Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-02
Ogłoszenie nr 528621-N-2020 z dnia 2020-04-02 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wieżowej, Cichej i Potokowej , Przebudowa sieci wodociągowej w Łaziskach Górnych w ul. 1 Maja w Łaziskach Górnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27366490300000, ul.
Energetyków
5
,
43-170
Łaziska Górne, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322241088, e-mail
zp@pgkim-laziska.pl, faks
322241420.
Adres strony internetowej (URL): www.pgkim-laziska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pgkim-laziska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pgkim-laziska.pl, zakładka zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście, kurirem, pocztą na adres Łaziska Górne ul.Energetyków 5
Adres:
PGK i M Sp. z o.o. ul.Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wieżowej, Cichej i Potokowej , Przebudowa sieci wodociągowej w Łaziskach Górnych w ul. 1 Maja w Łaziskach Górnych.
Numer referencyjny:
4/2020/04/R
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wieżowej, Cichej i Potokowej oraz Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1-go Maja w Łaziskach Górnych. W ramach budowy kanalizacji sanitarnej Wykonawca zobowiązany jest do: a). wykonania metodą przewiertu sterowanego rurociągu tłocznego z rur PE100 RC SDR11 O90 mm o łącznej długości 217,5 mb - odcinek od P6-P13 wraz z wykonaniem studni rozprężnej tworzywowej O1000 mm i włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. Wodociągowej, b). dostawy, montażu i rozruchu przepompowni ścieków wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi oraz włączeniem do systemu monitoringu obsługującego przepompownie Zamawiającego. c). wykonania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej metodą przewiertu sterowanego z rur PE100 RC SDR11 O250 mm o łącznej długości 285,7 mb wraz z zabudową 8 szt. studni kanalizacyjnych tworzywowych O1000 i O600 mm - odcinki S6.2-S6.5, S2-S3, K3-K5 i K2-K2.1, d). wykonania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej metodą wykopu otwartego z rur PE100 RC SDR11 O250 mm o łącznej długości 47,34 mb wraz z zabudową 5 szt. studni kanalizacyjnych tworzywowych O1200 i O1000 mm - odcinki P-S1, S1-S2, P-K1, K1-K2 i K2-K3, e). wykonania prób szczelności, robót drogowych (roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe) i robót towarzyszących (organizacja ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego i pełnej obsługi geodezyjnej). Termin realizacji kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wieżowej, Cichej i Potokowe w Łaziskach Górnych do dnia 31.10.2020r. W ramach przebudowy wodociągu Wykonawca zobowiązany jest do: a). wykonania metodą przewiertu sterowanego wodociągu z rur PE100 RC SDR11 O160 mm o łącznej długości 35,0 mb - odcinek od węzła M do pkt. W81´, b). wykonanie włączenia wykonanego rurociągu do istniejącego wodociągu O315 mm - węzeł M, c). wykonanie hydrantu podziemnego O80 mm - węzeł H13, d). wykonania próby szczelności i pełnej obsługi geodezyjnej. Termin realizacji przebudowy sieci wodociągowej w ul. 1 Maja w Łaziskach Górnych do dnia 31.05.2020r. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy: - dokumentacji projektowej - projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulic Wieżowej, Cichej i Potokowej w Łaziskach Górnych opracowany przez BWP Sp. z o. z Dąbrowy Górniczej oraz projekt budowlano-wykonawczy przebudowy sieci wodociągowej w Łaziskach Górnych przy ul. 1-go Maja, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiaru robót, stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Postanowienia szczegółowe 2.1. Przedmiar robót powinien być odczytywany łącznie z warunkami wzoru umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Pozycje w przedmiarze robót opisują roboty objęte umową w sposób skrócony. Krótkie opisy pozycji w przedmiarze robót przedstawione są tylko dla celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach. Przyjmuje się, że pozycje kosztorysu ofertowego pokrywają wszystkie potrzeby i zobowiązania wynikające z warunków umowy. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej. Oferent przy podpisaniu umowy przekaże również kosztorys ofertowy w wersji elektronicznej (ath.). 2.2. W całkowitej cenie ofertowej i cenach jednostkowych przedkładanych przez Oferenta będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez Oferenta wg stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania; 2.3. Wykonawca, w ramach zadania, o którym mowa w pkt.1 Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest: 1) przed rozpoczęciem robót: a). poinformować wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, b). zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, a także zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, c). wygrodzić i zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, d). prowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), 2) zapewnić stały nadzór nad mieniem oraz zawrzeć stosowne umowy ubezpieczenia mienia oraz od odpowiedzialności cywilnej, 3) odpowiednio zorganizować roboty budowlane, w tym: a). utrzymywać porządek w trakcie realizacji robót oraz systematycznie porządkować miejsca wykonywania robót, b). prowadzić roboty w sposób bezpieczny, c). natychmiastowo i skutecznie usuwać wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 4) uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi, 5) użyć materiałów i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto posiadających odpowiednie aprobaty i deklaracje zgodności: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Zamówienia odpadów i postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający utylizację odpadów, 7) zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze, 8) zdemontować obiekty tymczasowe i uporządkować teren po zakończeniu robót. 