eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony do 125 000 Euro na dostawę 2 samochodów osobowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Wrocław: Przetarg nieograniczony do 125 000 Euro na dostawę 2 samochodów osobowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 53560 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50-069 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3442030, 38, 39, faks 071 3442602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wiih.ibip.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony do 125 000 Euro na dostawę 2 samochodów osobowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 samochodów osobowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15 A; 50-069 Wrocław. Zestawienie podstawowych parametrów technicznych i wyposażenia wymaganych przez Zamawiającego przy zakupie 2 służbowych samochodów osobowych. Każdy samochód osobowy winien spełniać następujące warunki: 1. samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2011r., 2. nadwozie hatchback - pięciodrzwiowe, 3. lakier metalizowany, kolor dowolny za wyjątkiem białego i czarnego, 4. ilość miejsc nie mniejsza niż 5 (łącznie z kierowcą), 5. fotele z zagłówkami, tylne demontowane i składane, 6. fotel kierowcy z regulowaną wysokością, 7. pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach z czujnikiem zapięcia na przednich (kierowca i pasażer), 8. elektrycznie regulowane szyby przednie, 9. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, 10. silnik benzynowy o mocy minimalnej 70 kW, 11. minimalna pojemność 1400 m3, 12. manualna pięciobiegowa skrzynia biegów, 13. układ hamulcowy ze wspomaganiem, 14. układ ABS, 15. centralny zamek zdalnie sterowany, 16. klimatyzacja, 17. komputer pokładowy, 18. wspomaganie kierownicy, 19. koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach, 20. fabryczny immobiliser z certyfikatem homologacyjnym, 21. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, 22. radioodtwarzacz, 23. instalacja radiowa z głośnikami, 24. brzęczek pozostawionych świateł, 25. gaśnica, 26. pełnowymiarowe koło zapasowe, 27. trójkąt ostrzegawczy, 28. komplet opon zimowych, 29. gniazdko 12V w kabinie, 30. światła przeciwmgielne i trzecie światło stop, 31. system bezpieczeństwa - wyłącznik bezwładnościowy, 32. karta pojazdu, 33. książka gwarancyjna, 34. instrukcja obsługi w języku polskim, 35. samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), 36. samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów oraz posiadać serwis na terenie województwa dolnośląskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Homologacja wystawiona zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r rawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wiih.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50-069 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50-069 Wrocław, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.