eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Zgierz: Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16.
Numer ogłoszenia: 528758 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244867 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza. Zakres obsługi prawnej obejmuje w szczególności: a) opracowywanie i uzgadnianie aktów prawnych dla potrzeb Prezydenta Miasta Zgierza, Rady Miasta Zgierza oraz opiniowanie ich pod względem formalno-prawnym, b) udzielanie porad prawnych, konsultacji i opinii prawnych dla Prezydenta Miasta Zgierza, Zastępców Prezydenta Miasta Zgierza, Skarbnika Miasta Zgierza, Sekretarza Miasta, Wydziałów Urzędu Miasta i samodzielnych stanowisk pracy w sprawach związanych z działalnością organów miasta oraz Urzędu Miasta, c) opiniowanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń, umów, decyzji itp.), d) współdziałanie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa, w tym występowanie z wnioskami do sądu, e) zastępstwo prawne i procesowe w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, sądami administracyjnymi, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami, f) udział w sesjach Rady Miasta Zgierza, w posiedzeniach Komisji Statutowo Prawnej Rady Miasta Zgierza, Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Zgierza, w konsultacjach Prezydenta Miasta, postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, rozprawach administracyjnych oraz w innych spotkaniach na polecenie Prezydenta Miasta Zgierza, g) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę Miasto Zgierz, opiniowanie projektów tych umów i porozumień, h) opiniowanie korespondencji wychodzącej od Prezydenta Miasta i jego Zastępców, i) wykonywanie zadań powierzonych przez Prezydenta Miasta i jego Zastępców oraz Sekretarza Miasta. 2) W celu wypełnienia powyższych obowiązków, Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: a) świadczenie usługi przez dwóch, wskazanych i uzgodnionych z Zamawiającym adwokatów lub radców prawnych. W przypadku nieobecności któregokolwiek z nich, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania urzędu oraz prowadzenia jego spraw poza Urzędem, wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa, za każdorazową zgodą Zamawiającego, b) wyznaczeni adwokaci lub radcy prawni, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a opisu przedmiotu zamówienia, będą pełnili dyżury w siedzibie Zamawiającego 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku), 6 godzin dziennie w godzinach 9:00-15:00 oraz na każde wezwanie Prezydenta Miasta w ramach wskazanego powyżej limitu czasu. Wykonawca na potrzeby pełnienia dyżuru w siedzibie Zamawiającego zapewni obecność co najmniej jednego adwokata lub radcy prawnego, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a opisu przedmiotu zamówienia, c) obecność co najmniej jednego adwokata lub radcy prawnego w trakcie sesji Rady Miasta Zgierza, posiedzeń Komisji Statutowo - Prawnej Rady Miasta Zgierza i Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Zgierza niezależnie od wskazanego limitu czasu wyznaczonego na pełnienie dyżuru. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz świadczenia usług osobiście w siedzibie Zamawiającego w miejscu i czasie określonym w niniejszym opisie przedmiotu, Wykonawca zapewni bieżący kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu i telefonu. 4) Swoje obowiązki Wykonawca wykonywać będzie w formie: a) pisemnych opinii prawnych (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej) sporządzonych na pisemne wnioski Przewodniczącego Rady Miasta, Przewodniczących Komisji Rady Miasta, Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta, naczelników Wydziałów Urzędu Miasta i samodzielnych stanowisk pracy. Opinie będą sporządzane w terminie 48 godzin od złożenia wniosku. b) konsultacji w siedzibie Urzędu Miasta w trakcie pełnienia dyżuru, c) obsługi prawnej sesji Rady Miasta Zgierza, Komisji Rady Miasta Zgierza, d) negocjacji i konsultacji poza siedzibą Zamawiającego w terminie ustalonym z Prezydentem Miasta, e) reprezentowania Gminy Miasto Zgierz przed sądami, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 5) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zastępstwa procesowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka E. i M. Krassowscy sp. j., ul. Nawrot 4, 90-060 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146836,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175644,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.