Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-05-13
Bydgoszcz: DOSTAWA MATERIA£ÓW REKLAMOWYCH
BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYS£OWO-TECHNOLOGICZNEGO SP. Z O.O. W ROKU 2016
Numer og³oszenia: 53579 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoski Park Przemys³owo-Technologiczny sp. z o. o. , ul. Bogdana Raczkowskiego 11, 85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 365 33 10.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MATERIA£ÓW REKLAMOWYCH BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYS£OWO-TECHNOLOGICZNEGO SP. Z O.O. W ROKU 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów reklamowych wed³ug szczegó³owego opisu, odrêbnego dla ka¿dego zadania na rzecz Bydgoskiego Parku Przemys³owo-Technologicznego sp. z o.o. w Bydgoszczy. 2. Wykonawca we wszystkich projektach graficznych uwzglêdniaæ bêdzie logotyp BCTW lub logotyp BCTW i maksymalnie dwa dodatkowe logotypy wskazane przez Zamawiaj±cego w kolorystyce ustalonej przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy grafiki ze wszystkimi logotypami po zawarciu umowy. 3. Wszelkie zaproponowane przez Wykonawcê np. projekty oraz inne tre¶ci graficzne i tekstowe bêd± ka¿dorazowo konsultowane z Zamawiaj±cym i bêd± musia³y uzyskaæ jego uprzedni± akceptacjê. 4. Wykonawcy przys³uguje jedynie wynagrodzenie za faktycznie zlecone, wykonane i potwierdzone przez Zamawiaj±cego czynno¶ci wg. stawek jednostkowych wskazanych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym dla ka¿dego z zadañ. 5. Liczby egzemplarzy wskazane w dalszej czê¶ci dokumentacji stanowi± warto¶ci maksymalne. Z uwagi na to, ¿e przedmiot zamówienia wskazuje mo¿liwie maksymalny zakres dostaw, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zlecenia mniejszej ilo¶ci dostaw ni¿ przewidziana w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ dostawê jedynie na ka¿dorazowe zlecenie Zamawiaj±cego, dlatego nie stanowi zmiany umowy zlecenie Wykonawcy mniejszej ilo¶ci dostaw ni¿ przewidziana w formularzu ofertowym. 6. Wszystkie no¶niki i materia³y reklamowe bêd± nowe tj. wyprodukowane na potrzeby niniejszej kampanii. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone elementy zamówienia wskazanej w ka¿dym zadaniu/ofercie Wykonawcy 8. Wykonawca zapewni transport wszystkich materia³ów bêd±cy przedmiotem zamówienia. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ materia³y stanowi±ce przedmiot zamówienia we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce na terenie miasta bêd±cego siedzib± Zamawiaj±cego. 9. Ka¿de zadanie bêdzie realizowane po konsultacji i uzyskaniu akceptacji Zamawiaj±cego zw³aszcza co do poszczególnych projektów. 10. Je¿eli nie jest inaczej wskazane przy danym zadaniu, Wykonawca w terminie 4 dni roboczych od daty z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zlecenia na konkretne zadanie dostarczy Zamawiaj±cemu projekty wykonania. Wykonawca przedstawi minimum trzy znacznie zró¿nicowane projekty dla poszczególnych Zadañ oddzielnie. Projekty powinny byæ przekazane do akceptacji Zamawiaj±cego w formie elektronicznej w formacie PDF (z zachowaniem terminu 4 dni roboczych) oraz w wersji papierowej w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. Je¿eli projekty nie spe³ni± oczekiwañ Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przedstawienia dodatkowych projektów ni¿ te, które zaproponowa³ Wykonawca. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ kolejne, nowe trzy projekty dla w/w zadañ. Wykonawca ma 4 dni robocze na uwzglêdnienie uwag i ¿±dañ Zamawiaj±cego. Okres zg³aszania uwag przez Zamawiaj±cego to 4 dni robocze od momentu przekazania projektów. Czas na wniesienie poprawek przez Wykonawcê, zgodnie z sugestiami Zamawiaj±cego oraz przekazanie Zamawiaj±cemu poprawionych materia³ów celem akceptacji to 4 dni robocze od momentu zg³oszenia poprawek. Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniaæ i wprowadzaæ w projektach uwagi Zamawiaj±cego do momentu ich ostatecznej akceptacji. Po ostatecznej akceptacji Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu wersje elektroniczne wykonanych projektów w formacie .cdr, umo¿liwiaj±c ingerencjê w integralno¶æ dzie³a. Forma akceptacji Zamawiaj±cego musi byæ wyra¿ona wprost w odniesieniu do konkretnego zadania zidentyfikowanego terminowo. Akceptacja Zamawiaj±cego musi mieæ charakter wyra¼ny. Nie dopuszcza siê potwierdzenia milcz±cego czy dorozumianego. Oznacza to, ¿e akceptacja projektów czy innych sk³adowych elementów SIWZ mo¿e byæ wyra¿ona w formie pisemnej, elektronicznej lub zaprotoko³owana podczas spotkania Wykonawcy z Zamawiaj±cym. Zamawiaj±cy dokona wyboru, która forma akceptacji jest najw³a¶ciwsza do danego zadania. 11. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany równie¿ zapewniæ we w³asnym zakresie w przypadku zadañ, które tego wymagaj±: a) dowóz i u¿ycie sprzêtu; b) pracowników niezbêdnych do wykonania Zamówienia, posiadaj±cych stosowne uprawnienia (je¶li takowe s± konieczne); c) materia³y podstawowe i pomocnicze z dowozem; d) zapewnienie dozoru, a tak¿e w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy; e) prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppo¿.; f) wywóz i utylizacjê odpadów pozosta³ych po wykonanych przez Wykonawcê czynno¶ciach; g) uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu prac; h) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie wymaganym przez Zamawiaj±cego w umowie; i) serwis sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia, który takiego serwisu potrzebuje. 12. Wszystkie elementy zamówienia musz± posiadaæ atesty, w tym atesty niezbêdne dla u¿ytkowania podczas imprez targowo-wystawienniczych. Urz±dzenia/no¶niki tego wymagaj±ce powinny posiadaæ atesty o trudnopalno¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dym momencie ¿±daæ okazania atestów, wyznaczaj±c Wykonawcy stosowny termin. 13. Wszystkie osoby wykonuj±ce prace na terenie BCTW musz± posiadaæ stosowne uprawnienia, je¶li takowe s± wymagane przepisami prawa..
