Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 531725-N-2017 z dnia 2017-06-13 r.
Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami : Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w m. Gliwice - wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/337/17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami , krajowy numer identyfikacyjny
140338549, ul.
ul. Żwirki i Wigury
9/13
,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 847 818, , e-mail
rczsiut.szp@ron.mil.pl, , faks
261 847 145.
Adres strony internetowej (URL): www.rczsiut.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna skarbu państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.rczsiut.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
tak FORMA PISEMNA
Adres:
Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, blok 30 pokój 210A-B TEL. 261 848190
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w m. Gliwice - wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/337/17
Numer referencyjny:
Sprawa nr 17/1/337/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem jest rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby 6 batalionu powietrznodesantowego, Jednostki Wojskowej oraz 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w m. GLIWICE zgodnie z: projektem zagospodarowania terenu, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
II.5) Główny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
(art.22 ust.1b pkt 1, art. 22b):Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada zdolność do dostępu do informacji niejawnych ich przetwarzania oznaczonych klauzulą
poufne (postępowanie wiąże się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu
i ich wykorzystania) i potwierdzi to dokumentami zgodnie z Ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do
informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony
informacji niejawnych zawarte są w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu, który znajduje się
na stronie internetowej Zamawiającego,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
2) zdolności technicznej lub zawodowej (art.22 ust.1b pkt 3, art.22d):
a) Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia) (potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone) polegające na budowie kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej
o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia) (potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunki wykazują w ten sposób, że jeden z partnerów Konsorcjum musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz w realizacji 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu - oznacza to, że albo Wykonawca składający wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz w realizacji dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda.
albo jeden z uczestników Konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz
w realizacji dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych
z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda (warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz w realizacji dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda ale żaden z nich nie wykonał wymaganych dwóch robót obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda.
UWAGA
"Zamówienia" - umowa odpłatna zawierana między Zamawiającym a Wykonawcą , której przedmiotem są (w tym postepowaniu) roboty budowlane opłacone w części lub w całości ze środków publicznych.
b) Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia:
o kierownik budowy (1 osoba) powinien posiadać prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej (co najmniej)
w ograniczonym zakresie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak: lokalne linie i instalacje, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.
z 2013, poz. 1409) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie odpowiadającym uprawnieniom w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
Wymagane jest by kierownik budowy, uczestniczący w realizacji zadania wykazał, iż wykonał
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu a jeżeli okres wykonywania samodzielnej funkcji technicznej jest krótszy - w tym okresie, pełnił samodzielną funkcję techniczną na budowie (zgodnie z art.12.2 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową:
a. kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto,
b. budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,0 zł netto.
o kierownik robót (1 osoba) powinien posiadać prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013, poz. 1409) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie odpowiadającym uprawnieniom
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
o geodeta (1 osoba) - posiadający prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
tj. uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne
i inwentaryzacyjne, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określone wyżej (kierownik, budowy, robót, geodeta ) mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. min.
w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.),
Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określone dla kierownika budowy
i kierowników robót, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 18 marca 2008r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz. 394) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013 r. poz. 932 z póź. zm.).
Zamawiający nie dopuszcza połączenia wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę nawet w sytuacji gdy spełnia powyższe warunki.
o monterzy w specjalnościach: monter telekomunikacyjnych linii kablowych, elektromonter,
o instalatorzy okablowania strukturalnego: posiadający certyfikat producenta okablowania strukturalnego.
o pracownicy ogólnobudowlani,
o pracownicy odpowiedzialni za ochronę informacji niejawnych wyszczególnieni w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Wszystkie wyżej wymienione osoby powinny spełnić warunki z ochrony informacji niejawnych opisane w zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby osoby wykazane w wykazie Wniosku o dopuszczenie do udziału, w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Na etapie realizacji zamówienia zmiana osoby wskazanej w wykazie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu.
W opisie przedmiotu zamówienia na podstawie przepisu art. 29 ust. 3a (Załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający określił wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, oraz określił sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa, oraz uprawnienia zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a.
W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 w celu wykazania spełnienia warunków udział w postepowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Warunki określono również w SIWZ ROZDZIAŁ V: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
W przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym
Jak określono w Rozdziale VI SIWZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIEWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Jak określono w Rozdziale VI SIWZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIEWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 8
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
2. Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu
o zamówieniu
Zamawiający zastrzega, że ocenie punktowej w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert podlegać będą jedynie własne zdolności techniczne i zawodowe Wykonawcy. Wykonawcom przysługuje uprawnienie do wykazania się doświadczeniem w realizacji całego zamówienia, nawet jeżeli zostało zrealizowanie
w Konsorcjum z innym podmiotem a Wykonawca tylko w pewnym zakresie rzeczowym uczestniczył w jego realizacji. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się zdolnościami technicznymi lub zawodowymi innych podmiotów na zasadzie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Konsorcjum warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu - oznacza to, że do selekcji będą brane pod uwagę tylko zamówienia tego członka konsorcjum, który wykazał co najmniej dwa (2) zamówienia) w realizacji robót budowlanych potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda oraz wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia) w realizacji robót budowlanych potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone) polegające na budowie budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda.
