eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolewymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53441

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach technicznych - Mieczysława Huk ; - w sprawach proceduralnych - Stanisław Bukowy, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo opolskie , pas drogowy drogi krajowej nr A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje wymianę: - stalowych barier ochronnych - 5400 m, - znaków pionowych - 100 szt., - znaków pionowych tablicowych - 100 m2 , - słupków prowadzących i tabliczek kilometrowych - 650 szt., - ekranów akustycznych - 100 m2, - elementów ogrodzenia - 5000 m2, - wymianę osłon przeciwolśnieniowych - 30 m oraz inne nieskomplikowane roboty związane z utrzymaniem tych urządzeń i elementów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.39 - Roboty w zakresie konserwacji autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.39 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp ; 2.1.1 posiadać średnioroczny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1,7 mln zł ; 2.1.2 posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł ; - 2.1.3 posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200.000 zł ; 2.2.dysponować : - osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą conajmniej 5-cio letnie doświadczenie na takim stanowisku i dla robót polegających na ustawieniu lub remoncie stalowych barier ochronnych mogącą się wykazać uprawnieniami dla robót drogowych i przynależnością do Izby Budownictwa , - dwoma osobami na stanowisko majstrów ( jako kierujących brygadami roboczymi ) posiadającymi 3 letnie doświadczenie dla robót polegających na ustawieniu lub remoncie stalowych barier ochronnych ; 2.3. dysponować niżej wymienionym sprzętem : - zestawem specjalistycznym do montażu barier - 1 kpl , - wiertnicą do wykonywania otworów pod słupki - 1 szt. , wibromłotem do pogrążania słupków - 2 szt. , - żurawiem samochodowym o udźwigu min. 4 Mg - 1 szt. ; 2.4.posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat conajmniej 10.000 mb stalowych barier ochronnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak wyżej ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej ; 2.3 polisa lub inny dokument dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach na stanowiska : kierownika robót i majstrów (osób kierujących brygadami roboczymi) i ich doświadczeniach wraz z uprawnieniami dla kierownika robót; 2.5 wykaz posiadanego sprzętu ; 2.6 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zadań o podobnym charakterze i złożoności - tj. polegających na wykonaniu stalowych barier ochronnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl - Oddział Opole. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego , pok. nr 15 - sala konferencyjna , parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez zamawiającego - GDDKiA-O/Op-418/45/06 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.