To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Gdańsk: Postępowanie na sukcesywną dostawę materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw i remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w sześciu częściach.
Numer ogłoszenia: 53543 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25637 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw i remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w sześciu częściach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw, jak również remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku wraz z ich dostarczeniem do miejsc wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia, z tego: Część I/PODR o/Stare Pole obejmuje dostawę materiałów i artykułów hydraulicznych do siedziby Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część II/PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów hydraulicznych do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część III/ PODR o/Stare Pole obejmuje dostawę materiałów i artykułów elektrycznych do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części III znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1c SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część IV/PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów elektrycznych do siedziby zamawiającego tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części IV znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1d SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część V/ PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów budowlanych do siedziby zamawiającego tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części V znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1e SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 44.62.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I/PODR o/Stare Pole
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MATI Krzysztof Czarnecki, ul. Łowicka 1/2, 81-504 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16317,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19885,06
Oferta z najniższą ceną: 19885,06 / Oferta z najwyższą ceną: 20040,31
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II/PODR Gdańsk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MATI Krzysztof Czarnecki, ul. Łowicka 1/2, 81-504 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1480,74
Oferta z najniższą ceną: 1480,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1480,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III/ PODR o/Stare Pole
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo El 12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15745,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4419,41
Oferta z najniższą ceną: 4419,41 / Oferta z najwyższą ceną: 5621,97
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV/PODR Gdańsk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo El 12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2834,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 765,20
Oferta z najniższą ceną: 765,20 / Oferta z najwyższą ceną: 797,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- BUDOWA INSTALACJI NAWIEWNO - WYWIEWNEJ DLA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W LĘBORKU, UL. TORUŃSKA 5
- Dostawa transformatorów suchych żywicznych II postepowanie
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
- Dostawa PLUVICTO (LUTETII (177LU) VIPIVOTIDI TETRAXETANUM), roztworu do wstrzykiwań dla UCK
- Dostawa osuszaczy i nagrzewnic na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gdańsku.
- Budowa miejsc gromadzenia odpadów przy ul. Dzianej i ul. Mydlarskiej w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 77/PM/2025 Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Smoleńskiej 62/1, Smoleńskiej 80/6 oraz Przemysłowej 6/7 w Bydgoszczy
- Remont klatki schodowej w budynku hotelowym "A" w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Dostawy materiałów budowlanych 2
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w podziale na 3 części.
- Dostawa farb i emalii
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DPS W KLISINIE W RAMACH ZADANIA: REMONT BUDYNKÓW DPS W KLISINIE FILIA W DZBAŃCACH Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH znak sprawy 20/2025
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.