eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowań systemów operacyjnych i biurowych oraz wyposażenia serwerowni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Wałcz: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowań systemów operacyjnych i biurowych oraz wyposażenia serwerowni.
Numer ogłoszenia: 53161 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowań systemów operacyjnych i biurowych oraz wyposażenia serwerowni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. monitor LCD 19 cali- 16 szt. 2. monitor LCD 22 cali - 3 szt. 3. monitor LCD 22 cali - 2 szt. 4. zestaw komputerowy - 13 szt. 5. drukarka sieciowa - 6 szt 6. zasilacze awaryjne - 15 szt 7. zasilacz awaryjny - 1 szt. 8. komputer przenośny notebook - 1 szt. 9. zestaw komputerowy z grafiką - 3 szt. 10. komputer przenośny notebook - 1 szt. 11. serwer - 1 szt. 12. bezprzewodowy punkt dostępowy - 1 szt. 13. kolorowa laserowa drukarka sieciowa - 1 sz. 14. monochromatyczna drukarka laserowa- 1 szt. 15. akcesoria komputerowe w tym: - przewodowa mysz optyczna- 15 szt. - przewodowa mysz komputerowa mini- 3 szt. - torba do komputera przenośnego- 3 szt. - klawiatura komputerowa- 2 szt. - pamięć komputerowa- 7 szt. - pamięć komputerowa notebook- 1 szt. - nagrywarka komputerowa- 3 szt. - kontroler Bluetooth na USB- 2 szt. - słuchawka Bluetooth do telefonu GSM- 2 szt. - tablet graficzny A6- 1 szt. - pamięć przenośna USB 4GB (Pendrive)- 3 szt. - pamięć przenośna USB 8GB (Pendrive)- 1 szt. - pamięć przenośna USB 16 GB (Pendrive)- 1 szt. - taśmy do wykonywania kopii zapasowych DATi72- 10 szt. - konwerter USB SATA/IDE (2,5 cala i 3,5 cala)- 1szt. - stacja dyskietek FDD- 1szt. - karta graficzna PCI-Express- 1 szt. - dysk twardy (notebook)- 1 szt. - kamera internetowa- 1 szt. - skaner z funkcją ADF (automatyczny podajnik dokumentów)- 1 szt. 16. Oprogramowanie - system operacyjny MS-Windows XP Proffesional OEM PL dla 21 stanowisk - system operacyjny serwer system operacyjny MS-Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP GOV + 15 licencji dostępowych na serwer (MOLP - rządowych). - nośnik do MS-Windows 2003 standard x64 MOLP - pakiet biurowy MS-Office Standard 2007 MOLP GOV dla 9 stanowisk (MOLP rządowych) - nośnik instalacyjny do MS-Office 2003 Standard MOLP PL 17. Wyposażenie serwerowni - Szafa serwerowa 42 U, stojąca - szt. 1 - Szafka sieciowa wisząca 10 U - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w tym również Wykonawcy , składający ofertę wspólną konsorcja): 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art.22 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 3) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt 1, ppkt 3, składa inne dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) pozostałe oświadczenia lub dokumenty winny być złożone jak określono w rozdziale VII pkt 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatwalecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, sala obsługi interesanta , parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.