Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Warszawa: Przeprowadzenie kontroli projektów realizowanych w ramach Działania 5.3 PO IG
Numer ogłoszenia: 529176 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kontroli projektów realizowanych w ramach Działania 5.3 PO IG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na: a) przeprowadzeniu sześciu kontroli na miejscu Projektów realizowanych w ramach PO IG Osi priorytetowej V - Dyfuzja Innowacji Działania 5.3 Wspieranie ośrodków innowacyjności, b) przygotowaniu pełnej dokumentacji zawiązanej z kontrolami, c) przygotowaniu raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o., ul. Jelinka 21, 01-646 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71586,00
Oferta z najniższą ceną: 71586,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71586,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające dotyczy umowy z dnia 12 maja 2011r. zawartej z Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zamówienie podstawowe i zostanie udzielone temu samemu wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe. Zamówieniem wynika z potrzeby przeprowadzenia dodatkowych kontroli. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jest podmiotem tworzącym
- Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach FENIKS 2021-2027 w 2026 roku
- Usługa kontroli dokumentów przewozu osób oraz prowadzenia windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego dokumentu przewozu w pojazdach komunikacji miejskiej MPK w Siedlcach Sp. z o. o.
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi ze środków UE.
więcej: Usługi księgowe i audytorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





