Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Wałcz: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowań systemów operacyjnych i biurowych oraz wyposażenia serwerowni.
Numer ogłoszenia: 53161 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowań systemów operacyjnych i biurowych oraz wyposażenia serwerowni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. monitor LCD 19 cali- 16 szt. 2. monitor LCD 22 cali - 3 szt. 3. monitor LCD 22 cali - 2 szt. 4. zestaw komputerowy - 13 szt. 5. drukarka sieciowa - 6 szt 6. zasilacze awaryjne - 15 szt 7. zasilacz awaryjny - 1 szt. 8. komputer przenośny notebook - 1 szt. 9. zestaw komputerowy z grafiką - 3 szt. 10. komputer przenośny notebook - 1 szt. 11. serwer - 1 szt. 12. bezprzewodowy punkt dostępowy - 1 szt. 13. kolorowa laserowa drukarka sieciowa - 1 sz. 14. monochromatyczna drukarka laserowa- 1 szt. 15. akcesoria komputerowe w tym: - przewodowa mysz optyczna- 15 szt. - przewodowa mysz komputerowa mini- 3 szt. - torba do komputera przenośnego- 3 szt. - klawiatura komputerowa- 2 szt. - pamięć komputerowa- 7 szt. - pamięć komputerowa notebook- 1 szt. - nagrywarka komputerowa- 3 szt. - kontroler Bluetooth na USB- 2 szt. - słuchawka Bluetooth do telefonu GSM- 2 szt. - tablet graficzny A6- 1 szt. - pamięć przenośna USB 4GB (Pendrive)- 3 szt. - pamięć przenośna USB 8GB (Pendrive)- 1 szt. - pamięć przenośna USB 16 GB (Pendrive)- 1 szt. - taśmy do wykonywania kopii zapasowych DATi72- 10 szt. - konwerter USB SATA/IDE (2,5 cala i 3,5 cala)- 1szt. - stacja dyskietek FDD- 1szt. - karta graficzna PCI-Express- 1 szt. - dysk twardy (notebook)- 1 szt. - kamera internetowa- 1 szt. - skaner z funkcją ADF (automatyczny podajnik dokumentów)- 1 szt. 16. Oprogramowanie - system operacyjny MS-Windows XP Proffesional OEM PL dla 21 stanowisk - system operacyjny serwer system operacyjny MS-Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP GOV + 15 licencji dostępowych na serwer (MOLP - rządowych). - nośnik do MS-Windows 2003 standard x64 MOLP - pakiet biurowy MS-Office Standard 2007 MOLP GOV dla 9 stanowisk (MOLP rządowych) - nośnik instalacyjny do MS-Office 2003 Standard MOLP PL 17. Wyposażenie serwerowni - Szafa serwerowa 42 U, stojąca - szt. 1 - Szafka sieciowa wisząca 10 U - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w tym również Wykonawcy , składający ofertę wspólną konsorcja): 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art.22 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 3) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt 1, ppkt 3, składa inne dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) pozostałe oświadczenia lub dokumenty winny być złożone jak określono w rozdziale VII pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, sala obsługi interesanta , parter budynku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby organów Gminy Miejskiej Wałcz oraz Urzędu Miasta Wałcz w okresie od 2.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Usługa kompleksowego zarządzania projektem pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim.".
- Usługi pełnienia funkcji kierownika i koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/ Brandenburg /Polska 2021-2027
- Część 6 - Ochrona specjalna ratowników i ludności.
- Część 9 - Namioty i wyposażenie
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Dostawa sprzętu informatycznego (sprawa nr 44/ZP/WŁiI/25)
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Łobzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Łobez
- Rozwój usług cyfrowych, poprawa bezpieczeństwa danych i integracja systemów szpitalnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie - sprzęt komputerowy.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.