eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZamówienie na świadczenie usług eksperckich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Gliwice: Zamówienie na świadczenie usług eksperckich
Numer ogłoszenia: 532020 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bojkowska 37/3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 461 22 10, faks 32 461 22 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ssm.silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na świadczenie usług eksperckich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Współpraca ze Zleceniodawcą przy wykonywaniu projektów z zakresu społeczeństwa informacyjnego współfinansowanych ze środków finansowych Unii Europejskiej z EFRR w ramach RPO WSL na lata 2007-2013 oraz 2014-2020, na których Zleceniodawca pełni rolę Inżyniera Kontraktu / Doradcy Technologicznego / Menedżera Projektu poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia doradczego - konsultingowego w zakresie technicznym, finansowym i formalno - prawnym w tym opracowania kontraktu na realizację prac budowlanych, kontraktu na dostawę części aktywnej, kontraktu na działanie promocyjne, audytu dokumentacji, rozliczania kontraktów, działania organizacyjnego oraz opracowania dokumentów zarządczych, wykonania obowiązków wynikających z zadań z części aktywnej i części promocyjnej, usług obcych, delegacji, zarządzania projektem oraz finansowej i formalno - prawnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2)Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp, 4)Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia,5)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski o/Gliwice nr 79 1050 1298 1000 0023 5801 1001 6)Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Śląskiej Sieci Metropolitalnej Spółka z o.o., ul. Bojkowska 37 lok. 3, 44-100 Gliwice pokój nr 109 (I piętro), 7)Godziny urzędowania: od 7:30 -15:30 od poniedziałku do piątku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielnie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: a)Którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj. dotyczące: -Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonego w załączniku nr 3 i w SIWZ z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie tj.: 1.co najmniej 2 kompleksowe usługi doradczo - konsultingowe, o wartości każdej z nich co najmniej 700.000,00 pln brutto, dla projektu polegającego na budowie /sieci szerokopasmowej/ światłowodowej lub bezprzewodowej w standardzie LTE o planowanej wartości inwestycyjnej minimum 12.000.000,00 PLN brutto. Za/kompleksowe usługi doradczo - konsultingowe/ na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający uzna usługi polegające na :a. opracowaniu dokumentacji koncepcyjnej lub zarządczej (Koncepcja techniczna lub dokumentacja inicjująca / zarządcza dla projektu wg metodyki Prince2 lub równoważnej), b.opracowaniu lub kompleksowej aktualizacji dokumentacji aplikacyjnej obejmującej co najmniej Studium Wykonalności, c.wsparciu Zamawiającego w nadzorze technicznym nad realizacją projektu w tym w szczególności w zakresie wymagań technicznych i jakościowych prowadzonych robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji technicznej oraz realizowanych dostaw urządzeń części aktywnej, d.wsparciu Zamawiającego w nadzorze finansowym nad realizacją projektów finansowanych ze środków unii europejskiej, e.wsparciu Zamawiającego w nadzorze formalno-prawnym nad realizacją projektu w tym w szczególności opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wymagane jest aby w ramach wykazanych /kompleksowych usług doradczo - konsultingowych/ Wykonawca łącznie spełnił wszystkie wymagane doświadczenia określone w ppkt a.-e. powyżej. Przez /sieć szerokopasmową/ na potrzeby niniejszego zamówienia uznaje się inwestycję łącznie spełniającą wszystkie następujące warunki: -wartości inwestycyjna minimum 12 000 000,00 mln PLN brutto w tym co najmniej 5 mln PLN brutto stanowią roboty budowlane i co najmniej 2 mln PLN brutto stanowią dostawy sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego, -długości budowanej sieci - kanalizacji teletechnicznej wynosi co najmniej 25 km, -obejmująca minimum 25 lokalizacji - węzłów głównych, dystrybucyjnych i dostępowych, -realizowana przez jednostkę samorządu terytorialnego, -obejmująca swoim zakresem co najmniej jedną jednostkę samorządu terytorialnego o powierzchni terytorialnej minimum 75 km 2 i liczbie mieszkańców minimum 100 tyś. 2. co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu lub weryfikacji dokumentacji projektowej [tj. projektu budowlano - wykonawczego (wraz ze Specyfikacją Techniczną i Przedmiarem Robót) lub Programu Funkcjonalno - Użytkowego] dla inwestycji polegającej na budowie /sieci szerokopasmowej/ o długości budowanej sieci (kanalizacji teletechnicznej) co najmniej 25 km oraz obejmującej minimum 25 lokalizacji (węzłów głównych, dystrybucyjnych i dostępowych), dla której szacowana wartość robót budowlanych wynosiła minimum 5 mln PLN brutto. 