eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźzimowe utrzymanie dróg krajowych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 53064

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: zimowe utrzymanie dróg krajowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Dorota Linkiewicz - Rejon w Kutnie, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg krajowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zwalczanie sliskosci i odśnieżanie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 1,2,60 i 71. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie na drogach krajowych nr 1,2,60 i 71. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - łącznie na wszystkie zadania 5 200 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w częściach w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi w miesiącu poprzednim. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum, spółka cywilna. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 2/ wykonawca musi wykazać, że posiada lub dysponuje następującymi pojazdami/ nośnikami osprzetu zamawiającego: dla zadania nr 1 - samochód ciężarowy samowyładowczy lub skrzyniowy o ładowności co najmniej 11 ton, o długości skrzyni załadunkowej co najmniej 4,5m z ramą umożliwiającą montaż płyty czołowej do zamocowania pługa dla zadania nr 2- samochód ciężarowy samowyładowczy lub skrzyniowy o ładowności co najmniej 8 ton, o długości skrzyni załadunkowej co najmniej 4,5m z ramą umożliwiającą montaż płyty czołowej do zamocowania pługa dla zadania nr 3 - samochód ciężarowy samowyładowczy lub skrzyniowy o ładowności co najmniej 8 ton, z ramą umożliwiającą montaż płyty czołowej do zamocowania pługa dla zadania nr 4 - ciągnik rolniczy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3 (4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: (1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (1) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego, odpowiednio do zadania - załącznik nr 1, (2) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 2 (3) zobowiązanie do osobistego wykonania zamówienia - załącznik nr 4. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 03/09/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.10.2005, godzina 10:00, siedziba GDDKiA Rejon w Kutnie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Zwalczanie ślskości i odśnieżanie przy użyciu solarki Stratos B-50-36 i pługa jednostronnego. 3) Zakres lub wartość: drogi krajowe nr 2 i 60 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Zwalczanie śliskości i odśniezanie przy użyciu piaskarki i pługa jednostronnego. 3) Zakres lub wartość: drogi krajowe nr 2 i 60 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Odśnieżanie dróg przy użyciu pługa jednostronnego. 3) Zakres lub wartość: drogi krajowe nr 2 i 60 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Odśnieżanie dróg przy użyciu pługa ciągnikowego. 3) Zakres lub wartość: drogi krajowe nr 1,2 i 71 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.