO dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny postêpowania: ZP.271.15.2020.PZ stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w ¯arkach Letnisko przy ul. K±pielowej 1B"
- UTWORZENIE ¯£OBKA NR 1 PRZY UL. PU£ASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTA¯ WYPOSA¯ENIA ¯£OBKA CZ. 2 - SPRZÊT AGD I SPRZÊT ELEKTRONICZNY
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej, wody zimnej oraz c.w.u. wraz z cyrkulacj± z zachowaniem ¶rednic przep³ywu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- REMONT MOSTÓW CZÊ¦Æ 1: REMONT MOSTU W CI¡GU DROGI GMINNEJ UL. PI£SUDSKIEGO CZÊ¦Æ 2: REMONT MOSTU W CI¡GU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
wiêcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudow± infrastruktury o¶rodka sportowego w Borowej
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Ma³ych w ramach programu "Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Tarnowiec
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioró¿norodno¶ci wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioró¿norodno¶ci na terenie siedziby Biura ZPKW¦ w Bêdzinie.
- Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II z podzia³em na 2 czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





