To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Stryków: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania Gminy Stryków dla miejscowości Wyskoki
Numer ogłoszenia: 531968 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 449632 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania Gminy Stryków dla miejscowości Wyskoki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI/290/2009 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 28 lipca 2009 r. obejmującej teren zlokalizowany w miejscowości Wyskoki, którego granice określa załącznik graficzny do uchwały Nr XXIII/184/2012 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 30 maja 2012 r. Łączna powierzchnia gruntów 45,6939 ha. Przeznaczenie terenu pod powierzchniową eksploatację złóż na działkach 556/1, 556/2, 556/4 i 554 o łącznej powierzchni 31,4781 ha. Przeznaczenie terenu w kierunku rekreacyjno-leśnym, hodowlę ryb z obiektami kubaturowymi oraz infrastrukturą techniczną na działkach 166, 555/1, 556/3, 559, 557, 231/4 i 232/2 o łącznej powierzchni 14,2158 ha. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu zawierający część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. oraz wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych (pliki w formacie *xml) - 1 egz., b) prognozę oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD, c) opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DV, d) rysunek kolorowy zmiany planu w skali 1:1 000 - 5 egz., e) tekst planu w formie tradycyjnej - 5 egz., f) plan w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików: JPG, DWG, PDF, DXF), g) dokumentację formalno-prawną prac nad planem - 2 egz. h) prognoza skutków finansowych, i) 1 egz. rysunku planu na trwałym materiale dla celów prezentacyjnych w skali 1:1000. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z załącznikami i ich wydrukami) - ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, - inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), - przygotowanie i prezentację projektu planu i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację projektu planu podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej, prezentację projektu planu podczas sesji Rady Miejskiej, - rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany planu zagospodarowania złożonych wcześniej oraz analiza wniosków o których mowa w art. 17 pkt. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, - prezentację projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających plan wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z podaniem rozdzielnika, - analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem planu do publicznego wglądu, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - uczestniczenie w obsłudze wyłożenia do publicznego wglądu planu, polegające na zapewnieniu pracownika w wyłożeniu (na żądnie Zamawiającego i w godzinach wskazanych w Ogłoszeniu Burmistrza o możliwości zapoznania się z projektem planu), - analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Miejskiej w Strykowie projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, - wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. Oznaczenie wg CPV: 71.41.00.00-5 usługi planowania przestrzennego Wykonawca nie może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M & R BIURO PROJEKTÓW MIELOCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M & R BIURO PROJEKTÓW MIELOCH SP. Z O.O.
- M & R Biuro Projektów Mieloch Sp. z o.o., ul. Macieja Rataja 106A, 61-695 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16605,00
Oferta z najniższą ceną: 16605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45510,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.