eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baboszewo"Dostawa materiałów budowlanych - część I."

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02



Ogłoszenie nr 526015-N-2018 z dnia 2018-03-02 r.

Gmina Baboszewo: "Dostawa materiałów budowlanych - część I."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo, krajowy numer identyfikacyjny 53359300000, ul. ul. Warszawska  , 09130   Baboszewo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, e-mail ugbaboszewo@wp.pl, faks 236 611 071.
Adres strony internetowej (URL): urzad@gminababoszewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.gminababoszewo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.gminababoszewo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie.
Adres:
Urząd Gminy Baboszewo, ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, KANCELARIA OGÓLNA.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa materiałów budowlanych - część I."
Numer referencyjny: OAiZP.271.1.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I zamówienia obejmuję dostawę materiałów budowlanych do wykonania następujących robót remontowo-budowlanych: 1) utwardzenie działki budowlanej w miejscowości Baboszewo, 2) termomodernizacja budynku socjalnego w Niedarzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SIWZ. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów budowlanych - część I, jest podzielona na pięć (5) zadań: zadanie1: dostawa cementu, zadanie 2: dostawa kostki brukowej, obrzeży i krawężników. zadanie 3: dostawa wełny mineralnej, zadanie 4: dostawa styropianu, zadanie 5: dostawa pozostałych materiałów budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 44.11.10.00 - Materiały budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-04-03   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa oświadczenie zgodnie z art.25a ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór - zał. nr 2 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ 3) zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, składając oświadczenie zgodnie z art.25a ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór - zał. nr 2 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust.2 -6. 2.Za istotne zmiany umowy uznaje się: 1) przesuniecie terminu wykonania przedmiotu zamówienia 2) zmianę wynagrodzenia 3) zmianę zakresu rzeczowego umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego 3. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia możliwe jest gdy w okresie realizacji przedmiotu umowy powstaną okoliczności wstrzymania lub opóźnienia dostaw wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku działania siły wyższej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi i dostawy, 2) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, 5. Zmianę zakresu przedmiotu zmówienia dopuszcza się, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą szacunkową w § 6 ust. 1 odpowiednio pkt 1), 2), 3), 4), 5)*. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej odpowiednio w §6 ust. 1 lit. 1), 2), 3), 4), 5)*.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa cementu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa cementu Cm II 32,5 R - 2,9 t CEMENT SPEŁNIA WYMAGANIA: * normy PN-B-19707 "Cement. Cement Specjalny. Skład, wymagania i kryteria zgodności", * normy EN 197-1 "Cement - Część 1: Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku", * normy EN 197-2 "Cement - Część 2: Ocena zgodności". INFORMACJE DODATKOWE: * opakowanie worek 25 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111200-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa kostki brukowej, obrzeży krawężników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obrzeże betonowe - 100 szt. Wymiary: * 8x30x100 cm. Kolor: * szary Kostka szara - 860 m2 Informacje: * Kostka szara kształt prostokątny * Wymiary: 20x10x8 dł/sz./gr/. Krawężnik drogowy - 30 szt. Informacje: * Krawężnik drogowy betonowy szary o wymiarach: * Wymiary: 100x15x30 dł/sz./gr/. Kostka czerwona - 50 m2 Informacje: * Kostka czerwona kształt prostokątny * Wymiary: 20x10x8 dł/sz./gr/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44113100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa wełny mineralnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Welna mineralna - 250 m2 Informacje: * grubość wełny 15 cm, * współczynnik ciepła: 0,039 W/m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa styropianu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Styropian fasadowy -współczynnik przewodzenia ciepła 0,033 gr. 10 cm 30 m3 2.Styropian fasadowy -współczynnik przewodzenia ciepła 0,033 gr. 2 cm 1,5 m3 * Wymiary produktu 100 x 50 x 60 cm * Wartość oporu ( R) 1.51 m2K/W * Współczynnik przewodzenia (l) 0,033 W/mK * Waga brutto 3.45 kg 3. Styropian do posadzek i izolacji fundamentu - 3,90 m3 Informacje: Styropian o bardzo małej nasiąkliwości przeznaczony do izolacji