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% zamówienia podstawowego i polegaj±cych na rozszerzeniu dostawy, je¿eli zmiana wykonawcy powodowa³aby konieczno¶æ nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i dozorze.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci okre¶lonej dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: CZÊ¦Æ I - 1500 z³ CZÊ¦Æ II - 2500 z³ 2. Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 30 maja 2016 r. do godziny 9.00. Decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone : a) w pieni±dzu - przelewem na konto depozytowe 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944. W tre¶ci przelewu bankowego nale¿y podaæ - Wadium w postêpowaniu przetargowym na dostawê materia³ów reklamowych dla czê¶ci ... b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z pó¼niejszymi zmianami). 4. Wykonawca musi wskazaæ, której czê¶ci dotyczy wniesione wadium, tj. musi to wynikaæ z tre¶ci dokumentu lub z tytu³u przelewu. 5. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub w kilku formach. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym. O uznaniu przez zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek zamawiaj±cego. 7. Wadium wnoszone w formie porêczeñ i/lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale. 8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: 1) zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci, 2) Termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±. 9. Po¿±dane jest, aby Wykonawca, który sk³ada ofertê na kilka czê¶ci i nie wnosi wadium w formie pieniê¿nej, wniós³ wadium osobno dla ka¿dej czê¶ci. 10. Po¿±dane jest, aby Wykonawca poda³ numer rachunku bankowego, na który nale¿y zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium, zostanie przez zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania, a jego oferta odrzucona.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
CZÊ¦Æ I Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - ¿e wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na dostarczeniu totemów reklamowych na ³±czn± kwotê co najmniej 40 000 z³ brutto, w tym co najmniej 1 totemu reklamowego wewnêtrznego i co najmniej 1 totemu reklamowego zewnêtrznego. CZÊ¦Æ II Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - ¿e wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na dostarczeniu gad¿etów promuj±cych na ³±czn± kwotê co najmniej 80 000 z³ brutto, obejmuj±cych co najmniej cztery z wymienionych rodzajów gad¿etów: torby papierowe, smycze, kalendarze ksi±¿kowe, kalendarze trójdzielne, d³ugopisy, opaski odblaskowe, balony reklamowe, uchwyty na telefon, zabawki antystresowe, cukierki reklamowe, kartki okoliczno¶ciowe, teczki.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e Wykonawca spe³ni³ ten warunek, je¿eli wyka¿e on, i¿ znajduje w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych); jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyra¿onych w walutach innych ni¿ PLN, nale¿y przyj±æ ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesi±ca, w którym opublikowano og³oszenie o zamówieniu
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w poni¿ej opisanym zakresie i przypadkach: 1) ustawowej zmiana stawki podatku VAT; 2) gdy zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy; 3) zmiany, które spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez zamawiaj±cego; 4) innych zmian korzystnych dla zamawiaj±cego, 5) zmian szczegó³ów opisu przedmiotu zamówienia, je¿eli bêd± wynikaæ ze zaktualizowanych potrzeb Zamawiaj±cego i nie bêd± istotne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Bydgoski Park Przemys³owo - Technologiczny Sp. z o.o.,
ul. Bydgoskich Przemys³owców 6, 85-862 Bydgoszcz,
