Ogłoszenie z dnia 2005-10-06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Rybnik: dostawy wyrobów medycznych - głównie drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów z włókniny Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa - w zakresie formalnym, ul. Energetyków, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wyrobów medycznych - głównie drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów z włókniny. 5) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dostawy wyrobów medycznych - głównie drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów z włókniny, dla szpitala na okres 1 roku. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1 365 472,01 zł
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% termin płatności - 5%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 GCZM ZARYS Spółka z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, woj. Polska, tel. 032 376 07 58, fax 032 376 07 64. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 41865 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 GCZM ZARYS Spółka z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, woj. Polska, tel. 032 376 07 58, fax 032 376 07 64. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 85735 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 Firma Handlowa MEDYK, ul. Filaretów 21, 43-100 Tychy, woj. Polska, tel. 032 227 00 51, fax 032 326 53 02 wew. 28. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 43669 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 8 J. Chodacki, M. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 4A, 59-300 Lubin, woj. Polska, tel. 076 844 34 21, fax 076 844 40 08. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 86987 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 12 GCZM ZARYS Spółka z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, woj. Polska, tel. 032 376 07 58, fax 032 376 07 64. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 4810 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DE/EZ-59/153-pPN/6-2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 26.09.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 14 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 80 - 77617 z dnia 23.04.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 28.09.2005
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
- Dostawa koszulek letnich dla służb ratownictwa medycznego
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych testów do kontroli procesu sterylizacji dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie Postępowanie nr: 09/CWPL/TP/D/2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.