eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekPrzebudowa drogi gminnej w m. Markowo

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-04-02



Og³oszenie nr 528600-N-2020 z dnia 2020-04-02 r.

Gmina W³oc³awek: Przebudowa drogi gminnej w m. Markowo
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina W³oc³awek, krajowy numer identyfikacyjny 91086690400000, ul. Królewiecka  7 , 87-800  W³oc³awek, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , e-mail urzad@gmina.wloclawek.pl, , faks 054 230 53 53.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.wloclawek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.gmina.wloclawek.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, przez pos³añca, przez operatora pocztowego
Adres:
Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87 - 800 W³oc³awek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej w m. Markowo
Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.9.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej d³ugo¶ci 470 m o szeroko¶ci 3,5m w miejscowo¶ci Markowo na odcinku od km 0+000 do km 0+900 wraz ze skrzy¿owaniem z drogami gminnymi Syku³a- Kolonia Dêbice Nr 190526C i Syku³a- Dobra Wola Nr 190525C oraz odcinka od km 0+900 do km 0+990. Przebudowa drogi obejmuje u³o¿enie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego grubo¶ci 3 cm warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego grubo¶ci 3 cm na jezdni i mijance d³ugo¶ci 30 m o szeroko¶ci 1,5 m wraz z utwardzeniem poboczy z t³ucznia grubo¶ci 15 cm. 3.3. Zakres robót w szczególno¶ci obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych - dociêcie istniej±cej nawierzchni, rozebranie nawierzchni wraz z wywozem materia³u poza plac budowy; 2) wykonanie korytowania pod potrzeby mijanki wraz z formowaniem nasypu przy mijance; 3) u³o¿enie warstwy ods±czaj±cej grub.10 cm o pow. 56,1 m2; 4) u³o¿enie podbudowy z mieszanki ¿wirowo-t³uczniowej 0/31,5 mm grubo¶ci 22 cm o pow. 56,1 m2 pod potrzeby mijanki; 5) oczyszczenie i skroplenie emulsj± asfaltow± nawierzchni pod potrzeby warstwy wi±¿±cej na jezdni i mijance 6) u³o¿enie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC11W50/70 grubo¶ci 3 cm o pow. 1721m2 ; 7) skropienie emulsj± asfaltow± nawierzchni pod potrzeby warstwy ¶cieralnej; 8) wykonanie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC8S 50/70 grub. 3cm na pow. 1696,0m2 ; 9) pog³êbienie koryta pod potrzeby poboczy, utwardzenie poboczy z t³ucznia twardego szer 50 cm, grubo¶ci 15 cm na powierzchni 470,0m2; 10) u³o¿enie nawierzchni poboczy z t³ucznia twardego; 11) plantowanie poboczy na pow. 3 76,0m2; 12) inwentaryzacji powykonawczej; 3.2.3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej. Gdziekolwiek w dokumentacji projektowej powo³ane s± konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, bêd± obowi±zywaæ postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powo³anych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. 3.4. Dodatkowe wymagania: W zakresie przedmiotu zamówienia nale¿y równie¿ uwzglêdniæ: 1) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu; 2) likwidacjê wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urz±dzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulacjê wysoko¶ciow± urz±dzeñ obcych; 3) odtworzenie nawierzchni ulic przyleg³ych, równie¿ w przypadku ingerencji wiêkszej ni¿ przewiduj± dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji); 4) roboty pomiarowe, geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz±, ewentualne sporz±dzenie dodatkowych projektów tymczasowej organizacji ruchu; 5) koszt odtworzenia punktów poziomej i wysoko¶ciowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót; 6) koszt ewentualnej naprawy urz±dzeñ sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urz±dzeñ / elementów zagospodarowania terenu, znajduj±cych siê w s±siedztwie prowadzonych robót; 7) wszelkie inne koszty niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia. 3.5. W przedmiotowych lokalizacjach mog± byæ jednocze¶nie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, b±d¼ na rzecz Zamawiaj±cego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiaj±cego, ma obowi±zek wpu¶ciæ na plac budowy wskazanych wykonawców robót. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wy³±cznie charakter informacyjny. Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), a w tre¶ci SIWZ nie zosta³y okre¶lone wymagania Zamawiaj±cego wzglêdem parametrów materia³ów równowa¿nych, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie z ostateczn± decyzj± o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej oraz zapewni± uzyskanie parametrów techniczno-eksploatacyjnych - pod wzglêdem funkcjonalnym nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach. 3.10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.11. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy" (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): "Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wszystkie czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególno¶ci w przedmiarze robót (dotycz±ce: przebudowy jezdni, przebudowy chodnika i zjazdów, urz±dzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233220-7
