Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Słupsk: Naprawa szkód wyrządzonych przez orkan Ksawery
w dniach 04-07.12.2013 r. na budowie Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku
Numer ogłoszenia: 526030 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku spółka z o.o., ul. Banacha 15, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8432872, faks 59 8433129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pełnomocnik Miasta Słupsk w imieniu i na rzecz którego działa SOSiR w Słupsku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa szkód wyrządzonych przez orkan Ksawery w dniach 04-07.12.2013 r. na budowie Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usunięcie szkód wyrządzonych przez wichurę w pokryciu dachu i elewacji poprzez dokonanie napraw i zabezpieczeń. Zakres robót obejmuje m.in.: naprawę pokrycia dachu z wykorzystaniem foli z odzysku, uzupełnienie zerwanej foli, wklejenie łat w uszkodzonych miejscach, zespolenie rozdarć foli dachowej, ułożenie balastu dociążającego pokrycie, pokrycie papą termozgrzewalną dachu wieży, naprawa (uzupełnienie zerwanych elementów) izolacji cieplnej otoku z zabezpieczeniem folią oraz z ościeży okiennych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany AZBO Biuro Obsługi Inwestora Zygmunt Podgórniak, ul.Borchardta 12, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56190,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66420,00
Oferta z najniższą ceną: 66420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3, ponieważ spełnione są przesłanki zastosowania przywołanego art. Pzp, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Porywiste wiatry orkanu Ksawery w dniach 04-07 grudnia 2013 r. spowodowały zniszczenia pokrycia dachowego budynku Parku Wodnego - porwanie i poderwanie membrany dachowej, zerwanie papy oraz oderwanie części docieplenia pionowego otoku dachu segmentu wejściowego i ościeży okiennych. Pokrycie dachu, wykonane przez poprzedniego generalnego wykonawcę obiektu, jest pokryciem tymczasowym, gdyż budowa obiektu nie została jeszcze zakończona a docelowe pokrycie dachu oraz elewacje - nie wykonane. Staraniem poprzedniego wykonawcy oraz Inwestora budynek został zabezpieczony przed wpływami atmosferycznymi w stopniu dostatecznym do normalnych warunków pogodowych panujących w naszym rejonie, do czasu zakończenia budowy.Zamawiający nie mógł przewidzieć nadejścia orkanu i uszkodzeń, które przyniesie. Szkody wyrządzone przez huragan należy natychmiast naprawić, aby warunki atmosferyczne występujące w tym rejonie w okresie zimowym nie dokonały jeszcze większych zniszczeń i spustoszeń powodując zalewanie budynku. Pamiętać należy, że roboty dekarskie ze względów technologicznych oraz bhp nie mogą być wykonywane w czasie opadów atmosferycznych, wiatrów i mrozu. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia w celu wykorzystania sprzyjającej pogody oraz dokonanie napraw i zabezpieczeń jeszcze przed nadejściem zimy, przed kolejnymi wiatrami i opadami, aby spodziewane warunki atmosferyczne nie działały destrukcyjne na odkryty i niezabezpieczony budynek. Upływ czasu potrzebnego do zastosowania trybu przetargu może spowodować, że zamówienie będzie możliwe do wykonania dopiero po kilku miesiącach, w okresie wiosennym. Mając na uwadze powyższe zasadne jest udzielenie przedmiotowego zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Obsługa serwisowa dla systemu Centralnej Sterylizatorni wraz z dostawą serwera bazodanowego i systemu operacyjnego nr 57/TP/2025
- Rozbudowa drogi gminnej nr 116342G wraz z przebudową zjazdów (ul. Portowa na odcinku od ulicy Bałtyckiej do ulicy Wernera) w Słupsku.
- Zagospodarowanie terenu parku im. Ireny Sendlerowej przy ulicy Wazów w Słupsku w ramach zadania "Park Wazów - SBO 2025"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w szkołach na terenie Gminy Redzikowo w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT DACHU W BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY W JEMIELNEJ
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- Remont budynku i terenu zewnętrznego przy ul. Flagowej 14
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku RDW Zgórsko
- Przebudowa pawilonu 6a w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie - BO
- "Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.