Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Warszawa: Wycięcie drzew, frezowanie pni oraz wykonanie nasadzeń zastępczych i rozdrobnienie gałęzi w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3
Numer ogłoszenia: 53032 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus , ul. K. Sosnkowskiego 3, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4978567, 0604 054744, faks 022 4997358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycięcie drzew, frezowanie pni oraz wykonanie nasadzeń zastępczych i rozdrobnienie gałęzi w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycięcie drzew, frezowanie pni oraz wykonanie nasadzeń zastępczych i rozdrobnienie gałęzi w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. Opis warunków udziału w postępowaniu 11.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 11.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 11.1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 11.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, 11.1.5 w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.3 niezbędne jest wykonanie co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, dotyczących wycinki drzew, frezowania pni i nasadzeń drzew i krzewów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11.1.6 w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.4 Wykonawcy powinni znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykazywali obrót roczny w wysokości minimum 80 000 zł oraz za ten okres nie wykazywali strat, 11.1.7 ocena warunków wymienionych w pkt. 11 niniejszego opisu warunków uczestnictwa w licytacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie , według kryteriów (spełnia - nie spełnia). 11.2. złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 12.2 Opisu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 11.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 11.4. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wwykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części V pkt 22 i formie określonej w Części IV Opisu: 12.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Opisu, b) dokumentów wymienionych w pkt. 12.2 niniejszego Opisu. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 12: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) jeżeli Wykonawca wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy, spółki, bądź - udziela pełnomocnictwa osobie innej, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Wykonawcy. d) akceptowany podpisem Wykonawcy (Projekt umowy) - Załącznik nr 2 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji e) akceptowany podpisem Wykonawcy (opis przedmiotu zamówienia)- Załącznik nr 1 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji f) wykaz zrealizowanych zadań zgodnie z dyspozycja pkt. 11.1.58. opisu warunków uczestnictwa w licytacji - załącznik nr 5 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji g) przedstawienie kopii bilansów oraz rachunków zysków i strat (w przypadku braku obowiązku sporządzania bilansu informacji określającej obroty i zysk) za okres ostatnich 3 lat obrotowych, z których wynika iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykazywał obrót roczny w wysokości minimum 300 000 zł oraz za ten okres nie wykazywał strat, h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udział w licytacji 13.1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania, niezależnie od wymagań opisanych w pkt. 16 poniżej: 1. wskazywać będzie pełnomocnika ustanowionego wspólnie przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona kopia pełnomocnictwa powinna być załączona do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2. zawierać dane wszystkich Wykonawców ubiegających się łącznie o udział w postępowaniu 3. jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 13, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 14. Wykonawca zagraniczny 14.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.3. Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych właścicieli. 14.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.osirursus.pl
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: zgodnie z wymaganiami umieszczonymi na platformie aukcyjnej.
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpień - 500 PLN.
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 1 godzina
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. Sosnkowskiego 3, 02-495 Warszawa.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 27.03.2009, godzina 9:00.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 27.03.2009, godzina 10:00.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach
- Utrzymanie terenów zewnętrznych oraz utrzymanie czystości w budynkach TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2026 r. do 31 marca 2027 r.
- zagospodarowanie Termalnego Parku Zdrowia w Tarnowie Podgórnym I etap
- Zagospodarowanie terenu byłej strzelnicy w Grajewie z uwzględnieniem zielono-niebieskiej infrastruktury
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania zieleni i zadrzewień oraz placów zabaw na terenie Gminy Brzesko
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