Jeżeli wszyscy członkowie Konsorcjum wykażą się wiedzą i doświadczeniem w realizacji 2 lub więcej zamówień obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min.
600 000,00 zł netto każda oraz wykażą się wiedzą i doświadczeniem w realizacji 2 lub więcej zamówień w realizacji robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda, dla uzyskania jak największej ilości punktów Wykonawca powinien wykazać roboty tego członka konsorcjum, który ma ich najwięcej.
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 8 zaproszenie do udziału w postępowaniu otrzymają Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia poniższego warunku: 1) Wykonawca, który wykaże największą ilość zamówień w realizacji wykonanych należycie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę kanalizacji teletechnicznej i sieci kablowej o wartości min. 600 000,00 zł netto każda, otrzyma maksymalnie - 40,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły:
Wp = Wpw.bad : Wpmax x 40,00;
2) Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych należycie zamówień w realizacji robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę budynkowych sieci strukturalnych z wydzieloną instalacją elektryczną
o wartości min. 1 000 000,00 zł netto każda otrzyma maksymalnie - 60,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły:
Wp = Wpw.bad : Wpmax x 60,00
gdzie:
Wp. - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku
Wp. bad. - ilość kwalifikowanych robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym;
Wp. max. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków;
Zamawiający zaprosi do składania ofert ośmiu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów
z zastrzeżeniem, że:
1) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8,
Zamawiający zaprosi do składania ofert 8 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów,
obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą,
Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert będzie traktowało się jak niedopuszczonego do udziału
w postępowaniu, złożony przez niego wniosek będzie podlegał odrzuceniu.
2) w przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, przez ósmego i kolejnych Wykonawców Zamawiający
zakwalifikuje wszystkich wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów równą jak ósmy Wykonawca.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu
o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu o ile liczba tych wykonawców będzie zapewniać rzeczywistą konkurencję albo unieważni postępowanie.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
przedłuzenie okresu gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała zapisy podane w warunkach umowy stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) wydłużenie gwarancji, 2) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególności związanych z rozwiązaniami technologicznymi, technicznymi i materiałowymi) z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia, jego celu i charakteru, 3) zmiana terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) umowy lub terminów w harmonogramie robót w przypadku: a) wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany wywołanej okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w dokumentacji projektowej, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, c) wstrzymania realizacji przedmiotu (przestoje i opóźnienia) umowy przez Zamawiającego nie wynikającego z winy Wykonawcy d) zmiana terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) umowy lub terminów w harmonogramie robót w wyniku zaistnienia okoliczności będących następstwem siły wyższej, e) zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego; 4) dotyczących zmiany kierownika budowy, robót oraz innych osób wyznaczonych do realizacji postanowień przedmiotu umowy; 5) w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 6) w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku od towarów i usług (VAT), przy czym Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto nie ulega zmianie. Zmianie ulega kwota brutto obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego i kwota podatku; 3. Wskazane powyżej okoliczności stanowiące podstawę do wprowadzenia aneksu do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego (oprócz ppkt. 5, 6) nie zaś jego obowiązek. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie i/lub odszkodowanie. 4. Zgodnie z art. 144 ust 1 zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć (roboty dodatkowe wynikające z protokołów konieczności i warunkujące wykonanie zamówienia podstawowego); 2) umowę w sprawie zamówienia będzie można zmienić, gdy modyfikacja: a) będzie wynikać z klauzuli kontraktowych; b) będzie konieczna na skutek potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych; c) będzie konieczna z uwagi na nieprzewidziane okoliczności; d) ma nieistotny charakter; e) jest niskowartościowa w stosunku do wartości umowy. 4. Formy aneksu nie wymaga aktualizacja danych zamawiającego i wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W siedzibie Zamawiającego po spełnieniu warunków z ochrony informacji niejawnych
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
opisano w minimalnych wymaganiach w zakresie ochrony informacji niejawnych
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-21, godzina: 11;00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pozostałe informacje dotyczące przygotowania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, złożenia oferty znajdują się na stronie internetowej zamawiającego w dokumentach: 1) ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami, 2) SIWZ wraz z załącznikami
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 4431S ul. Rolników w Ligocie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
- Budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków. Etap V - Reaktor Biologiczny Stary
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Redzikowo.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Pokój poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.