Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-24
Ogłoszenie nr 526438-N-2020 z dnia 2020-03-24 r.
22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ: Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i kiszonek letnich sezonowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
91051403900000, ul.
ul. Wojska Polskiego
5
,
87-720
Ciechocinek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 837 200, , e-mail
k.pogodzinska@22wszur.pl, , faks
542 837 320.
Adres strony internetowej (URL): www.22wszur.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.22wszur.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.22wszur.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przez operatora pocztowego, kurierem lub osobiściie
Adres:
22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SPZOZ, ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i kiszonek letnich sezonowych
Numer referencyjny:
3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
10
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa warzyw, owoców i kiszonek letnich sezonowych określonych w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji w takiej ilości, która wymagana jest na całodzienne wyżywienie pacjentów. Zamawiane produkty to zamówienia popularne, łatwo i w sposób ciągły dostępne na terenie całego kraju dla wszystkich odbiorców zarówno prywatnych, jak i publicznych, odpowiadające przeciętnym wymaganiom, a standardy jakościowe wskazują na powtarzalny i typowy charakter produktów. Zamówienie podzielone zostało na następujące pakiety: 1) ZAŁĄCZNIK NR 2 (kwiecień - czerwiec 2020): pakiety I-V Pakiet I (kwiecień - czerwiec 2020) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Ziemniaki jadalne "stare" 12000 PAKIET II (kwiecień - czerwiec 2020) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Marchew, średnica 2-3 cm, długość 15-20cm, cała - nie może być ucięta, połamana, bez uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa - nie może być zgniła, zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędła i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. 1800 2 Pietruszka korzeń, średnica - 4-5cm, długość 15-20cm cała - nie może być ucięta, połamana, bez uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień zdrowa- nie może być zgniła, zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędła i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. 600 3 Burak czerwony, średnica min. 5 cm 800 4 Por 450 5 Seler 2000 6 Chrzan świeży 10 7 Cebula średnica min. 5 cm 800 8 Cebula czerwona średnica min. 5 cm 50 PAKIET III (kwiecień - czerwiec 2020) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Kapusta biała w główkach bez wierzchnich liści 600 2 Kapusta młoda biała w główkach bez wierzchnich liści 800 3 Kapusta czerwona w główkach, bez wierzchnich liści 50 4 Kalafior, bez liści 100 5 Brokuł bez liści 170 6 Kapusta pekińska 710 7 Pomidor I gat., średnica min. 5 cm , czerwony cały, zdrowy, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia. 3000 8 Ogórek świeży szklarniowy, długość 15-20cm, średnica max. 5 cm, całe, zdrowe, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia, jędrne, o świeżym wyglądzie. 1350 9 Ogórek świeży gruntowy, długość 10-15cm, średnica max. 5 cm, całe, zdrowe, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia, jędrne, o świeżym wyglądzie. 150 10 Papryka świeża, jędrna, o świeżym wyglądzie, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia. 700 11 Czosnek krajowy 45 12 Pieczarka 380 13 Sałata 400 14 Sałata lodowa 550 15 Rzodkiewka, bez liści 400 16 Botwina 120 17 Koper zielony 210 18 Natka pietruszki 150 19 Szczypior 180 20 Seler naciowy 220 Pakiet IV (kwiecień - czerwiec 2020) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Ogórek kiszony, wiaderko 3 kg opakowanie bezzwrotne 800 2 Kapusta kiszona, wiaderko 5kg opakowanie bezzwrotne 600 PAKIET V (kwiecień - czerwiec 2020) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Jabłka ( 150-200g) 2800 2 Truskawki 100 2) ZAŁĄCZNIK NR 2 A (lipiec - wrzesień): pakiety I-V Pakiet I ( lipiec - wrzesień) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Ziemniaki 14000 PAKIET II ( lipiec - wrzesień) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Marchew, cała - nie może być ucięta, połamana, bez uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, , zdrowa- nie może być zgniła, zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędła i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. 3000 2 Pietruszka korzeń, cała - nie może być ucięta, połamana, bez uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, , zdrowa- nie może być zgniła, zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędła i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. 880 3 Burak czerwony 1450 4 Por 580 5 Seler 2800 6 Chrzan świeży 25 7 Cebula średnica min. 5 cm 1200 8 Cebula czerwona średnica min. 5 cm 50 PAKIET III ( lipiec - wrzesień) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Kapusta biała, w główkach, bez wierzchnich liści 2200 2 Kapusta czerwona w główkach, bez wierzchnich liści 300 3 Kapusta włoska w główkach, bez wierzchnich liści 100 4 Kalafior, bez liści 730 5 Brokuł, bez liści 900 6 Cukinia 660 7 Fasolka szparagowa 130 8 Kapusta pekińska 150 9 Pomidor I gat. średnica min. 5 cm , czerwony cały, zdrowy, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia. 4400 10 Ogórek świeży, długość 15-20cm, średnica max. 5 cm, całe, zdrowe, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia, jędrne, o świeżym wyglądzie. 2650 11 Papryka świeża, jędrna, o świeżym wyglądzie, bez objawów gnicia lub innych zmian, które czynią je niezdatnymi do spożycia. 1300 12 Czosnek krajowy 60 13 Pieczarka 420 14 Sałata 600 15 Sałata lodowa 680 16 Rzodkiewka, bez liści 700 17 Botwina 280 18 Koper zielony 320 19 Natka pietruszki 215 20 Szczypior 250 21 Seler naciowy 400 PAKIET IV (lipiec - wrzesień) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Ogórek kiszony, wiaderko 3 kg opakowanie bezzwrotne 780 2 Kapusta kiszona, wiaderko 5kg opakowanie bezzwrotne 850 PAKIET V (lipiec-wrzesień) Lp. Asortyment Ilość kg 1 2 3 1 Jabłka (150-200g) 3300 2 Maliny 215 3 Śliwki typu "Węgierka" 150 4 Gruszki ( 160-180g) 200 5 Borówka amerykańska 200 6 Brzoskwinie ( 150-170g) 160 7 Czereśnie 20 8 Porzeczki czerwone 10 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pakiety w załączniku 2 i załączniku 2A.
II.5) Główny kod CPV: 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-04-20 lub zakończenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe: Uwaga! Zlecanie dostaw objętych przedmiotowym zamówieniem będzie następowało tylko w przypadku prowadzenia działalności przez 22 WSZUR.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- pod warunkiem, że wykonawca nie złożył oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z sesji otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony ustalają, że wynagrodzenie należne wykonawcy wynikające z zapisów § 15 umowy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 1. Żadna ze Stron Umowy nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy spowodowane przez okoliczności traktowane jako Siła Wyższa. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. 2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie. 3. Jeżeli Siła Wyższa, będzie trwała nieprzerwanie przez okres 14 dni lub dłużej, Strony mogą w drodze wzajemnego uzgodnienia rozwiązać Umowę, bez nakładania na żadną ze Stron dalszych zobowiązań, oprócz płatności należnych z tytułu wykonanych dostaw. 4. Okres występowania następstw Siły Wyższej nie powoduje przesunięcia terminów realizacji dostaw określonych w Umowie. 5. Jeśli siła wyższa uniemożliwi realizację przedmiotu umowy, dalsze dostawy nie muszą być przekazywane Zamawiającemu i nie podlegają wynagrodzeniu. W przypadku wykonania jedynie części przedmiotu umowy, rozliczeniu podlegają jedynie zakończone i kompletne dostawy. 6. Jeżeli z powodu działania siły wyższej realizacja umowy stanie się niemożliwa Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- ."Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.