eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Świadczenie usług pralniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Knurów: Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 531036 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234733 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej dla Szpital w Knurowie Sp. z o.o. do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szacunkowo przyjmuje się ilość pranej bielizny szpitalnej (suchego prania) ok. 65000 kg na czas trwania umowy z lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów: - Oddział Chorób Wewnętrznych I - Oddział Chorób Wewnętrznych II - Oddział Chirurgii Ogólnej - Oddział Położniczo-Ginekologiczny - Blok Porodowy - Oddział Noworodków i Wcześniaków - Blok Operacyjny - Oddział Onkologiczny oraz pozostałe komórki organizacyjne. Pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, skażonej połączonej z dezynfekcją chemiczno-termiczną zgodnie z zaleceniami PZH i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia. Ilości podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych usług, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. W związku z charakterem wykonywanych przez Zamawiającego świadczeń Zamawiający prosi o złożenie do oferty oświadczenia - Załącznik nr 7. Zamawiający oświadcza, że nie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 7 jak również złożenie go z treścią negatywną nie będzie miało żadnego wpływu na wynik ogłoszonego przetargu, natomiast jeżeli Wykonawca złoży niniejsze oświadczenie w ofercie to jego treść zostanie wpisana do przedmiotowej umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od 01.01.2013 do 31.12.2013. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PP UNIPRAL Sp. z o.o., ul. 1 Maja 18A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165496,50

  • Oferta z najniższą ceną: 165496,50 / Oferta z najwyższą ceną: 238251,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.