Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-04-16
Og³oszenie nr 531538-N-2020 z dnia 2020-04-16 r.
Gmina Rudniki: Budowa drogi dojazdowej do gruntów Rudniki - M³yny
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rudniki, krajowy numer identyfikacyjny
15139858600000, ul.
Wojska Polskiego
12A
,
46-325
Rudniki, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
34 35-95-072, e-mail
przetargi@rudniki.pl, faks
343 595 013.
Adres strony internetowej (URL): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej, osobi¶cie lub za posrednictwem poczty w rozumieniu ustawy prawo pocztowe, b±d¼ za posrednictwem pos³añca/kuriera.
Adres:
Urz±d Gminy w Rudnikach, 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, Sekretariat I piêtro pokój nr 2.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa drogi dojazdowej do gruntów Rudniki - M³yny
Numer referencyjny:
Or.271.6.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie "Budowy drogi dojazdowej do gruntów Rudniki - M³yny o d³ugo¶ci 1,285km obejmuj±ce m.in. wykonanie robót ziemnych, rowów otwartych oraz rowów krytych, studni po³±czeniowych, przepustów, krawê¿ników, chodników przy skrzy¿owaniu, wykonanie warstwy mieszanki zwi±zanej cementem, wykonanie podbudowy z kruszyw niezwi±zanych gr. 20cm, wykonanie nawierzchni jezdni gr. 5cm z betonu asfaltowego szeroko¶ci 3,5m - 5,0m, wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego gr. 10cm, wykonanie zjazdów. Zamawiaj±cy nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapieni, dolomitów itp 2. Opis wymagañ Zamawiaj±cego Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególno¶ci ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z pó¼n. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 i 1495) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ). Wykonawca robót musi zapewniæ wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególno¶ci z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotycz±cymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotycz±cymi wyrobów, materia³ów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia bêdzie dostêpny dla osób niepe³nosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadaæ bêdzie niezbêdne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz bêdzie zgodny z normami obowi±zuj±cymi dla placów publicznych. Zaleca siê, aby wykonawca przed z³o¿eniem oferty dokona³ wizji lokalnej, zapozna³ siê z terenem obejmuj±cym przedmiot zamówienia oraz na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko uzyska³ wszelkie istotne informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. 3.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 .), Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie za zgod± autora dokumentacji materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. 4.W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w dokumentach przetargowych, wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzaj±cych ich równowa¿no¶æ takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydaj±cego oraz terminu wa¿no¶ci dokumentu. Przedstawione dokumenty bêd± podlega³y ocenie autora dokumentacji, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o akceptacji "równowa¿ników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównowa¿no¶ci". 5. Wykonawca zamówienia we w³asnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i w³a¶cicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. 6. Wycena powinna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepsz± wiedz± techniczn± w tym dokumentacjê powykonawcz±. 7. Wykonany przedmiot zamówienia bêdzie dostêpny dla osób niepe³nosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp . 8. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, aby osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zadania tj.: osoby wykonuj±ce roboty budowlane w zakresie konstrukcji i nawierzchni drogi ( m.in. operator koparki, operator walca drogowego, operator uk³adarki mas bitumicznych, brukarz itp.) zwane dalej "pracownikami", w okresie realizacji niniejszej umowy zosta³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm. )- szczegó³owo opisany w pkt 23 SIWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiaj±cy pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 9. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a tak¿e innych czynno¶ci polegaj±cych na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 10.Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 5 -letniej gwarancji na wykonane roboty. ( okres gwarancji podlega ocenie). Uwagi: 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e przed sporz±dzeniem oferty wykonawca mo¿e dokonaæ wizji lokalnej na terenie inwestycji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45111000-8 |
| 45112000-5 |
| 45223000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-09-25 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
o którym mowa w pkt 7.2.1. lit. C) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat realizacj± minimum jednego zamówienia, polegaj±cego na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci min. 800.000,00 z³ brutto z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) dysponuje nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego:
- Zamawiaj±cy wymaga dysponowania minimum jedn± osob±, na stanowisko Kierownika Budowy, posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Ocena spe³nienia w/w warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów ( zgodnie z zasad± spe³nia/ nie spe³nia)
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: przedk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Nie jest wymagane, je¿eli spe³nia warunek opisany w pkt.8.5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.8. SIWZ: 1) lit. "a,b,c" - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne ( t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 700)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 7.3.3. SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - za³±cznik Nr 9 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( posiadanych uprawnieñ do kierowania robotami budowlanymi) i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik Nr 10
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Dowód wniesienia Wadium, b) Wype³niony i podpisany Formularz Oferty, c) Kosztorys ofertowy , d) O¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej co inny wykonawca, który z³o¿y³ ofertê odrêbn±, e) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. f) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli wyst±pi) - Za³±cznik Nr 7 do SIWZ g) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
Wykonawca jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 05 maja 2020r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 z³otych (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100),
Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ze porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
Orygina³y dokumentów dotycz±cych wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Gmina Rudniki, Bank Spó³dzielczy w Zawadzkiem Oddzia³ w Rad³owie, ul. D³uga 2, 46-331 Rad³ów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium - "Budowa drogi dojazdowej do gruntów Rudniki - M³yny"
Je¿eli wadium zostanie wniesione w walucie obcej kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski ( Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) obowi±zuj±cego w dniu wyznaczonym przez zamawiaj±cego na termin sk³adania ofert, a w przypadku braku takiego dnia, w dniu najbli¿szym terminowi z³o¿enia ofert.
