Ogłoszenie z dnia 2005-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa termosów
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Marek Chwiłoc-Fiłoc, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149868, fax 022 3149900, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa termosów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów: - termos na posiłki dla 5 - 7 osób - termos na posiłki dla 10-15 osób - termos na napoje poj. 10-12 litrów Dostarczone produkty powinny spełniać wymagania techniczne określonymi w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wskazane miejsca wyszczególnione w załączniku nr 6 do SIWZ na terenie kraju. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.11.50 - Termosy Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.50 - Termosy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę termosów w 2005 roku w łącznej ilości 160 szt: - termos na posiłki dla 5-7 osób - 40 szt. - termos na posiłki dla 10-15 osób - 100 szt. - termos na napoje poj. 10-12 litrów - 20szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: Wadium wymagane jest w wysokości: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty wskazane w rozdziale III.2.1.1), III.2.1.2, III.2.1.3) Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wskazanych w ww. wymaganiach. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1),3),4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2),5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 7) Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (oprócz oświadczenia , o którym mowa w rozdziale III 2), które powinno być złożone w formie oryginału). III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty, dla całości zamówienia, na które składa ofertę. III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada potencjał techniczny do wykonania całości zamówienia, dla którego składa ofertę, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą "Wykazu wykonanych dostaw termosów" w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw termosów typu GN w ilościach - minimum 150 szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie(wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.11.2005. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy. Cena jednego egz. SIWZ - 20 PLN + koszty wysyłki 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 10:30 Agencji Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, p.008. 3.3) Termin związania ofertą: do 12.12.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 11:30, w siedzibie zamawiajacego pok. 502.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