III piêtro.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Bydgoski Park Przemys³owo - Technologiczny Sp. z o.o., ul. Bydgoskich Przemys³owców 6, 85-862 Bydgoszcz, biurowiec IDEA - Przestrzeñ Biznesu III piêtro.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: PRÓBKI OFEROWANYCH PRODUKTÓW 1. Do oferty w zakresie Czê¶ci 2 Zamówienia, Wykonawca za³±cza próbki produktów - po 3 takie same sztuki z ka¿dego Zadania, wykonane z materia³ów okre¶lonych w SIWZ dla danego produktu, w rozmiarze wskazanym w SIWZ dla danego produktu, z jakimkolwiek logo oraz posiadaj±ce cechy pozwalaj±ce na zbadanie spe³niania kryterium jako¶ci wg niniejszego SIWZ dla danego produktu -w celu ustalenia spe³nienia wymogów, które podlegaj± ocenie punktowej w wyznaczonym kryterium oceny ofert pod wzglêdem jako¶ciowym. 2. Próbki powinny byæ umieszczone w jednym lub kilku zamkniêtych opakowaniach, w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich uszkodzenie lub zdekompletowanie wraz z dokumentem opisuj±cym dan± próbkê. Opakowania powinny byæ oznaczone w sposób okre¶lony w ust. 30 pkt. 1. Przepisy ust. 31, 33 i 34 stosuje siê odpowiednio. 3. Próbki jako element oferty nie podlegaj± uzupe³nianiu. Brak jakiejkolwiek próbki powoduje odrzucenie oferty bez wzywania o uzupe³nienie. 4. Przyjêcie do oceny próbki przez Zamawiaj±cego nie oznacza jednocze¶nie automatycznej akceptacji przez Zamawiaj±cego sposobu wykonania zamówienia wed³ug dostarczonej próbki. Wykonawca jest zobowi±zany do spe³nienia wszelkich wymagañ do przedmiotu zamówienia wskazanych w rozdziale III SIWZ, w tym do uzyskania wszelkich akceptacji Zamawiaj±cego w trakcie wykonania zamówienia. Jednocze¶nie Wykonawca na etapie wykonania zamówienia nie mo¿e zaproponowaæ Zamawiaj±cemu gorszych rozwi±zañ, ni¿ zastosowane w próbce do³±czonej do oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: RAMKI, STOJAKI, TOTEMY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.1 Ramka OWZ na plakat A3 Na potrzeby zamówienia Wykonawca wykona ramki reklamowe o poni¿szej specyfikacji w ilo¶ci 10 sztuk: Konstrukcja: profile aluminiowe anodowane w kolorze srebrnym Wykoñczenie naro¿ników: zaokr±glone naro¿niki z tworzywa Zamkniêcie zatrzaskowy system OWZ Mocowanie: wyciêty otwór na ko³ek Wymiana plakatu: ³atwa i szybka, grafika zabezpieczona foli± Format plakatu A3 o wymiarach: 297x420 mm = 3508x4961 px Termin realizacji: nie pó¼niej ni¿ koniec wrze¶nia 2016r. Gwarancja: minimum 12 miesiêcy Zadanie 1.2 Ramka OWZ na plakat B2 Na potrzeby zamówienia Wykonawca wykona ramki reklamowe o poni¿szej specyfikacji w ilo¶ci 10 sztuk: Konstrukcja: profile aluminiowe anodowane w kolorze srebrnym Wykoñczenie naro¿ników: zaokr±glone naro¿niki z tworzywa Zamkniêcie zatrzaskowy system OWZ Mocowanie: wyciêty otwór na ko³ek Wymiana plakatu: ³atwa i szybka, grafika zabezpieczona foli± Rozmiar plakatu B2 o wymiarach 500x707 mm = 5906x8350 px Termin realizacji: nie pó¼niej ni¿ koniec wrze¶nia 2016r. Gwarancja: minimum 12 miesiêcy Zadanie 1.3 Stojak dwustronny na plakaty B2 z kieszeniami A4 Na potrzeby zamówienia Wykonawca wykona stojaki na plakaty o poni¿szej specyfikacji w ilo¶ci 10 sztuk: Stojak z ramk± OWZ, dwustronny Rozmiar/format ramki: na plakaty B2 o wymiarach 500x707 mm = 5906x8350 px Ca³kowita wysoko¶æ stojaka: nie mniejsza ni¿ 150 cm i nie wiêksza ni¿ 180 cm Konstrukcja z zaokr±glonymi naro¿nikami. Ramka plakatowa wykonana z anodowanego profilu aluminiowego 32mm. w kolorze srebrnym. Grafika zabezpieczona foli± antyrefleksyjn±. Kieszeñ A4 na ulotki lub foldery - podwójna, wykonana z pleksi Termin realizacji: nie pó¼niej ni¿ koniec wrze¶nia 2016 r. Ka¿dy stojak reklamowy musi mieæ minimum 24 miesi±ce gwarancji Zadanie 1.4 Totem reklamowy wewnêtrzny mobilny Wykonawca przedstawi ofertê na rozwi±zania reklamowe w formie wewnêtrznych, mobilnych totemów reklamowych, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania: wolnostoj±cy dwustronny, mobilny totem s³u¿±cy do prezentacji du¿ych plakatów o formacie 2 x B1. - zabezpieczaj±ca folia antyrefleksyjna z filtrem UV chroni plakat przed zniszczeniem i blakniêciem oraz poprawia efekt wizualny umiejscowionego plakatu - g³êboko¶æ totemu nie wiêksza ni¿ 100 mm - certyfikaty CE i UL - minimum 2 lata gwarancji - profil aluminiowy anodowany - kolor: srebrny mat - bardzo ³atwa i szybka wymiana plakatów - profile zatrzaskowe na d³u¿szych bokach - wywa¿ona konstrukcja i stabilna podstawa zapewniaj±ca stabilno¶æ w zat³oczonych miejscach - prezentacja dwustronna - system bez pod¶wietlenia - konstrukcja wolnostoj±ca wewnêtrzna, dostarczana w ca³o¶ci, gotowa do u¿ycia - rozmiar nie mniejszy ni¿ 2 x B1 - 700x2000 mm - liczba totemów reklamowych wewnêtrznych, mobilnych : 5 sztuk - termin realizacji: 30 dni od daty z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia. Gwarancja: minimum 24 miesi±ce Wykonawca przedstawi minimum trzy wizualizacje/zdjêcia totemu wraz ze szczegó³owym opisem, w tym z opisem zastosowanych materia³ów. Wizualizacje/zdjêcia w pe³nym kolorze. Zamawiaj±cy w ci±gu 4 dni roboczych zaakceptuje propozycje lub zg³osi uwagi. Wykonawca ma prawo do zastrze¿eñ zarówno do wizualizacji/zdjêcia, jak równie¿ do zaproponowanego materia³u, którego u¿yto do wykonania totemu. Je¿eli zaistnieje taka potrzeba, Wykonawca przedstawi w ci±gu 4 dni roboczych trzy kolejne propozycje wizualizacji/zdjêcia totemów wraz ze specyfikacj± a¿ do momentu ostatecznej akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zadanie 1.5 Totem reklamowy, du¿y z logotypem. Wykonawca przedstawi propozycje zewnêtrznego totemu reklamowego zgodnie z poni¿sz± specyfikacj±: - nie mniejszy ni¿ 4 m wysoko¶ci i 1,5 m szeroko¶ci, - dwustronny, - pod¶wietlany LED - ilo¶æ: 1 sztuka Lico totemu z pleksi, krawêdzie aluminiowe profile, konstrukcja stalowa w ¶rodku wbetonowane w ziemiê. Totem reklamowy musi mieæ minimum 24 miesi±ce gwarancji. Totemy powinny byæ na sta³e przymocowane do pod³o¿a. Wykonawca przedstawi minimum trzy projekty/wizualizacje totemów do zaopiniowania przez Plastyka Miejskiego wraz z projektem budowlano-wykonawczym fundamentowania i konstrukcji (konieczne do zg³oszenia robót zgodnie z art. 30 pkt 1 pkt 2 Prawa Budowlanego) wykonanym przez uprawnionego konstruktora, wraz z opisem zastosowanych materia³ów. Projekty/wizualizacje powinny zostaæ przedstawione w pe³nym kolorze. Zamawiaj±cy w ci±gu 4 dni roboczych zaakceptuje propozycje lub zg³osi uwagi. Wykonawca ma prawo do zastrze¿eñ zarówno do projektu/wizualizacji, jak równie¿ do zaproponowanego materia³u, którego u¿yto do wykonania totemu. Je¿eli zaistnieje taka potrzeba, Wykonawca przedstawi w ci±gu 4 dni roboczych trzy kolejne propozycje projektów/wizualizacji totemów wraz ze specyfikacj± a¿ do momentu ostatecznej akceptacji przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni transport, monta¿ oraz serwis i gwarancjê na minimum 24 miesi±ce. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ i zamontowaæ totemy we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce na terenie BCTW - dzia³ka numer ewidencji 8/15 w obr. 362 przy ul. Gdañskiej 187 w Bydgoszczy. Termin realizacji: nie d³u¿szy ni¿ 45 dni od dnia wydania przez Plastyka Miejskiego pozytywnej opinii. Wykonawca zapewni uzyskanie wszelkich niezbêdnych pozwoleñ, opinii, uzgodnieñ, w tym zg³oszenia budowlane. Wykonawcê obowi±zuj± terminy dokonania poszczególnych formalno¶ci: uzyskanie zgody Plastyka Miejskiego - maksymalnie 30 dni od momentu z³o¿enia wniosku; zgody budowlane i zg³oszenia - maksymalnie 30 dni. Wszystkie zgody, opinie, wnioski i pozwolenia przed z³o¿eniem we w³a¶ciwych jednostkach i urzêdach powinny zostaæ przedstawione wcze¶niej Zamawiaj±cemu i zostaæ przez Zamawiaj±cego zaakceptowane. Wykonawca w dniu z³o¿enia wniosków do odpowiednich organów administracyjnych prze¶le skan z³o¿onych dokumentów . Zamawiaj±cy udzieli wykonawcy niezbêdnych pe³nomocnictw do uzyskania niezbêdnych pozwoleñ, opinii, uzgodnieñ. Zadanie 1.6 Totem reklamowy, ¶redni z logotypem. Wykonawca przedstawi propozycje zewnêtrznych totemów reklamowych zgodnie z poni¿sz± specyfikacj±: - nie mniejszy ni¿ 1,5 m wysoko¶ci i 1,2 m szeroko¶ci, - dwustronny, - bez pod¶wietlania - ilo¶æ: 4 sztuki Ka¿dy totem reklamowy musi mieæ minimum 24 miesi±ce gwarancji. Totemy powinny byæ na sta³e przymocowane do pod³o¿a. Wykonawca w terminie 30 dni od zawarcia umowy przedstawi minimum trzy projekty/wizualizacje totemów do zaopiniowania przez Plastyka Miejskiego wraz z projektem budowlano-wykonawczym fundamentowania i konstrukcji (konieczne do zg³oszenia robót zgodnie z art. 30 pkt 1 pkt 2 Prawa Budowlanego) wykonanym przez uprawnionego konstruktora, wraz z opisem zastosowanych materia³ów. Projekty/wizualizacje powinny zostaæ przedstawione w pe³nym kolorze. Zamawiaj±cy w ci±gu 4 dni roboczych zaakceptuje propozycje lub zg³osi uwagi. Wykonawca ma prawo do zastrze¿eñ zarówno do projektu/wizualizacji, jak równie¿ do zaproponowanego materia³u, którego u¿yto do wykonania totemu. Je¿eli zaistnieje taka potrzeba, Wykonawca przedstawi w ci±gu 4 dni roboczych trzy kolejne propozycje projektów/wizualizacji totemów wraz ze specyfikacj± a¿ do momentu ostatecznej akceptacji przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni transport, monta¿ oraz serwis i gwarancjê na minimum 24 miesiêcy. