Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-11-07
Knurów: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 234733 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodleg³o¶ci 8, 44-190 Knurów, woj. ¶l±skie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej dla Szpital w Knurowie Sp. z o.o. do lokalizacji przy ul. Niepodleg³o¶ci 8, 44-190 Knurów. Szacunkowo przyjmuje siê ilo¶æ pranej bielizny szpitalnej (suchego prania) ok. 65000 kg na czas trwania umowy z lokalizacji przy ul. Niepodleg³o¶ci 8, 44-190 Knurów: - Oddzia³ Chorób Wewnêtrznych I - Oddzia³ Chorób Wewnêtrznych II - Oddzia³ Chirurgii Ogólnej - Oddzia³ Po³o¿niczo-Ginekologiczny - Blok Porodowy - Oddzia³ Noworodków i Wcze¶niaków - Blok Operacyjny - Oddzia³ Onkologiczny oraz pozosta³e komórki organizacyjne. Pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, ska¿onej po³±czonej z dezynfekcj± chemiczno-termiczn± zgodnie z zaleceniami PZH i Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia. Ilo¶ci podane przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia s± ilo¶ciami orientacyjnymi na okres realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ w ci±gu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania w pe³ni ilo¶ci zamawianych us³ug, a Wykonawca nie bêdzie mia³ z tego tytu³u roszczeñ. W zwi±zku z charakterem wykonywanych przez Zamawiaj±cego ¶wiadczeñ Zamawiaj±cy prosi o z³o¿enie do oferty o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 7. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e nie z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 7 jak równie¿ z³o¿enie go z tre¶ci± negatywn± nie bêdzie mia³o ¿adnego wp³ywu na wynik og³oszonego przetargu, natomiast je¿eli Wykonawca z³o¿y niniejsze o¶wiadczenie w ofercie to jego tre¶æ zostanie wpisana do przedmiotowej umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesiêcy licz±c od 01.01.2013 do 31.12.2013. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o warto¶ci poni¿ej 200 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 3. Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów. Dokumenty bêd± oceniane w trybie spe³nia/nie spe³nia, czyli nie spe³nia warunku - za brak dokumentu lub o¶wiadczenia, spe³nia warunek - za przedstawienie wa¿nego dokumentu lub o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 3 oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1b SIWZ tj. b) wykaz wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca (Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie) wyka¿e siê wykonaniem przynajmniej jednej us³ugi o warto¶ci min. 170000 z³otych brutto w szpitalu - Za³±cznik nr 8. Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów. Dokumenty bêd± oceniane w trybie spe³nia/nie spe³nia, czyli nie spe³nia warunku - za brak dokumentu lub o¶wiadczenia, spe³nia warunek - za przedstawienie wa¿nego dokumentu lub o¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 3 oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1c SIWZ tj. wykaz pojazdów, którymi bêdzie przewo¿ona czysta i odwo¿ona brudna bielizna Zamawiaj±cego do i z miejsca prania - Za³±cznik nr 9 (do wykazu nale¿y do³±czyæ pozytywn± opiniê Pañstwowego Inspektoratu Sanitarno-Epidemiologicznego) zezwalaj±c± na wykonywanie przewozów czystej i brudnej bielizny tymi ¶rodkami transportu. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¶li Wykonawca (Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie) wyka¿e siê dysponowaniem min. 2 pojazdami posiadaj±cymi zezwolenie wydane przez Inspekcjê Sanitarn± zezwalaj±ce na wykonywanie przewozów czystej i brudnej bielizny tymi ¶rodkami transportu - Za³±cznik nr 9 (wykaz pojazdów, którymi bêdzie przewo¿ona czysta i odwo¿ona brudna bielizna Zamawiaj±cego do i z miejsca prania - do wykazu nale¿y do³±czyæ pozytywn± opiniê Pañstwowego Inspektoratu Sanitarno-Epidemiologicznego). Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów. Dokumenty bêd± oceniane w trybie spe³nia/nie spe³nia, czyli nie spe³nia warunku - za brak dokumentu lub o¶wiadczenia, spe³nia warunek - za przedstawienie wa¿nego dokumentu lub o¶wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 3. Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów. Dokumenty bêd± oceniane w trybie spe³nia/nie spe³nia, czyli nie spe³nia warunku - za brak dokumentu lub o¶wiadczenia, spe³nia warunek - za przedstawienie wa¿nego dokumentu lub o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 3 oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1d SIWZ tj. Op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga wykazania siê posiadaniem przez Wykonawcê (Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie) op³aconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 170 000 z³ wraz z za³±czeniem dowodu potwierdzaj±cego op³acenie polisy. Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów. Dokumenty bêd± oceniane w trybie spe³nia/nie spe³nia, czyli nie spe³nia warunku - za brak dokumentu lub o¶wiadczenia, spe³nia warunek - za przedstawienie wa¿nego dokumentu lub o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Aktualna opinia sanitarna wydana przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny dotycz±ca pomieszczeñ pralniczych, w których bêdzie realizowane zamówienie wyra¿aj±ca pozytywn± opiniê o pralni, w której ¶wiadczone bêd± us³ugi bêd±ce przedmiotem umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy Za³±cznik nr 1 - wype³niony, podpisany i opieczêtowany (piecz±tk± firmow±/imienn±) przez Wykonawcê; b) Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 - wype³niony i podpisany, c) O¶wiadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy - Wykonawca sk³ada na Za³±czniku nr 1 Formularz ofertowy; d) O¶wiadczenie Wykonawcy zawieraj±ce wskazanie przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca sk³ada na Za³±czniku nr 1 Formularz ofertowy; e) W przypadku spó³ki cywilnej - umowa spó³ki cywilnej; f) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spó³ki cywilnej/konsorcjum pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu grupy, je¿eli nie wynika ono z dokumentów za³±czonych do oferty)
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
a) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany kolorów worków na bieliznê czyst± - zmiana ta wymaga aneksu do umowy. b) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany godzin harmonogramu dostaw i odbioru prania - zmiana ta wymaga aneksu do umowy. c) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wy³±cznie w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot ¶wiadczenia - zmiana ta wymaga aneksu do umowy. d) Obni¿enie ceny jednostkowej przez Wykonawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Niepodleg³o¶ci 8, 44-190 Knurów, Budynek Dyrekcji, pokój nr 21.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: ul. Niepodleg³o¶ci 8, 44-190 Knurów, Budynek Dyrekcji, pokój nr 24.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa budynku gospodarczego na cmentarzu komunalnym przy ul. 1 Maja w Knurowie.
- Modernizacja sali Kina Sceny Kultury
- Termomodernizacja budynku przy ul. Janty 2 z przebudow± czê¶ci lokali, zmian± sposobu ogrzewania z likwidacj± ¼róde³ niskiej emisji i zagospodarowaniem terenu
wiêcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z dzier¿aw± bielizny po¶cielowej oraz wdro¿enie systemu RFID i systemu szaf wydaj±co-zbieraj±cych
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Warmiñsko-Mazurskiego Oddzia³u Stra¿y Granicznej
- ¦wiadczenie us³ug prania bielizny szpitalnej dla 116 Szpitala Wojskowego z Przychodni± SPZOZ w Opolu
- "Kompleksowa us³uga najmu i serwisu odzie¿y roboczej a tak¿e szafek na odzie¿ czyst± i brudn± dla pracowników Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym"
- wykonywanie us³ug pralniczych dla Szpitala Specjalistycznego.
- kompleksowe us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynkach i na terenie dzia³ki szpitala oraz us³ugi transportu gospodarczego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.