eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont chodników mostu Andrzeja w ciągu drogi krajowej nr 40 w km 2+502 w m. Głuchołazy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Opole: Remont chodników mostu Andrzeja w ciągu drogi krajowej nr 40 w km 2+502 w m. Głuchołazy
Numer ogłoszenia: 52760 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników mostu Andrzeja w ciągu drogi krajowej nr 40 w km 2+502 w m. Głuchołazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodników mostu Andrzeja w ciągu drogi krajowej nr 40 w km 2+502 w m. Głuchołazy Roboty obejmują m.in. : - Rozbiórka i odtworzenie górnych fragmentów kap chodnikowych; wymiana nawierzchni chodnika na obiekcie - Wymiana krawężników kamiennych na obiekcie - Wymiana krawężników betonowych i obrzeży na dojazdach - Wykonanie nowego fragmentu chodnika z kostki betonowej brukowej - Wykonanie nowego zabezpieczenia antykorozyjnego balustrad oraz ich podwyższenie poprzez wykonanie nowych poręczy - Wykonanie nowych umocnień brzegowych w tym wykonanie ściany oporowej - Wykonanie nowego zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych wraz z reprofilacją ubytków - Montaż i demontaż oznakowania tymczasowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Wykonawca powinien: - posiadać środki finansowe lub zdolności kredytowej wystarczających do bieżącej i terminowej realizacji robót w wysokości, co najmniej 400 000,00zł. - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 400 000,00 zł. - Udokumentować posiadanie do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj: a)Kierownik budowy z uprawnieniami mostowymi, staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat b)Kierownik robót z uprawnieniami drogowymi, staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat Osoby na w/w stanowiskach kierowników ( budowy i robót ) winny posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności. Oprócz posiadania uprawnień, osoby o których mowa powyżej muszą należeć do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - Udokumentować posiadanie lub zapewniony dostęp (własny lub dzierżawiony) do odpowiedniego sprzętu potrzebnego do realizacji zadania, tj.: a) samochody skrzyniowe o ładowności min. 5t - 1szt. b) frezarka do nawierzchni lub piła do ciecia betonu - 1szt. c) wibracyjna zagęszczarka płytowa lub walec wibracyjny - 1szt. d) rusztowanie ramowe warszawskie - 1 kpl. - posiadać doświadczenie w zakresie budowy, remontów chodników na obiektach mostowych wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie; Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 500,00m2 dot. budowy, remontów chodników na obiektach mostowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1) - 9) ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z formularzem zawartym w SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania pozostałych warunków opisanych w SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą , że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 400 000,00zł.. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00zł - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z formularzem załaczonym do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - Wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem załaczonym do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy zgodnie z formularzem załaczonym do SIWZ. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warun-ków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Nysie Nysa Aleja Wojska Polskiego 27 rdknysa@opole. gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 w sekretariacie. rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.