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ i zamontowaæ totemy we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce na terenie BCTW - dzia³ka numer ewidencji 8/15 w obr. 362 przy ul. Gdañskiej 187 w Bydgoszczy. Termin realizacji: nie d³u¿szy ni¿ 45 dni od dnia wydania przez Plastyka Miejskiego pozytywnej opinii. Wykonawca zapewni uzyskanie wszelkich niezbêdnych pozwoleñ, w tym zg³oszenia budowlane. Wykonawcê obowi±zuj± terminy dokonania poszczególnych formalno¶ci: uzyskanie zgody Plastyka Miejskiego - maksymalnie 30 dni od momentu z³o¿enia wniosku; zgody budowlane i zg³oszenia - maksymalnie 30 dni. Wszystkie zgody, opinie, wnioski i pozwolenia przed z³o¿eniem we w³a¶ciwych jednostkach i urzêdach powinny zostaæ przedstawione wcze¶niej Zamawiaj±cemu i zostaæ przez Zamawiaj±cego zaakceptowane. Wykonawca w dniu z³o¿enia wniosków do odpowiednich organów administracyjnych prze¶le skan z³o¿onych dokumentów. Zamawiaj±cy udzieli wykonawcy niezbêdnych pe³nomocnictw do uzyskania niezbêdnych pozwoleñ, opinii, uzgodnieñ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.8
- 2. Jako¶æ - 0.2
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Gad¿ety Promocyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± materia³y promocyjno-reklamowe z logiem BCTW (lub logiem BCTW i innymi wskazanymi w ilo¶ci maksymalnie trzech) wed³ug poni¿szej specyfikacji technicznej. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu przed przyst±pieniem do realizacji poszczególnego zadania projekt znakowania w celu akceptacji. Wykonawca dokona znakowania gad¿etów logo BCTW lub maksymalnie trzema logami - logo BCTW i dwoma innymi wskazanymi. Wykonawca ma 4 dni robocze na przedstawienie propozycji spersonalizowanych gad¿etów. Zamawiaj±cy w terminie 4 dni roboczych ma prawo wnoszenia uwag lub wyra¿enia akceptacji propozycji. Wykonawca adekwatnie ma 4 dni robocze na uwzglêdnienie uwag Zamawiaj±cego i przedstawienie zmienionej propozycji, a w razie uzyskania akceptacji ma 30 dni roboczych na dostarczenie gad¿etów. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy. Gad¿ety nale¿y dostarczyæ do Zamawiaj±cego w specjalnym, szczelnie zabezpieczonym, przeznaczonym do przechowywania opakowaniu np. kartonie. Wykonawca we wszystkich przypadkach gad¿etów promocyjnych zapewni opakowanie zbiorcze a je¿eli w SIWZ w zadaniu jest o tym mowa, równie¿ zagwarantuje opakowanie jednostkowe. Zadanie 2.1. Torba papierowa z r±czk± Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa toreb papierowych przy za³o¿eniu, ¿e: - nak³ad/ilo¶æ toreb: 500 sztuk - format : 24 x 9 x 36 (+/- 5 mm) - kolor druku: full color, z dwóch stron - Papier: bia³y, kreda min. 200g. laminat po³ysk. - R±czka : bia³y sznurek, bawe³niany o d³ugo¶ci min. 30 cm. - znakowanie: logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego. Po ostatecznej akceptacji Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu wersje elektroniczne wykonanych projektów w formacie cdr (lub innym typie pliku ¼ród³owego zaakceptowanym wcze¶niej przez Zamawiaj±cego), umo¿liwiaj±c ingerencjê w integralno¶æ dzie³a. Zamawiaj±cy po zakoñczeniu produkcji toreb bêdzie w³a¶cicielem matryc, które zostan± mu przekazane w terminie 7 dni roboczych od realizacji zlecenia. Termin realizacji: nie pó¼niej ni¿ do 19 sierpnia 2016r. Zadanie 2.2. Holder - identyfikator ze smycz±. Przedmiotem zamówienia s± smycze o szeroko¶ci minimum 1,5 cm i maksimum 2 cm z nadrukiem pe³nokolorowym, dwustronnym zakoñczone karabiñczykiem oraz identyfikatory plastikowe, z uchwytem; z mo¿liwo¶ci± w³o¿enia wk³adki. Smycze o d³ugo¶ci minimum 88cm . Identyfikatory przezroczyste. Wymiary identyfikatora: 60x94mm. Tre¶æ i projekt graficzny zostanie opracowany przez Wykonawcê we wspó³pracy z Zamawiaj±cym. Ka¿dy identyfikator powinien byæ spiêty ze smycz±. Ilo¶æ smyczy: 6000 sztuk Ilo¶æ identyfikatorów : 6000 sztuk. Gad¿ety nale¿y dostarczyæ do Zamawiaj±cego w specjalnym, szczelnie zabezpieczonym, przeznaczonym do przechowywania opakowaniu np. kartonie. Termin realizacji: nie pó¼niej ni¿ do koñca sierpnia 2016r. Zadanie 2.3. Kalendarz ksi±¿kowy formatu A5 z uk³adem dziennym i registrami na 2017 rok. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa Zamawiaj±cemu kalendarza ksi±¿kowego formatu A5 przy za³o¿eniu, ¿e 1 dzieñ na 1 stronie, natomiast sobota i niedziela ³±cznie na 1 stronie. Kalendarz na swoich stronach pocz±tkowych musi zawieraæ: -plan urlopowy -skrócony kalendarz na 2016 rok, 2017 rok i 2018 rok -strefy czasowe, numery kierunkowe, miêdzynarodowe skróty samochodowe, informacje dla kierowców, jednostki miar i wag. Kalendarz na swoich stronach koñcowych musi zawieraæ: -adresownik / wizytownik z podzia³em na maila i miejscem na nr telefonu, -minimum dwie strony na miejsce na notatki, -wzór o¶wiadczenia o zdarzeniu drogowym, - mapê Europy, mapê Polski, mapê Bydgoszczy z zaznaczon± lokalizacj± BPPT, BCTW oraz IDEA Przestrzeñ Biznesu oraz mapy trzech najwiêkszych miast Polski. Dodatkowo kalendarz musi posiadaæ tasiemkê z nadrukiem adresu strony www wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz perforacjê naro¿ników stron z kalendarium. Kalendarium i informacje dodatkowe w jêzyku polskim, angielskim i niemieckim. Projekt grafiki zostanie wypracowany przez Wykonawcê we wspó³pracy z Zamawiaj±cym. Kalendarz ma posiadaæ wk³adki informacyjne, odpowiednio po jednej stronie (jako 1 strona kalendarza) w pe³nym kolorze z informacjami o BCTW, o BPPT oraz IDEI, o tre¶ci do ustalenia z Zamawiaj±cym. Wk³adka wykonana z papieru kreda b³ysk min. 150g. Dodatkowo kalendarz ma mieæ na ok³adce przet³oczone foli± po³yskow± logo: BCTW oraz dwa dodatkowe logotypy wskazane przez Zamawiaj±cego w kolorystyce ustalonej przez Zamawiaj±cego - kolor t³oczenia do ustalenia z Zamawiaj±cym. Ok³adka kalendarza - skóropodobna, miêkka, nadaj±ca siê do przet³oczenia. Kolor ok³adki - granatowy. Ilo¶æ: 600 sztuk Termin realizacji/dostarczenia kalendarzy: do koñca pa¼dziernika 2016 r. Wykonawca dostarczy trzy, znacznie zró¿nicowane projekty graficzne ka¿dej wk³adki tj. trzech stron, z których Zamawiaj±cy wybierze i zaakceptuje po jednym projekcie ka¿dej strony. Zadanie 2.4 Kalendarz trójdzielny na 2017 rok. Opis wykonania: - kalendarze trójdzielne z logo BCTW i dwoma logotypami wskazanymi przez Zamawiaj±cego, - format netto 318x820 mm, p³aska g³ówka - kalendarz jest pakowany w kopertê, ka¿dy osobno (opakowanie jednostkowe w formie koperty) - uszlachetnienia: folia mat i lakier UV wybiórczy jednostronnie, - 3 bia³e bloki, czerwone okienko do wyznaczania daty, zawieszka - kolorystyka: druk jednostronny kolorowy (4/0), - kalendarium o wymiarze: 270 x 150 mm - offset 80g Tre¶æ i projekt graficzny kalendarza zostanie wypracowany przez Wykonawcê we wspó³pracy z Zamawiaj±cym. £±czna ilo¶æ 300 szt. Termin realizacji/dostarczenia kalendarzy: koniec pa¼dziernika 2016 r. Zadanie 2.5. Notes formatu A5 w sztywnej ok³adce w kolorze bia³ym z logo Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa notesu formatu A5 przy za³o¿eniu, ¿e otwiera siê od góry, a ok³adka wykonana jest z folii mat z lakierowanymi UV logotypami. Notes klejony pionowo, czyli po krótszym boku. Znakowanie - logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego (w pe³nym kolorze). Notes ma posiadaæ po jednej wk³adce informacyjnej, 1- stronicowej (jako 1. strona notesu) w pe³nym kolorze z informacjami o BCTW, BPPT oraz IDEI (³±cznie 3 strony). Tre¶æ do ustalenia z Zamawiaj±cym. Wk³adka wykonana z papieru kreda b³ysk min. 150g. Wykonawca dostarczy trzy, znacznie zró¿nicowane projekty graficzne ka¿dej wk³adki tj. trzech stron, z których Zamawiaj±cy wybierze i zaakceptuje po jednym projekcie ka¿dej strony. Minimalna ilo¶æ stron notesu: 80 stron. W ¶rodku papier w kratkê z logotypem BCTW (lub logo BCTW i dwoma innymi wskazanymi przez Zamawiaj±cego). Ilo¶æ notesów: 1 500 sztuk. Termin dostarczenia: nie pó¼niej ni¿ do 19 sierpnia 2016r. Zadanie 2.6. D³ugopisy z logo Opis wykonania: -d³ugopisy aluminiowe z wk³adami pisz±cymi na niebiesko -technika znakowania - grawer laserem -z logo - grawer w jednym miejscu: logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego -grawer powinien byæ uzgodniony z Zamawiaj±cym - projekt na grawer powinien zawieraæ siê w cenie d³ugopisów -ilo¶æ d³ugopisów: 6 000 sztuk - ka¿dy d³ugopis pakowany w opakowanie jednostkowe - folia Wykonawca zaproponuje minimum 7 kolorów tego samego modelu d³ugopisu. