Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mielec: dostawa 3 samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Mieleckiego, do kontaktów: Ewelina Lorenc, ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402, e-mail: starostwo@powiat-mielecki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 3 samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : powiat Mielec, miasto Mielec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 3 samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 3 samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestry lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualne zaświadczenie z US oraz ZUS świadczące o braku zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat dostaw - wymagane co najmniej 2 wraz z referencjami.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: zamówienie pocztą, fax-em, pocztą elektroniczną. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 09:15, Starostwo Powiatowe w Mielcu ul. Sękowskiego 2b sala nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gm. Mielec." dodatkowe zamówienie
- Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiektach Zakładu Dróg Miejskich, Cmentarza Komunalnego, Zakładu Usług Komunalnych
- Poprawa bezp. niechronionych uczestników ruchu drogowego poprzez przeb. elem.bezp.infrast. drogowej na skrzyż. DP nr1169R,1175R w m.Ruda,doposażenie trzech przejść dla pieszych DP nr1141R w m. Mielec
- Budowa magazynu OC w ramach zadania budowa i wyposażenie magazynu OC Gminy Mielec.
- Renowacja zbiornika służącego małej retencji w m. Podleszany dz. ewid. 1427/1
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: Modernizacja boiska piłkarskiego na terenie kompleksu sportowego GRYF przy ul. Warszawskiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Kosarzyskach.
- "Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sikorach"
- Zakup pojazdu typu "Mikrobus" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Cekowie
- Zakup samochodu typu pickup, który posłuży za pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielenia i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych
- Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.