eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUsługi doradcze w procesie programowania oraz edukacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-27



Ogłoszenie nr 534675-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Śląskie Centrum Chorób Serca: Usługi doradcze w procesie programowania oraz edukacyjne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
InfoSMOG-MED, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 2. Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1. Wsparcie usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. Curie-Skłodowskiej  9 , 41-800  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 733 668, e-mail przetargi@sccs.pl, faks 32 2717654, 3733668.
Adres strony internetowej (URL): www.sccs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sccs.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sccs.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w procesie programowania oraz edukacyjne
Numer referencyjny: 22/EZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych Pakietów w zależności od specjalności medycznej są zadania wybrane z poniższych: * Analiza danych pozyskanych z NFZ, dotyczących zachorowalności ludności Śląska. * Opracowanie słowników obciążeń zdrowotnych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych spowodowanych zanieczyszczeniami, które zostaną zaaplikowane do systemu mapowania zdrowotnego. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego. * Opracowanie bazy komunikatów zdrowotnych ogólnych oraz indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu chorób układu sercowo-naczyniowego (kardiologia i kardiochirurgia), pulmonologii, diabetologii i pediatrii oraz konsultowanie ich z Partnerami projektu. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do wybranych podmiotów leczniczych w związku ze zwiększonym ryzykiem występowania zdarzeń niepożądanych u pacjentów z powodu zanieczyszczeń. * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultacje medyczne oraz bieżące wprowadzanie zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania. * Działania informacyjno-edukacyjne w zakresie objętym projektem.

II.5) Główny kod CPV: 72261000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  16   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie stawia się warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie stawia się warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: osoby do realizacji zamówienia o poniższych uprawnieniach: * Pakiet nr 1: lekarz - ze specjalizacją z pediatrii lub lekarz w trakcie specjalizacji z pediatrii (co najmniej 4 rok nauki), - Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi małoletnimi, - Doświadczenie w pracy naukowej * Pakiet nr 2: lekarz ? ze specjalizacją z kardiologii, ? Co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiologicznymi, ? Doświadczenie w pracy naukowej * Pakiet nr 3: lekarz ? ze specjalizacją z kardiologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii (co najmniej 4 rok nauki), ? Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej z chorymi (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu)kardiologicznymi, ? Doświadczenie w pracy naukowej, * Pakiet nr 4: lekarz ? ze specjalizacją z kardiologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii (co najmniej 4 rok nauki), oraz specjalizacja z chorób wewnętrznych, ? Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiologicznymi, ? Doświadczenie w pracy naukowej * Pakiet nr 5: lekarz ? ze specjalizacją z pulmonologii lub w trakcie specjalizacji z pulmonologii (co najmniej 4 rok nauki), ? Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi pulmonologicznymi, ? Doświadczenie w pracy naukowej * Pakiet nr 6: lekarz ? ze specjalizacją z kardiochirurgii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiochirurgii (co najmniej 4 rok nauki), ? Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiochirurgicznymi, ? Doświadczenie w pracy naukowej * Pakiet nr 7: lekarz ? ze specjalizacją z diabetologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z diabetologii (co najmniej 4 rok nauki), oraz specjalizacja z chorób wewnętrznych, ? Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu)z chorymi na cukrzycę, ? Doświadczenie w pracy naukowej 8) Pakiet nr 8: lekarz ? Specjalista kardiolog z 5-letnim stażem w zakresie edukacji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w przypadku gdy Wykonawca nie będzie wykonywał usługi osobiście),w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 (Pakiety)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
doświadczenie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają następujące zmiany Umowy: a) zmiana harmonogramu Usług jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy a nowe terminy pozwolą na należytą realizację Projektu, b) zmiana ilości godzin Usług o nie więcej niż 50% jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy oraz pozwoli na należytą realizację Projektu. 2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Specjalista 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słownika obciążeń zdrowotnych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami u dzieci, który zostanie zaaplikowany do systemu mapowania zdrowotnego. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń występujących u dzieci, powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów ogólnych oraz indywidualnych dla dzieci ze schorzeniami powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych u dzieci ze schorzeniami powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia u dzieci. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Specjalista 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Analiza pozyskanych z NFZ danych dotyczących zachorowalności ludności Śląska. * Opracowanie słowników obciążeń chorobowych, które zostaną zaaplikowane do systemu, a wpływają na ryzyko wystąpienia zdarzeń u chorych ze schorzeniami sercowo-naczyniowymi, spowodowanych zanieczyszczeniami. * Medyczne konsultacje eksperckie opracowywanego systemu mapowania zdrowotnego dla pacjentów ze schorzeniami układu krążenia. * Medyczne konsultacje eksperckie przygotowywanej bazy komunikatów zdrowotnych dla użytkowników systemu oraz bazy komunikatów kierowanych do jednostek medycznych związanych ze zwiększonym ryzykiem występowania zdarzeń niepożądanych u pacjentów z ze schorzeniami układu krążenia. * Weryfikacja systemu raportowania indywidulanego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultacje w zakresie procesu dostosowywania systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z podmiotami leczniczymi do wymagań wynikających z procesu testowania. * Weryfikacja medyczna procesu dostosowywania systemu mapowania zdrowotnego do wymagań wynikających z procesu testowania dla pacjentów ze schorzeniami układu krążenia. * Bieżące konsultacje dot. funkcjonalności związanej z działaniem platformy i aplikacji. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Specjalista 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Specjalista 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczegopowiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczegopowiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego. * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego- Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Specjalista 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla schorzeń układu oddechowego. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń układu oddechowego powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu układu oddechowego powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu schorzeń układu oddechowego powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia układu oddechowego. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Specjalista 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla pacjentów po przebytym zabiegu kardiochirurgicznym. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla pacjentów po zabiegach kardiochirurgicznych. * Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla chorych po zabiegach kardiochirurgicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego. * Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania dla pacjentów po zabiegach kardiochirurgicznych - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Specjalisyta 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla schorzeń diabetologicznych. * Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń diabetologicznych powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu schorzeń diabetologicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu schorzeń diabetologicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. * Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia diabetologiczne. * Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. * Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. * Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72261000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Specjalista 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działania informacyjno-edukacyjne, w tym: przygotowanie i ocena informacji dotyczących projektu zamieszczanych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, udział w konferencjach prasowych, audycjach/pogadankach na antenie radia i TV, wykłady dot. tematyki projektu podczas cyklu spotkań? - panele dyskusyjne z udziałem autoryteto?w/eksperto?w Ilość godzin pracy: 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.