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia d³ugopisów z grawerem w ilo¶ci i kolorze okre¶lonym przez Zamawiaj±cego oraz w terminie najpó¼niej do 19 sierpnia 2016 roku. Zadanie 2.7 Opaska odblaskowa z logo Opaski samozaciskowe z folii odblaskowej (kolorowej fluorescencyjnej folii mikropryzmatycznej). Znakowanie - logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego (w pe³nym kolorze). Budowa: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskow± folia pryzmatyczn±, spód materia³ typu flock ³agodny dla d³oni (wewn±trz dodatkowe warstwy folii pcv chroni±ce pryzmat przed zniszczeniem/przetarciem). Wymiary: nie mniejsze ni¿ 34 cm x 3cm. Opakowanie zbiorcze oraz ka¿dy produkt pakowany osobno. Ilo¶æ: 1000 sztuk Termin dostarczenia: nie pó¼niej ni¿ do 19 sierpnia 2016r. Zadanie 2.8 Balony reklamowe z logo Balony gumowe w rozmiarze minimum 12 cali. Nadruk technik± sitodruku. Projekt nadruku do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. Znakowanie - logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego. Ka¿dy balon z patyczkiem i zatyczk±. Kolory balonów i kolory nadruku do wyboru i akceptacji przez Zamawiaj±cego. Wykonawca do zamówienia do³±cza jedn± pompkê elektryczn± do dmuchania balonów. Ilo¶æ : 2 200 sztuk Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia balonów w ilo¶ci i kolorze okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Termin realizacji/dostarczenia balonów: ostatni tydzieñ wrze¶nia 2016 r. Zadanie 2.9 Uchwyt na telefon z logo Uchwyt z filcu. Kolor szary. Znakowanie - logo BCTW. Do wyboru 2 rodzaje materia³u: filc poliestrowy 100 % lub filc we³niany 100 %. Zamawiaj±cy okre¶li materia³ podczas sk³adania zamówienia. Znakowanie: metod± sitodruku, termotransferu, graweru laserowego, haftu lub doszyta metka. Zamawiaj±cy okre¶li metodê znakowania podczas sk³adania zamówienia. Wymiary: 98x256x6 mm Opakowanie jednostkowe: giftbox Ilo¶æ: 500 sztuk. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia uchwytów na telefon z logo BCTW w terminie najpó¼niej do koñca sierpnia 2016r. Zadanie 2.10 Zabawka antystresowa z logo Zabawka antystresowa bia³a w kszta³cie ludzika w ilo¶ci 500 szt. Znakowanie z przodu (200 szt. z logo BCTW, 200 szt. z logo IDEA oraz 100 szt. z logo BPPT). Kolor zabawki: bia³y. Ka¿dy produkt pakowany równie¿ osobno w opakowanie jednostkowe. Znakowanie: tampodruk, w pe³nym kolorze. Pianka PU. Waga: 22 gramy. Dopuszczalne odchylenie od wagi: +/- 5 gramów. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia zabawek antystresowych z odpowiednim logo. Termin realizacji/dostarczenia zabawek antystresowych: do koñca sierpnia 2016 r. Zadanie 2.11 Cukierki reklamowe z logo Cukierki reklamowe z logo: 25 kg krówek. Krówki: 1 kg to ok. 74 krówki. Okres przydatno¶ci: minimum 6 miesiêcy od daty produkcji. Rodzaj etykiety/opakowania jednostkowego: papierowe z umieszczonym logo BCTW lub BCTW + dwa inne wskazane przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni projekt graficzny opakowania jednostkowego. Pakowanie zbiorcze (karton): 5 kg w ka¿dym kartonie. £±czna ilo¶æ: 25 kg. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia cukierków reklamowych z logo w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca sierpnia 2016 roku. Zadanie 2.12 Kartka ¶wi±teczna - na ¦wiêta Bo¿ego Narodzenia z logotypem Specyfikacja kartki: Ilo¶æ: 250 sztuk Ok³adka: gramatura 250 g/m2 Kartka okoliczno¶ciowa z logotypem. Wymiary kartki: minimum 160x160 mm Wk³adka: gramatura 120 g/m2 Koperta: do kartki dodawana jest ozdobna koperta o gramaturze 120 g/m2. Zamawiaj±cy zleca zaprojektowanie i wykonanie kartek okoliczno¶ciowych z nadrukowanymi ¿yczeniami okoliczno¶ciowymi. Projekt grafiki i tre¶æ ¿yczeñ wypracowany przez Wykonawcê we wspó³pracy z Zamawiaj±cym. