Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Gdańsk: Postępowanie na sukcesywną dostawę materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw i remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w sześciu częściach.
Numer ogłoszenia: 25637 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw i remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w sześciu częściach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i artykułów budowlanych do bieżącej konserwacji, napraw, jak również remontów obiektów będących w posiadaniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku wraz z ich dostarczeniem do miejsc wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia, z tego: Część I-PODR o-Stare Pole obejmuje dostawę materiałów i artykułów hydraulicznych do siedziby Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część II-PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów hydraulicznych do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część III- PODR o-Stare Pole obejmuje dostawę materiałów i artykułów elektrycznych do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części III znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1c SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część IV-PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów elektrycznych do siedziby zamawiającego tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części IV znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1d SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część V- PODR Gdańsk obejmuje dostawę materiałów i artykułów budowlanych do siedziby zamawiającego tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części V znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1e SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część VI-PODR o-Strzelino obejmuje dostawę materiałów i artykułów budowlanych do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Strzelinie, Strzelino 36a (koło Słupska). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części VI znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1f SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 44.62.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy . Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług dla materiałów i artykułów budowlanych będących przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku
ul. Trakt Św. Wojciecha 293
80-001 Gdańsk
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
- 71/TP/2025 Pobranie i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży konstrukcyjno-ciesielskiej na rzecz MPGN od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





