Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Gdynia: Część I - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
Część III - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW DO KAWY i ZMYWAREK
Numer ogłoszenia: 53156 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ Część III - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW DO KAWY i ZMYWAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ Część III - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW DO KAWY i ZMYWAREK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.81.20.00-7, 33.74.11.00-7, 39.83.20.00-3, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 13:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część I - w jednej dostawie w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy - zgodnie ze złożoną ofertą. Miejsca dostawy: Magazyn sł. mundurowej - ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Część II - W trakcie trwania umowy wykonawca wykona dwie dostawy. Pierwsza dostawa - pozycje asortymentowe 3-12 w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy - zgodnie ze złożoną ofertą. Miejsca dostawy: Magazyn sł. żywnościowej - ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Druga dostawa - pozycje asortymentowe 1-2 w okresie 1-30.09.2016 r Część III - w jednej dostawie w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy - zgodnie ze złożoną ofertą. Miejsca dostawy: Magazyn sł. żywnościowej - ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 33.74.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.74.11.00-7, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW DO KAWY i ZMYWAREK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW DO KAWY i ZMYWAREK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 5
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell - powtórne
- DOSTAWA ASORTYMENTU SPORTOWEGO z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa dresów sportowych, odzieży treningowej,; Część II: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.