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu propozycjê ¿yczeñ i dokona redakcji i korekty tekstu. ¯yczenia zostan± nadrukowane na wk³adce. Zamawiaj±cy podczas sk³adania zamówienia okre¶li jêzyk nadrukowanych ¿yczeñ. Wykonawca przedstawi co najmniej trzy znacznie ró¿nicowane propozycje graficzne kartek okoliczno¶ciowych. Propozycje musz± zawieraæ projekty zawieraj±ce logotyp oraz propozycjê grafiki ¶wi±tecznej. Projekty powinny byæ przekazane do akceptacji Zamawiaj±cego w formie elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji papierowej w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Je¿eli projekty nie spe³ni± oczekiwañ Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przedstawienia dodatkowych projektów innych ni¿ te, które zaproponowa³ Wykonawca. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ kolejne, nowe trzy projekty dla w/w zadañ. Wykonawca ma 4 dni robocze na uwzglêdnienie uwag i ¿±dañ Zamawiaj±cego. Okres zg³aszania uwag przez Zamawiaj±cego to 4 dni robocze od momentu przekazania projektów. Czas na wniesienie poprawek przez Wykonawcê, zgodnie z sugestiami Zamawiaj±cego oraz przekazanie Zamawiaj±cemu poprawionych materia³ów celem akceptacji to 4 dni robocze od momentu zg³oszenia poprawek. Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniaæ i wprowadzaæ uwagi Zamawiaj±cego do projektów graficznych do momentu ich ostatecznej akceptacji. Po ostatecznej akceptacji Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu wersje elektroniczne wykonanych projektów w formacie cdr (lub innym typie pliku ¼ród³owego zaakceptowanym wcze¶niej przez Zamawiaj±cego), umo¿liwiaj±c ingerencjê w integralno¶æ dzie³a. Wszystkie elementy graficzne wykonane zostan± w kolorze full color 4+4. Do zadañ Wykonawcy nale¿eæ bêdzie ka¿dorazowo kompleksowe stworzenie szaty graficznej i merytoryczne opracowanie tekstów, wraz z ich redakcj± i korekt±. Wykonawca wykona i udostêpni w³asne zdjêcia, infografiki (zmodyfikowane do potrzeb projektów.), zakupi niezbêdne zdjêcia i grafiki. Wykonawca zobowi±zuje siê do druku kartek okoliczno¶ciowych wraz z kopertami oraz ich dostarczenia w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca wrze¶nia 2016 roku. Zadanie 2.13 Teczka z gumk± Opis wykonania: - teczki z gumk± i logo BCTW (lub z maksymalnie trzema logotypami wskazanymi przez Zamawiaj±cego), kieszonk± foliow± na wizytówki o wielko¶ci 100x60 mm, - teczka typu standard 2 bigowa o wymiarach 363x527 mm - format netto czyli koñcowy rozmiar projektu i wyprodukowanej teczki, - kreda mat 350 g, - folia mat i lakier UV wybiórczy jednostronnie, - ³±czna ilo¶æ: 1 500 szt. Projekt teczki zostanie wypracowany przez Wykonawcê we wspó³pracy z Zamawiaj±cym. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia teczek w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca sierpnia 2016 roku..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.8
- 2. Jako¶æ - 0.2
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa odzie¿y specjalnej stra¿aka
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- WZPiFP-111-25 Obs³uga i konserwacja kot³owni gazowych i olejowych w jednostkach Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesiêcy
- 78/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Wznowienie granic pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy z podzia³em na 4 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów reklamowych
- "Zakup i dostawa artyku³ów promocyjnych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podzia³em na czê¶ci"
- Dostawa artyku³ów reklamowych dla Centrum Studentów Zagranicznych Politechniki Czêstochowskiej
- "Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjno-reklamowych"
- Dostawa artyku³ów promocyjnych na potrzeby Dzia³u Wspó³pracy Miêdzynarodowej Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Wykonanie i sukcesywna dostawa materia³ów promocyjnych
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.