eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53102 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Nysa: Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
INTERREG V-A Republika Czeska - Polska nr projektu Cz.11.2.45./0.0./0.0/15_002/0000009

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24816-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska  33, 48-300   Nysa, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 085 065, faks 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa - II etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowę drogi na odcinku Biała Nyska - Koperniki (do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1630 O ) w km 2+200 - 7+722,56 na długości 5 522,56 mb Zakres robót : - przepusty pod zjazdami, - chodniki, - pobocza, - przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1628 O i Nr 1632 O w miejscowości Biała Nyska na rondo, - jezdnia z SMA na długości 5 522,56 mb, - zabudowa rowu, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome, - budowa oświetlenia, oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Kategoria obciążenia ruchem KR-3. Klasa drogi Z Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzone projekty: - tymczasowej organizacji ruchu, - stałej organizacji ruchu. Wykonawca na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót związanych z przebudową ww odcinka drogi stała organizację, 4) Roboty związane z przebudową drogi powiatowej : - na odcinku Biała Nyska - Koperniki będą prowadzone na podstawie zgłoszenia na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane. - przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1628 O i Nr 1632 O w miejscowości Biała Nyska będzie realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę ZRID, która zostanie przekazana Wykonawcy robót wraz z kompletną dokumentacją projektową. 5) Wykonawca opracuje plan BIOZ i harmonogram robót, 6) Wykonawca w miejscowości Biała Nyska wykonana system sygnalizacji świetlnej wzbudzającej na przejściu dla pieszych, z budową linii zasilającej i wykonana we własnym zakresie kompletną dokumentację projektową i uzyska jej uzgodnienie u Zamawiającego oraz w Zakładzie Energetycznym ( zakres robót ujęty w przedmiarze robót). Po zrealizowaniu ww sygnalizacji świetlnej Wykonawca sporządzi protokół odbioru z Zakładem Energetycznym i zostanie on dostarczony Zamawiającemu wraz z operatem kolaudacyjnym całego zadania. 7) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie przebudowy drogi odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami), 8) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 9) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową ww odcinka drogi Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4918056.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
M-SILNICE a.s.,  grzegorz.buchta@msinice.cz,  530 03 Pardubice Republika Czeska,  ,  Husova 1697,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: CZ
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5280390,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5280390,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6451064,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 89092,71
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.