eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica¦WIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA POJAZDÓW MECHANICZNYCH I NNW STRA¯AKÓW OSP GMINY ¦WIDNICA NA 36 M-CY

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-04-02



Og³oszenie nr 532635-N-2019 z dnia 2019-04-02 r.

Gmina ¦widnica: ¦WIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA POJAZDÓW MECHANICZNYCH I NNW STRA¯AKÓW OSP GMINY ¦WIDNICA NA 36 M-CY
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦widnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. G³owackiego  4 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2019


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertê w zamkniêtej kopercie nale¿y z³o¿yæ w punkcie informacyjnym
Adres:
Urz±d Gminy ¦widnica ul. B.G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA POJAZDÓW MECHANICZNYCH I NNW STRA¯AKÓW OSP GMINY ¦WIDNICA NA 36 M-CY
Numer referencyjny: ZP.271.7.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla : Pojazdów mechanicznych Gminy ¦widnica w zakresie OC, NNW, ASS i AC - zadanie C oraz NNW stra¿aków OSP Gminy ¦widnica - zadanie D na 36 miesiêcy w tym jednostek organizacyjnych nieposiadaj±cych osobowo¶ci prawnej i wymienionej poni¿ej jednostki posiadaj±cej osobowo¶æ prawn± takiej jak: Gminny O¶rodek Kultury Sportu i Rekreacji, 58-100 ¦widnica, ul. G³owackiego 4, których interesy maj±tkowe jako ubezpieczonych s± objête ubezpieczeniem przez 36 miesiêcy