2.4. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Umowy. 2.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy których realizuje przedmiot Umowy. 3. Uwagi dodatkowe: - całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz obowiązującymi przepisami BHP; - celem szczegółowego określenia lokalizacji i głębokości ułożenia uzbrojenia podziemnego przed rozpoczęciem robót należy wykonać wykopy kontrolne - odkrywki ręczne; - wszystkie roboty w pobliżu uzbrojenia terenu należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela lub dysponenta uzbrojenia; - istniejące uzbrojenie w trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Normami Branżowymi oraz wymaganiami podanymi w uzgodnieniach oraz nadzorze; - w przypadku odkrycia niezidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego należy wykop zabezpieczyć wraz z uzbrojeniem podziemnym i zawiadomić inwestora i użytkownika. - wykopy powinny być prowizorycznie zabezpieczone ogrodzeniem. W miejscach, w których wykopy odcinają dojścia do budynków należy ustawić prowizoryczne przenośne kładki dla pieszych z poręczami. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Oferenta rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Wszystkie zaproponowane przez Oferenta urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą: - posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w przedmiocie zamówienia; - posiadać stosowne dopuszczenia i atesty; - zostać zaakceptowane przed zamontowaniem lub zabudowaniem przez Zamawiającego. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia - budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art.29 ust. 5 ustawy dot. wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy przez cały okres realizacji umowy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby robotnicy budowlani wykonujący roboty przy budowie kanalizacji i przebudowie sieci wodociągowej przewidziani do realizacji zamówienia zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45310000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i należycie ukończył:
- co najmniej jedną robotę budowlaną, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto.
( pięćset tysięcy złotych).
UWAGA:
W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek Konsorcjum, to winien wykazać, ze bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie odpowiadała zakresowi który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
wykonawca winien wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia:
o jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
o jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 ustawy W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty zgodnie z wzorem załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie należy wykazać wykonanie robót, o których mowa w pkt. VI.2.3)a) niniejszej SIWZ. b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznika nr 7 do SIWZ o których mowa w pkt. VI.2.3)b) niniejszej SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku, przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w dokument należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. Formularz oferty: Odpowiednio wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji Wadium: Dowód wniesienia wadium Kosztorysy w formie uproszczonej w oparciu o załączone przedmiary robót Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie podmiotu trzeciego: W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 )
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.04.2020r. do godz. 10:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359).
4. Wadium wnosi się przez upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Sp. z o. o. 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5 tj.: ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział Mikołów 69 1050 1634 1000 0007 0176 8699
z adnotacją "wadium- numer sprawy: 4/2020/04/R
6. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału
w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie , przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych, przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. Załączając dokument wadialny do oferty zaleca się, aby zamieścić go w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych do niej oświadczeń lub dokumentów.
W przypadku złożenia oryginału w siedzibie zamawiającego, do oferty należy załączyć jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
8. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu, musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione
w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać
w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Oferowany okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w okolicznościach określonych w § 13 projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie w trybie awaryjnym robót związanych z likwidacją deformacji nieciągłych powierzchni terenu w zakresie usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały".
- Opracowanie projektu technicznego zabudowy rurociągu tłocznego DN200 w szybie Aleksander I od poz. 370 do 171 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław- Śmiały
- Doposażenie placu zabaw w żłobku przy ul. Miodowej 11 w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont dwóch zespołów pompowych typu ZPE HDP257 dla KWK Bolesław Śmiały
- Wykonanie modernizacji Kopalnianej stacji paliw dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
- Dzierżawa trzech kombajnów chodnikowych o mocy organu urabiającego 130 kW +/-5% wraz z zabezpieczeniem serwisowej obsługi gwarancyjnej w całym okresie dzierżawy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały".
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.