45233161-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca powinien wykonaæ zamówienie w terminie 2 miesiêcy od dnia podpisania umowy.Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia tj. robót w bran¿y drogowej wyszczególnionych w przedmiarze, zwi±zanych z wykonaniem nastêpuj±cych elementów zamówienia: a) wykonanie nawierzchni warstw bitumicznych, b) utwardzenie poboczy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolno¶ci wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolno¶ci wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto oraz musi wykazaæ siê dysponowaniem wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostepnienia wymienionych poni¿ej osób przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycj± art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane: - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej i co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y drogowej - co najmniej 1 osoba; Uwaga: Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie, którego w³a¶ciwy organ wydaje decyzjê w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r., poz. 2272).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powy¿sze warunki Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. 5.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 5.4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowi±zania potwierdzaj±cego udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±- za³±cznik nr 5 do SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SIWZ- sk³adane wraz z ofert±

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów i ¿±da od Wykonawców w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 6.7.1. wykazu robót budowlanych wykonanych okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem co najmniej jednej robot budowlanej polegaj±cej na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto , wykonanej w ramach jednego kontraktu, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty potwierdzaj±cy spe³nianie warunku opisanego przez Zamawiaj±cego w Rozdz. V. pkt. 5.2.3. ppkt. 1 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powy¿szy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie; 6.7.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej i posiadaj±cej co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y drogowej - 1 osoba wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Rozdz. V. pkt 5.2.3. ppkt. 2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz oferty - zgodnie z tre¶ci± za³. nr 1 do SIWZ; 2) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 3) zobowi±zanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych - zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
okres rekojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy o udzielnie zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mo¿liwe s± w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. § 13 WARUNKI ZMIANY UMOWY 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji robót wykraczaj±cych poza pierwotny zakres zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do zrealizowania tych robót, 2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, w okresie d³u¿szym ni¿ 3 dni kalendarzowe - potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie przekazanych przez Zamawiaj±cego wydruków raportów historii pogodowych uzyskanych od IMiGW, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni odpowiadaj±ca okresowi wstrzymania robót budowlanych, 4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami w tym zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, 6) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiaj±cego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w niniejszej umowie, z zastrze¿eniem ust. 2, 7) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron niniejszej umowy, 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem ust. 3, 9) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, z zastrze¿eniem ust. 4, 10) konieczno¶ci dokonania wymiany osób, o których mowa w § 6 niniejszej umowy, po stronie którejkolwiek ze stron niniejszej umowy, zastrze¿eniem ust. 5. 2. Strony umowy niezw³ocznie , wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na terminowe i nale¿yte wykonanie umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³. Strony potwierdzaj± ten wp³yw, do³±czaj±c do informacji o¶wiadczenia lub dokumenty wskazane w art. 15r. ust 1 ustawy z dnia 30 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID- 19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 568). 3. Konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt 6, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materia³y budowlane, przewidziane w niniejszej umowie do wykonania zamówienia, nie mog± byæ u¿yte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zast±pienia ich innymi materia³ami budowlanymi, 2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi³a zmiana przepisów prawa budowlanego, 3) w czasie realizacji budowy zmieni± siê warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma), 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materia³y budowlane b±d¼ inn± technologiê wykonania robót. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 8, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 5. Zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 1 pkt 10, mo¿e nast±piæ tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzêdnych lub wy¿szych do kwalifikacji, które podlega³y ocenie. 6. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami niniejszej umowy a do jej przeprowadzenia wystarczy poinformowanie drugiej strony umowy na pi¶mie. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy, z zastrze¿eniem ust. 6. 8. Z wnioskiem o zmianê tre¶ci umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy. § 14 ODST¡PIENIE OD UMOWY 1. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od Umowy bez jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy oprócz przypadków wymienionych w Kodeksie cywilnym: 1) w razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w tym wypadku odst±pienie mo¿e nast±piæ w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach, 2) w przypadku, gdy zostanie wszczête postêpowanie likwidacyjne w stosunku do Wykonawcy - w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci, 3) w przypadku, gdy zostanie wydany nakaz zajêcia maj±tku Wykonawcy - w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci, 4) gdy Wykonawca przerwa³ realizacjê robót objêtych umow±, pomimo pisemnego wezwania Zamawiaj±cego nie wykonuje prac przez okres trzech dni roboczych od dnia odbioru wezwania - w terminie 14 dni od up³ywu 3-go dnia roboczego, 5) Wykonawca wykonuje roboty niezgodnie z umow±, pomimo pisemnego wezwania Zamawiaj±cego do usuniêcia niezgodno¶ci, tzn. w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie nie zaprzesta³ wykonywania wskazanej czynno¶ci lub nie rozpocz±³ wykonywania czynno¶ci zgodnie z umow± - w terminie 14 dni od up³ywu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiaj±cego, 6) Wykonawca wykorzystuje mienie Zamawiaj±cego bez jego zgody lub niezgodnie z przeznaczeniem - w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci, 7) Wykonawca zleci³ wykonanie przedmiotu umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiaj±cego - w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci, 8) Wykonawca naruszy³ zasady BHP stwarzaj±c zagro¿enie dla ludzi i mienia - w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci, 9) je¿eli zw³oka w wykonaniu przedmiotu umowy przekroczy 30 dni w stosunku do terminów okre¶lonych w harmonogramie robót, Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od umowy z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy. 2. W przypadku okre¶lonym w ust. 1 pkt 1 Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci Umowy do czasu odst±pienia. 3. Odst±pienie od Umowy powinno nast±piæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia i powinno zawieraæ uzasadnienie. 4. Zamawiaj±cy mo¿e rozwi±zaæ umowê, je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiana umowy zosta³a dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e pañstwo polskie uchybi³o zobowi±zaniom, które ci±¿± na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowi±zek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, TEL. 54 230 53 55 reprezentowana przez Magdalenê Korpolak - Komorowsk± Wójt Gminy W³oc³awek, zwan± dalej "Zamawiaj±cym". 2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego - Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 W³oc³awek. 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 2 pkt 7a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm. zwan± dalej ustaw± "Pzp") w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - "Przebudowa drogi gminnej w m. Markowo" , zwanego dalej "zamówieniem". 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r, poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust.3 odbiorcami Pani /Pana danych osobowych mog± byæ: 1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; 2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzaj±ce; 3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych. 7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 8. W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/ Panu: 1) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo otrzymania kopii danych podlegaj±cych przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego, wymaga³o niewspó³miernego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podanie nazwy lub daty postêpowania (zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; 2) prawo do sprostowania danych osobowych które s± nieprawid³owe a tak¿e uzupe³nienia niekompletnych danych osobowych- przy czym skorzystanie przez pana z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. ani naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, 3) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w nastêpuj±cych przypadkach: a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawid³owo¶æ danych osobowych - na okres pozwalaj±cy zamawiaj±cemu sprawdziæ prawid³owo¶æ tych danych; b) je¿eli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia siê usuniêcia danych osobowych, ¿±daj±c w zamian ograniczenia ich wykorzystania, c) Zamawiaj±cy nie potrzebuje ju¿ danych do celów przetwarzani, ale s± one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenie lub obrony roszczeñ, d) Je¿eli wniós³ Pani/Pan sprzeciw na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania- do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Zamawiaj±cego s± nadrzêdne wobec podstaw sprzeciwu- przy czyn nie ogranicza to przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego , a nadto od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole za³±cznikach do protoko³u., chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 9. W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, pod adres ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa. 11. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami okre¶lonymi w przepisach Pzp, w szczególno¶ci wykluczeniem z postêpowania o udzielenie zamówienia w my¶l art.24 ust.1 pkt 12 Pzp. 12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opieraj± siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu czy profilowaniu o którym mowa w ar. 22 RODO. 13. Zgodnie z tre¶ci± art. 8a ust 2-4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych informujemy i¿: 1) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 2) skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±; 3) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.