II.5) G³ówny kod CPV: 66516100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66514110-0
66512100-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do wysoko¶ci 50% zamówienia podstawowego dla ubezpieczeñ komunikacyjnych dla zadania C, 10% dla ubezpieczeñ nnw osp dla zadania D. Ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2022-04-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP na warunkach okre¶lonych w Ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2017, poz.1170), jako krajowy lub zagraniczny Ubezpieczyciel, maj±cy oddzia³ lub przedstawicielstwo w Polsce, je¿eli jest to wymagane obowi±zuj±cymi przepisami. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ka¿dy wykonawca spe³nia warunek okre¶lony powy¿ej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr5 do niniejszej specyfikacji). W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Zezwolenia Ministra Finansów (je¿eli Wykonawca uzyska³ zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub w³a¶ciwego Organu Nadzoru na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeñ objêtych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez w³a¶ciwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej dzia³alno¶ci w zakresie ubezpieczeñ objêtych zamówieniem w pañstwie, w którym ma swoj± siedzibê lub potwierdzenie wydane przez w³a¶ciwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Ogólnych Warunków Ubezpieczenia maj±cych zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeñ objêtych zamówieniem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z formularzem oferty (na za³±czniku nr 1A; za³±czniku nr1B) oprócz dokumentów powinien byæ z³o¿ony: 1) wykaz sk³adek / stawek dla poszczególnych pojazdów mechanicznych - na za³±czniku nr 2. Wraz z za³±cznikiem nr 1B powinny byæ z³o¿ony wykaz stawek dla stra¿aków OSP wg wzoru wykonawcy 2) o¶wiadczenia wymagane postanowieniami punktu 5.1 - na za³±cznikach nr 3;4 i 4A a. wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w punkcie 5.1, b. wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o których mowa w podpunkcie 5.1a), 3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowi±zania innych podmiotów, o których mowa w punkcie 4.4 podpunkt 2 nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w formie orygina³u - wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 6, 5) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 pkt 1 niniejszego og³oszenia - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 6) Dokument, o którym mowa w punkcie 5) ppkt. a) niniejszego og³oszenia powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 7) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w punkcie 6). 8) Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4 ppkt. 1 niniejszego og³oszenia. 9) W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w punktach 5.5., 5.6, 5.7, 5.8 i 5.9 w SIWZ, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. 10) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów o których mowa w punkcie 9. 11) W przypadku wskazania przez wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w punktach 5.5., 5.6, 5.7, 5.8 i 5.9 SIWZ, które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, skorzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 12). Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 13) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DLA ZADANIA C ROZWI¡ZANIE, ODST¡PIENIE, ZMIANA UMOWY 1. Umowa ulega rozwi±zaniu z chwil± up³ywu okresu ubezpieczenia wskazanego w §1 ust.2. 2. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 145 Ustawy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty pod warunkiem, ¿e: a. Nast±pi zmiana nazwy lub adresu stron umowy, zmiana organizacyjno - prawna dzia³ania stron umowy, przekszta³cenie lub po³±czenie firmy Ubezpieczyciela, przekszta³cenie, zmiana lokalizacji, po³±czenie, likwidacja lub wyodrêbnienie / utworzenie jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego; b. Zachodzi potrzeba zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego w celu unikniêcia ryzyka poniesienia straty w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wydania orzeczenia zmieniaj±cego sytuacjê prawn± Zamawiaj±cego; c. Zachodz± inne zmiany obowi±zuj±cych przepisów, powoduj±ce konieczno¶æ dostosowania do niej warunków umowy ubezpieczenia, w tym zmiany przepisów podatkowych, z zastrze¿eniem §8; d. Zachodzi konieczno¶æ zmiany harmonogramu i terminów p³atno¶ci sk³adek; e. Zachodzi konieczno¶æ zmiany lub aktualizacji oznaczenia lub sposobu identyfikacji przedmiotu ubezpieczenia. 4. Zmiana postanowieñ umowy dopuszczalna jest tak¿e, gdy zachodzi konieczno¶ci dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przed³u¿enia terminu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem s± us³ugi objête niniejsz± umow±. 5. Zamawiajacy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty pod warunkiem, ¿e: a. Nast±pi urealnienie warto¶ci rynkowej pojazdów objêtych ubezpieczeniem. b. Zachodzi konieczno¶æ zwiêkszenia wielko¶ci zamówienia w danym ryzyku w czasie obowi±zywania okresu ubezpieczenia, w szczególno¶ci w przypadku zmiany lub aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia na skutek nabycia nowych sk³adników mienia lub podniesienia warto¶ci ¶rodka trwa³ego c. Zachodzi konieczno¶æ zmiany lub aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia na skutek likwidacji, wycofania lub zbycia sk³adników mienia. 