eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Wrocław: Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 530654 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79 70 400, faks 071 79 70 407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (zwanej dalej: RIF) - świadczenie obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Obsługa prawna RIF obejmuje w szczególności: a)wydawanie opinii prawnych, informacji prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy prawnej z zakresu programów i projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych, b)świadczenie pomocy prawnej w ramach procedury udzielania zamówień publicznych, w szczególności odnośnie wyboru trybu udzielania zamówienia oraz w toku postępowania, w tym w ramach formalnej oceny ofert, c)uzgadnianie umów zawieranych przez Zamawiającego oraz opracowywanie projektów umów nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym, d)opiniowanie projektów aktów wewnętrznych (uchwał, zarządzeń), wydawanych w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF, e)reprezentowanie przed sądami i innymi organami, f)opracowywanie wniosków zgodnie z procedurą określoną w ustawie Ordynacja podatkowa w sprawie wydawania decyzji dotyczących wiążących interpretacji przepisów podatkowych, g)informowanie o istotnych zmianach w przepisach prawnych dotyczących pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF. W ramach obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego, na dzień zawierania umowy o świadczenie obsługi prawnej RIF Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: a)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (zwanego dalej: PO IG), Działanie 1.4 - Wsparcie projektów celowych, Działanie 4.1 - Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Działanie 4.2 - Stymulowanie działalności B+R oraz wsparcie w zakresie wzornictwa przemysłowego, Działanie 4.4 - Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym, Działanie 6.1 - Paszport do eksportu, Działanie 8.1 - Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej, Działanie 8.2 - Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, Działanie 5.4.1 - Wsparcie na uzyskanie, realizację ochrony własności przemysłowej, Pilotaż PO IG - Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku: 1.wsparcia pracowników informujących przedsiębiorców o możliwości udzielenia dotacji w sytuacji bieżących wątpliwości natury prawnej, 2.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną wniosków o dofinansowanie, 3. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie, 4.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie przygotowania i podpisywania umów z beneficjentami, w szczególności w zakresie określania statusu wnioskodawców lub beneficjentów w aspekcie definicji MŚP, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 6.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu ochrony środowiska, 8.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu prawa budowlanego, 9.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie wydawania przez RIF zaświadczeń dotyczących pomocy de minimis, 10.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą partnerem biznesowym oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 11.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 12.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 13.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem weryfikacji wniosków o wypłatę wsparcia, weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 14.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną kwalifikowalności wydatków w ramach umów o dofinansowanie, 15.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną występowania konfliktu interesów w realizacji umów o dofinansowanie, 16.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 17.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 18.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie zbierania danych i informacji dotyczących bezpieczeństwa, 19.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, 20.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 21.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 22.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; b)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach programów zakończonych PHARE, Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich: 1. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2. wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 8.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązywania umów z beneficjentami, 9.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom programów, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 10.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 11.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programów, 12. wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; c)w zakresie wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (zwanego dalej: ZPORR) Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa: 1.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie umów z beneficjentami, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach programu z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 8.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom w ramach ZPORR Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 9.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraź z odsetkami i kosztami,. 10.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 11.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć obsługę prawną w Biurze RIF cztery razy w tygodniu, w tym: trzy razy w wymiarze ośmiu godzin oraz jeden raz w wymiarze czterech godzin, w terminie ustalonym z Zamawiającym, a dodatkowo w razie zaistnienia takiej potrzeby również w siedzibie Wykonawcy. Obsługa prawna świadczona jest przez co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ, z tym że na dyżurach w Biurze RIF, o którym mowa w zdaniu poprzednim, co najmniej dwa razy w tygodniu obecna jest jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) SIWZ, zaś na pozostałych dyżurach - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonywanie czynności pomocy prawnej wyłącznie przez osoby posiadające w/w doświadczenie, wskazane w ofercie Wykonawcy - Wykazie osób, o których mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.3 SIWZ. Z uwagi na konieczność sprawdzania i akceptowania dokumentacji tworzonej lub przedkładanej w związku z obsługą wskazanych wyżej programów, osoby świadczące obsługę prawną świadczą w pozostałe dni tygodnia obsługę prawną we Wrocławiu w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi prawne zbieżne z przedmiotem zamówienia, tj.: a)wykonywał (lub wykonuje) przez okres co najmniej jednego roku kompleksową obsługę prawną podmiotu pełniącego rolę regionalnej instytucji finansującej w rozumieniu art. 6d ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późń. zm.), oraz b)wykonał i zakończył (przez co rozumie się uzyskanie prawomocnego wyroku) co najmniej jedną usługę obsługi prawnej RIF polegającą na zastępstwie procesowym w sprawach o zwrot dofinansowania udzielonego w ramach programów lub projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki: a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki: a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie dodatkowe - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV i WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 13:00, miejsce: WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z racji pełnienia przez Zamawiającego funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.