Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 527049-N-2020 z dnia 2020-04-01 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
30676200000000, ul.
ul. Słowackiego
32
,
09-200
Sierpc, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 2758501, 2758554, e-mail
zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl, faks
242 752 627.
Adres strony internetowej (URL): www.spzzozsierpc.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU, UL. SŁOWACKIEGO 32, 09-200 SIERPC, SEKRETARIAT
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU,
Numer referencyjny:
DZP.382.PN.03.2020.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 1 - Igły i strzykawki, Pakiet 2 - Igły specjalistyczne, Pakiet 3 - Kaniula dotętnicza, Pakiet 4 - Kaniule do wlewów dożylnych i porty bezigłowe; Pakiet 5 - Strzykawki do gazometrii z heparyną, Pakiet 6 - Przyrządy do przetaczania oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych, Pakiet 7 - Zestawy medyczne, Pakiet 8 - Zestaw do poboru krwi, Pakiet 9 - Cewniki, zgłębniki żołądkowe oraz dreny, Pakiet 10 - Katetery, Pakiet 11 - Sprzęt anestezjologiczny, Pakiet 12 - Ostrza chirurgiczne, Pakiet 13 - Odzież j.u. z fizeliny, Pakiet 14 - Materiały eksploatacyjne do aparatów EKG i USG, Pakiet 15 - Drobny sprzęt medyczny, Pakiet 16 -Sprzęt noworodkowy, Pakiet 17 - Materiały do sterylizacji, Pakiet 18 - Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny, Pakiet 19 - Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne, Pakiet 20 - Elektrody do diatermii ERBE VIO 200S oraz wyposażenie kompatybilne do diatermii ERBE ICC - 300 i VIO 300 D, Pakiet 21 - Worki kałowe, Pakiet 22 - Sprzęt anestezjologiczny II, Pakiet 23 - Sprzęt anestezjologiczny III, Pakiet 24 - Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet 25 - Materiały zużywalne do ssaka elektrycznego typ: Basic 30 firmy Medela oraz ssaków zintegrowanych ze stanowiskiem do znieczulenia Fabius Tiro firmy Drager i Prima Sp firmy Penlon, Pakiet 26 - Obłożenia chirurgiczne i odzież operacyjna, Pakiet 27 - Sprzęt medyczny różny II, Pakiet 28 - Sprzęt medyczny różny III, Pakiet 29 - Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe, Pakiet 30 - Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków, Pakiet 31 - Woreczki ekstrakcyjne, Pakiet 32 - Kaniula dożylna, Pakiet 33 - Szczotki do narzędzi laparoskopowych, Pakiet 34 - Akcesoria do spirometrów, Pakiet 35 - Wyposażenie do diatermii elektrochirurgicznej FORCE TRIAD oraz generatora VOLLEYLAB LS 10, Pakiet 36 - Sprzęt medyczny różny IV, Pakiet 37- Sprzęt anestezjologiczny IV, Pakiet 38- Ostrza kompatybilne z napędami ortopedycznymi (małym i dużym) firmy STRYKER POLSKA Sp. z o.o. (napędy ortopedyczne system 8), Pakiet 39 - Sprzęt jednorazowy do aparaty elektrochirurgicznego - diatermii z argonem firmy EMED typu ENDO, Pakiet 40 - Sprzęt jednorazowy do endoskopii, Pakiet 41- Test na helicobacter pylori, Pakiet 42- Produkty farmaceutyczne I, Pakiet 43- Produkty farmaceutyczne II, Pakiet 44- Benzyna apteczna, Pakiet 45- Spirytus skażony hibitanem 0,5%, Pakiet 46 - Ethanolum 96% 800 g., Pakiet 47 - Utrwalacz prepar.cytol.w aerozolu 150 ml.(Cytofix), Pakiet 48 - Exacyl inj. 0,5g./5ml x 5 amp.
II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33140000-3 |
| 33190000-8 |
| 32354110-3 |
| 24931230-0 |
| 33600000-6 |
| 24931240-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Określenie warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.1) jeśli składający ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu (sprzedaży) produktami leczniczymi będącymi przedmiotem zamówienia i określonymi w części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, tj. uzyskał zezwolenie (dawniej koncesję) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne - dotyczy oferty na przedmiot zamówienia którego sprzedaż wymaga posiadania zezwolenia. Dotyczy pakietów 42-48. Ponadto wykonawca powinien dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z deklaracją przedłożenia dokumentów potwierdzających powyższe do wglądu na każde żądanie zamawiającego. Załączenie dokumentu potwierdzającego że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium naszego kraju zostanie uznane na równi ze złożeniem ww. oświadczenia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp:a) W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Tak złożone oświadczanie Zamawiający uzna za aktualne i nie będzie wzywał Wykonawcy do ponownego jego złożenia. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.3. Wykaz asortymentowo- cenowy wraz z podaniem cen według opisanych rubryk ( w zakresie oferowanych pakietów). 4. Oferta, składane dokumenty orz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocnienia prawnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/fakturY VAT | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmianę cen wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji po podpisaniu stosownego aneksu na piśmie jeżeli, do dnia upływu terminu ustalonego jako końcowy realizacji umowy ilości przedmiotu niniejszej umowy nie ulegną wyczerpaniu. W takim przypadku dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji o uzgodnioną przez strony umowy ilość dni w szczególności potrzebną do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego kolejnej procedury zakupu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet nr 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet nr 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet nr 9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płtności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet nr 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rchunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet nr 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet nr 12 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet nr 13 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet nr 14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena bruttu oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet nr 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet nr 16 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet nr 17 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktura VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet nr 18 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet nr 19 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet nr 20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet nr 21 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet nr 22 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet nr 23 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet nr 24 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet nr 25 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet nr 26 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet nr 27 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet nr 28 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet nr 29 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet nr 30 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet nr 31 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 32 | Nazwa: | Pakiet nr 32 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cen brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 33 | Nazwa: | Pakiet nr 33 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| ceny brutto ofert | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 34 | Nazwa: | Pakiet nr 34 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cenna brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 35 | Nazwa: | Pakiet nr 35 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 36 | Nazwa: | Pakiet nr 36 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 37 | Nazwa: | Pakiet nr 37 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 38 | Nazwa: | Pakiet nr 38 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 39 | Nazwa: | Pakiet nr 39 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku\ faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 40 | Nazwa: | Pakiet 40 - Sprzęt jednorazowy do endoskopii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 41 | Nazwa: | Pakiet 41- Test na helicobacter pylori |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 42 | Nazwa: | Pakiet 42- Produkty farmaceutyczne I |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 43 | Nazwa: | Pakiet 43- Produkty farmaceutyczne II |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 44 | Nazwa: | Pakiet 44- Benzyna apteczna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 45 | Nazwa: | Pakiet 45- Spirytus skażony hibitanem 0,5% |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 46 | Nazwa: | Pakiet 46 - Ethanolum 96% 800 g |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 47 | Nazwa: | Pakiet 47 - Utrwalacz prepar.cytol.w aerozolu 150 ml.(Cytofix) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 48 | Nazwa: | Pakiet 48 - Exacyl inj. 0,5g./5ml x 5 amp. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| termin płatności rachunku/faktury VAT | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