3.co najmniej 2 usługi polegające na wsparciu Zamawiającego w rozliczaniu finansowym inwestycji o łącznej wartości rozliczonych środków finansowych minimum 8 mln PLN brutto. 4.co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji przetargowej tj. co najmniej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy oraz kompleksowym wsparciu Zamawiającego w przygotowaniu i / lub przeprowadzeniu postępowań dla których zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych istniał obowiązek przekazywania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Przy czym wymaga się aby: a.co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na roboty budowlane, b.co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na dostawy, c.co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy posiadają następujące osoby, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynność, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: 1.Kierownik Zespołu posiadający:- wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Zespołu, -doświadczenie w nadzorowaniu i / lub zarządzaniu przynajmniej jednego projektu o wartości minimum 5 000 000 zł brutto, -posiadać certyfikat PRINCE2 lub równoważny 2.Główny Specjalista ds. technicznych 1 - część pasywna posiadający:- wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 4 lata na stanowisku Projektanta sieci światłowodowych, doświadczenie jako projektant w specjalności telekomunikacyjnej, doświadczenie w weryfikacji dokumentacji projektowej oraz nadzorach realizacji pasywnej infrastruktury szerokopasmowej 3.Główny Specjalista ds. technicznych 2 - część aktywna posiadający:-wykształcenie wyższe techniczne, -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 4 lata na stanowisku kierownika projektu nad inwestycjami telekomunikacyjnymi / teleinformatycznymi, -doświadczenie w zakresie konfiguracji sieci MPLS wraz z wdrożeniem usługi VoIP oraz Video konferencji, -doświadczenie w zakresie wdrażania systemów komunikacji cyfrowej w min 90 jednostkach, 4.Główny Specjalista ds. technicznych 3 - część aktywna posiadający:- wykształcenie wyższe techniczne, -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok na stanowisku nadzorującym inwestycje telekomunikacyjne / teleinformatyczne, -doświadczenie w zakresie projektowania i konfiguracji sieci bezprzewodowych w technologiach LTE, Wimax lub Wi-Fi, 5.Specjalista ds. rozliczeń i przepływów finansowych posiadający: -minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, -udział w rozliczaniu minimum 3 projektów inwestycyjnych, które zostały już zakończone o łącznej kwocie rozliczonych środków finansowych co najmniej 10 mln brutto, -wykształcenie wyższe, 6.Specjalista ds. Zamówień Publicznych posiadający: -minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie co najmniej 4 zamówień publicznych o wartości szacunkowej każdego z zamówień równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, -doświadczenie w pracach komisji przetargowej, w rozumieniu PZP, powołanych do przeprowadzenia co najmniej 4 zamówień publicznych o wartości szacunkowej każdego z zamówień równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, -wykształcenie wyższe, 7.Specjalista ds. Prawnych posiadający:-doświadczenie zawodowe powyżej 6 lat, w tym minimum dla 2 projektów polegających na budowie sieci szerokopasmowej o wartości inwestycji minimum 10 mln zł brutto każdy, -uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, -doświadczenie w zakresie zamówień publicznych, w tym w co najmniej 4 krotna reprezentacja w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, w rozumieniu PZP,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 800 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)zmiany osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby doświadczenia i kwalifikacji określonych w SIWZ oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego, b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c)działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływa na realizację przedmiotu umowy, d)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ e)zmiany na rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ssm.silesia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy złożyć do dnia 30.12.2013 r. do godz. 8:30 w Sekretariacie - pokój nr 109 (I piętro) w Śląskiej Sieci Metropolitalnej Spółka z o.o., ul. Bojkowska 37 lok. 3, 44-100 Gliwice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.