Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Wrocław: Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 530654 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79 70 400, faks 071 79 70 407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (zwanej dalej: RIF) - świadczenie obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Obsługa prawna RIF obejmuje w szczególności: a)wydawanie opinii prawnych, informacji prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy prawnej z zakresu programów i projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych, b)świadczenie pomocy prawnej w ramach procedury udzielania zamówień publicznych, w szczególności odnośnie wyboru trybu udzielania zamówienia oraz w toku postępowania, w tym w ramach formalnej oceny ofert, c)uzgadnianie umów zawieranych przez Zamawiającego oraz opracowywanie projektów umów nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym, d)opiniowanie projektów aktów wewnętrznych (uchwał, zarządzeń), wydawanych w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF, e)reprezentowanie przed sądami i innymi organami, f)opracowywanie wniosków zgodnie z procedurą określoną w ustawie Ordynacja podatkowa w sprawie wydawania decyzji dotyczących wiążących interpretacji przepisów podatkowych, g)informowanie o istotnych zmianach w przepisach prawnych dotyczących pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF. W ramach obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego, na dzień zawierania umowy o świadczenie obsługi prawnej RIF Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: a)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (zwanego dalej: PO IG), Działanie 1.4 - Wsparcie projektów celowych, Działanie 4.1 - Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Działanie 4.2 - Stymulowanie działalności B+R oraz wsparcie w zakresie wzornictwa przemysłowego, Działanie 4.4 - Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym, Działanie 6.1 - Paszport do eksportu, Działanie 8.1 - Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej, Działanie 8.2 - Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, Działanie 5.4.1 - Wsparcie na uzyskanie, realizację ochrony własności przemysłowej, Pilotaż PO IG - Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku: 1.wsparcia pracowników informujących przedsiębiorców o możliwości udzielenia dotacji w sytuacji bieżących wątpliwości natury prawnej, 2.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną wniosków o dofinansowanie, 3. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie, 4.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie przygotowania i podpisywania umów z beneficjentami, w szczególności w zakresie określania statusu wnioskodawców lub beneficjentów w aspekcie definicji MŚP, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 6.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu ochrony środowiska, 8.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu prawa budowlanego, 9.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie wydawania przez RIF zaświadczeń dotyczących pomocy de minimis, 10.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą partnerem biznesowym oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 11.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 12.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 13.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem weryfikacji wniosków o wypłatę wsparcia, weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 14.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną kwalifikowalności wydatków w ramach umów o dofinansowanie, 15.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną występowania konfliktu interesów w realizacji umów o dofinansowanie, 16.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 17.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 18.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie zbierania danych i informacji dotyczących bezpieczeństwa, 19.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, 20.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 21.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 22.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; b)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach programów zakończonych PHARE, Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich: 1. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2. wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 8.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązywania umów z beneficjentami, 9.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom programów, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 10.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 11.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programów, 12. wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; c)w zakresie wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (zwanego dalej: ZPORR) Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa: 1.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie umów z beneficjentami, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach programu z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 8.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom w ramach ZPORR Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 9.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraź z odsetkami i kosztami,. 10.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 11.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć obsługę prawną w Biurze RIF cztery razy w tygodniu, w tym: trzy razy w wymiarze ośmiu godzin oraz jeden raz w wymiarze czterech godzin, w terminie ustalonym z Zamawiającym, a dodatkowo w razie zaistnienia takiej potrzeby również w siedzibie Wykonawcy. Obsługa prawna świadczona jest przez co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ, z tym że na dyżurach w Biurze RIF, o którym mowa w zdaniu poprzednim, co najmniej dwa razy w tygodniu obecna jest jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) SIWZ, zaś na pozostałych dyżurach - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonywanie czynności pomocy prawnej wyłącznie przez osoby posiadające w/w doświadczenie, wskazane w ofercie Wykonawcy - Wykazie osób, o których mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.3 SIWZ. Z uwagi na konieczność sprawdzania i akceptowania dokumentacji tworzonej lub przedkładanej w związku z obsługą wskazanych wyżej programów, osoby świadczące obsługę prawną świadczą w pozostałe dni tygodnia obsługę prawną we Wrocławiu w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi prawne zbieżne z przedmiotem zamówienia, tj.: a)wykonywał (lub wykonuje) przez okres co najmniej jednego roku kompleksową obsługę prawną podmiotu pełniącego rolę regionalnej instytucji finansującej w rozumieniu art. 6d ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późń. zm.), oraz b)wykonał i zakończył (przez co rozumie się uzyskanie prawomocnego wyroku) co najmniej jedną usługę obsługi prawnej RIF polegającą na zastępstwie procesowym w sprawach o zwrot dofinansowania udzielonego w ramach programów lub projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki: a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki: a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie dodatkowe - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA
ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV
i
WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 13:00, miejsce: WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z racji pełnienia przez Zamawiającego funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.