Ogłoszenie z dnia 2005-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pruszków: materiały szewne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ, do kontaktów: Małgorzata Konarska, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, e-mail: szpitalkolejowy@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały szewne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z zapisami SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: I pakiet 700PLN, II pakiet 200 PLN, III pakiet 40 PLN, IV pakiet 80 PLN, V pakiet 200 PLN, VI pakiet nie wymagane. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie ze SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z Rozpoprządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 31/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.11.2005, cena - 24,4 PLN. Warunki i sposób płatności: do kasy lub na rachunek szpitala. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.11.2005, godzina 10:00, pokój zamówien publicznych.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zapisami SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szczegóło9wy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zapisami SIWZ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sczegółowy opis przedmiotu zamówienbia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów
- Przyłączenie złącza SN do zakładu produkcyjnego wraz z wybudowaniem stacji transformatorowej SN/NN
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE"
- "DOSTAWA DOZOWNIKÓW DO RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH, PAPIERU TOALETOWEGO ORAZ MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE"
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup i dostawa artykułów medycznych z podziałem na 4 pakiety.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