Oferta jest uznana przez Zamawiaj±cego jako zabezpieczona wadium wniesionym
w pieni±dzu tylko wtedy, je¶li kwota wadium znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
? odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
? nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
? zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta
do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi za³±cznik Nr 5 do SIWZ
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ofertowej brutto, nie pó¼niej ni¿ w dniu zawarcia umowy. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione w: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: a) w pieni±dzu - odpowiedni± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego: Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007 najpó¼niej w dniu zawarcia umowy. Podpisanie umowy nast±pi po potwierdzeniu przez Zamawiaj±cego wniesienia wymaganego zabezpieczenia umowy. b) w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozosta³ych dopuszczanych formach okre¶lonych w pkt 19.2. od b) do e) dokument zabezpieczenia (orygina³) nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poni¿szych warunkach: 1. Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy: a) spowodowana warunkami atmosferycznymi szczególno¶ci w przypadkach: ? klêski ¿ywio³owej, ? nag³e wyst±pienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które pod wzglêdem technologicznym uniemo¿liwiaj± wykonywanie prac przewidzianych umow±. ? uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, b) w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie, o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, W przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub si³y wy¿szej (o których mowa w lit. a) i lit. b) utrudniaj±cej lub uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie prac - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w postaci wpisu do dziennika budowy i potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Zakoñczenie dzia³ania si³y wy¿szej lub ust±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy i potwierdzeniem tego faktu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu przewidzianego na realizacjê tej czê¶ci zamówienia, o ilo¶æ dni, w których te warunki wyst±pi±. c) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji dodatkowych robót budowlanych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, a niezbêdnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, 1) w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt.4) ustawy Pzp. 2. Zmiana przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, równie¿ istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 8 ust. 2 niniejszej umowy. c) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp. d) konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp. 3. Zmiana wynagrodzenia brutto: a) za wykonanie przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 6 ust. 1 w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o kwoty wyliczone zgodnie z § 8 ust. 3. b) w przypadku realizacji dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp oraz robót o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp o kwoty wyliczone zgodnie z § 8 ust. 4. c) w przypadku zmiany ustawowej wysoko¶ci nale¿nego podatku VAT. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1, 2, 3, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmian dotycz±cych wynagrodzenia nale¿ne kwoty wraz z odpowiednim kosztorysem sporz±dzonym zgodnie z § 8. 24.4. Szczegó³owe zasady dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy zosta³y zawarte w § 16 Za³±cznika Nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym osobom z wyj±tkiem komisji przetargowej musz± byc opatrzone klauzul±: " Nie udostêpniaæ innym Wykonawcom". W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia odpowiedniego punktu w formularzu ofertowym.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI RUDNIKI
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni olejowych publicznych szkó³ podstawowych z terenu Gminy Rudniki na rok 2026
- Utrzymanie, konserwacja i eksploatacja o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy Rudniki II
wiêcej: przetargi RUDNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryñskiego 25 w ¯yrardowie w ramach projektu pn."Domy pe³ne historii - etap II.
- Przebudowa stawu w miejscowo¶ci Stara Wie¶
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Soko³owie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