6. Zmiana ceny oferty w wyniku zmian dokonuje siê proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia (pro rata) odpowiednio w oparciu o stawki / ceny jednostkowe okre¶lone w ofercie Ubezpieczyciela. 7. Ubezpieczyciel zobowi±zuje siê przyj±æ do ochrony zg³oszone przez Zamawiaj±cego zmiany, o których mowa powy¿ej. Zmiana bêdzie dokonywana w formie aneksu do umowy / polisy. 8. W przypadku zmniejszenia sk³adki Ubezpieczyciel dokona zwrotu nale¿nej czê¶ci sk³adki przypadaj±cej za niewykorzystany okres ubezpieczenia na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy, nie pó¼niej ni¿ w terminie 45 dni po zg³oszeniu przez Zamawiaj±cego zbycia / likwidacji pojazdu. Zapisy pkt 24.13.10 stosuje siê odpowiednio. ZMIANA STAWKI PODATKU OD TOWARÓW i US£UG 1. Stosownie do tre¶ci art. 142 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §1 ust.4 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust.1 Ubezpieczyciel jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci przypadaj±cych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Ubezpieczycielowi po zmianie umowy. 3. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia, o którym mowa w §1 ust.4 umowy nale¿y do Ubezpieczyciela pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiaj±cego. 4. Postanowienia §6 ust.2 stosuje siê odpowiednio. DLA ZADANIA D ROZWI¡ZANIE, ODST¡PIENIE, ZMIANA UMOWY 1. Umowa ulega rozwi±zaniu z chwil± up³ywu okresu ubezpieczenia wskazanego w §1 ust.2. 2. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 145 Ustawy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty pod warunkiem, ¿e: a. Nast±pi zmiana nazwy lub adresu stron umowy, zmiana organizacyjno - prawna dzia³ania stron umowy, przekszta³cenie lub po³±czenie firmy Ubezpieczyciela, przekszta³cenie, zmiana lokalizacji, po³±czenie, likwidacja lub wyodrêbnienie / utworzenie jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego; b. Zachodzi potrzeba zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego w celu unikniêcia ryzyka poniesienia straty w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wydania orzeczenia zmieniaj±cego sytuacjê prawn± Zamawiaj±cego; c. Zachodz± inne zmiany obowi±zuj±cych przepisów, powoduj±ce konieczno¶æ dostosowania do niej warunków umowy ubezpieczenia, w tym zmiany przepisów podatkowych, z zastrze¿eniem §8; d. Zachodzi konieczno¶æ zmiany harmonogramu i terminów p³atno¶ci sk³adek; e. Zachodzi konieczno¶æ zmiany lub aktualizacji oznaczenia lub sposobu identyfikacji przedmiotu ubezpieczenia. 4. Zmiana postanowieñ umowy dopuszczalna jest tak¿e, gdy zachodzi konieczno¶ci dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przed³u¿enia terminu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem s± us³ugi objête niniejsz± umow±. 5. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty pod warunkiem, ¿e: a. Zachodzi konieczno¶æ zwiêkszenia wielko¶ci zamówienia w danym ryzyku w czasie obowi±zywania okresu ubezpieczenia, w szczególno¶ci w przypadku zmiany lub aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia 6. Zmiana ceny oferty w wyniku zmian dokonuje siê proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia (pro rata) odpowiednio w oparciu o stawki / ceny jednostkowe okre¶lone w ofercie Wykonawcy. 7. Ubezpieczyciel zobowi±zuje siê przyj±æ do ochrony zg³oszone przez Zamawiaj±cego zmiany, o których mowa powy¿ej. Zmiana bêdzie dokonywana w formie aneksu do umowy / polisy. 8. W przypadku zmniejszenia sk³adki Ubezpieczyciel dokona zwrotu nale¿nej czê¶ci sk³adki przypadaj±cej za niewykorzystany okres ubezpieczenia na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy, nie pó¼niej ni¿ w terminie 45 dni po zg³oszeniu przez Zamawiaj±cego zmiany. Zapisy pkt 24.13.10 SIWZ stosuje siê odpowiednio. ZMIANA STAWKI PODATKU OD TOWARÓW i US£UG 1. Stosownie do tre¶ci art. 142 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §1 ust.4 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust.1 Ubezpieczyciel jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci przypadaj±cych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Ubezpieczycielowi po zmianie umowy. 3. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia, o którym mowa w §1 ust.4 umowy nale¿y do Ubezpieczyciela pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Ubezpieczaj±cego. 4. Postanowienia §6 ust.2 stosuje siê odpowiednio.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: ubezpieczenie pojazdów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pojazdów mechanicznych znajduj±cych siê w posiadaniu Gminy ¦widnica i Gminnego O¶rodka Kultury Sportu i Rekreacji, 58-100 ¦widnica, ul. G³owackiego 4 podleg³ych OSP , wymienionych w za³±czniku nr 02 do specyfikacji, z zastrze¿eniem dokonywanych w okresie realizacji umowy aktualizacji uwzglêdniaj±cych zmiany stanu powsta³e w wyniku nabycia, zbycia lub wyrejestrowania pojazdów (w tym likwidacji). - Zadanie C
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66516100-1, 66514110-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
klauzule dodatkowe i warunki ubezpieczenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: ubezpieczenie stra¿aków OSP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres ochrony ubezpieczeniowej (obligatoryjny) obejmuje: Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków. - Stra¿aków OSP Wariant I (Trwa³y uszczerbek na zdrowiu i ¦mieræ w wyniku wypadku) - Stra¿aków OSP Wariant II.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66512100-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki ubezpieczenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.