podług i fundamentów. Materiał wykonania: spieniony polistyren o obniżonej chłonności wody * Klasa reakcji na ogień E * Wartość oporu ( R ) 2.75 m2K/W * Współczynnik przewodzenia ciepła 0.036 W/mK * Grubość płyty 60 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa pozostałych materiałów budowlanych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.FOLIA BUDOWLANA PAROIZOLACYJNA - 250 m2 Informacje: * grubość foli 0,2 mm, * wymiary foli 2 m x 30 m * obszar opis paroprzepuszczalność* Sd>= 82+100/-30m, * wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż min. 65 N/50 mm w poprzek min. 70 N/50 mm, * wydłużenie: wzdłuż 270%, w poprzek 480%, * wodoszczelność spełnienie wymagań przy 2 kPa Polska Norma PN-EN 13984:2013-06E, 2. KLEJ DO PRZYKLEJANIA PŁYT TERMOIZOLACYJNYCH I ZATAPIANIA SIATKI - 2000 kg Informacje: Klej do przyklejania płyt termoizolacyjnych ze styropianu EPS i wykonywania warstwy zbrojonej w technologii ocieplania budynków. Umożliwiający przyklejanie płyt styropianowych, w tym płyt grafitowych i z dodatkiem grafitu oraz elastykowanych i wykonywania warstwy zbrojonej w technologii ocieplania budynków. Przyczepność do styropianu >0,08 MPa. 3.SIATKA Z WŁÓKNA SZKLANEGO ŻÓŁTA - 360 mb Informacje: Siatka podtynkowa z włókna szklanego typu E-glass, produkowana z włókna szklanego nie zawierającego roztworów wodorotlenków litowców i wapnia. Dane techniczne: * Gramatura: 160 g/m2 * Rozmiar oczek: 3,7 x 4 mm * Kolor: Żółty * Długość rolki: 50 mb * Szerokość rolki: 1 m 4.KOŁKI DO STYROPIANU- 1200 szt. * Wymiary produktu: 10x180 mm * Materiał wykonanie: kołek - udaroodporny kopolimer polipropylenu PP, trzpień - poliamid PA 6.0 (nylon) 5. KOŁKI DO STYROPIANU - 200 szt. Wymiary produktu: 10x120 mm * Materiał wykonanie: kołek - udaroodporny kopolimer polipropylenu PP, trzpień - poliamid PA 6.0 (nylon) 6. NAROŻNIKI ALUMINIOWE Z SIATKĄ- 72 szt. Dane techniczne: * Materiał: aluminium siatka z włókna szklanego 145 g/m2 * Wymiary : 100x100x250 cm. * gr. blachy 0.33 mm 7. GRUNT PODKŁADOWY POD TYNK MOZAIKOWY- 15 kg Informacje: Grunt podkładowy przeznaczony pod tynki cementowe, gipsowe, mineralne, akrylowe i mozaikowe, zawierający gruboziarnisty piasek kwarcowy umożliwiający po związaniu żywicy powstanie warstwy szczepnej na podłożach niechłonnych i gładkich. Barwiony pod kolor masy mozaikowej. 8. TYNK MOZAIKOWY-165 kg Informacje: Tynk mozaikowy drobnoziarnisty, odporny na uszkodzenia, zmywalny, odporny na działanie promieni UV, w kolorze do uzgodnienia z zamawiającym 9. GRUNT GŁĘBOKO PENETRUJĄCY- 80 l Informacje: Grunt głęboko penetrujący. Preparat gruntujący stosowany w celu przygotowania podłoża do dalszych prac takich jak: malowanie, tapetowanie, wykonywanie gładzi, nanoszenie zaprawy klejącej, wykonywanie podkładów podłogowych czy mocowanie płyt izolacji termicznej. Dane techniczne: Baza: wodna dyspersja żywic syntetycznych Gęstość: ok. 1,0 kg/dm3 Czas schnięcia: ok. 2 godz. w zależności od nasiąkliwości podłoża i warunków termiczno-wilgotnościowych ok. 15 minut w przypadku klejenia płytek ceramicznych na podłożach cementowych i cementowo-wapiennych Zużycie: od 0,1 do 0,5 l/m2. 10. FOLIA KUBEŁKOWA- 80 mb Informacje: Folia przeznaczona do stosowana podczas wykonywania izolacji pionowej. Stanowi warstwę przeciwwilgociową ścian fundamentów, zabezpieczając tym samym konstrukcję budynku przed zniszczeniem. Wymiary: 1.0 m 11. GRUNT ASFALTOWY WODNY - 120 kg Informacje: ABIZOL W lub równoważny- wodny szybkoschnący anionowo-lateksowy grunt asfaltowy należy do systemowej oferty nowoczesnych, bezspoinowych materiałów do hydroizolacji fundamentów. Wzmacniana włóknami elastyczna masa nie spływa z pionowych powierzchni . Możliwa do nanoszenia grubowarstwowo do 5 mm w 1 warstwie. Wysoce odporna na starzenie, działanie wody i substancje agresywne naturalnie występujące w gruncie. Odporna na deszcz po 3 godzinach, nie zawiera rozpuszczalników organicznych. Spełnia wymagania normy DIN 18195 część 4, 5 ,6. Zastosowanie: - wykonanie grubo warstowych powłok hydroizolacyjnych na podłożach mineralnych poniżej poziomu gruntu. - hydroizolacja fundamentów, płyt fundamentowych i ścian piwnic od strony napierania wody. - do uszczelnień między warstwowych w pomieszczeniach mokrych na balkonach i tarasach. 12. PARAPETY ZEWNĘTRZNE METALOWE 180 cm x 43 cm - 23,4 mb; 148 cm x 43 cm - 1,48 mb; 105 cm x 43 cm - 2,1 mb; 153x43 cm - 3,06 mb Informacje: * parapety zewnętrzne metalowe * wymiary: szerokość 45 cm x długość zgodna z wymiarami podanymi w wykazie ilościowym materiałów * kolor brązowy * przeznaczone do montażu z oknami z PCV * grubość: 0,75 mm * blacha stalowa ocynkowana powlekana 13.ZAKOŃCZENIA DO PARAPETÓW METALOWYCH Informacje: * zakończenie do parapetu zewnętrznych * zakończenia wykonane z PVC * długość zakończenia minimum 45 cm, * zakończenia lewe i prawe * kolor brązowy * zakończenia muszą być dostosowane do montażu na parapecie grubości 0,75 mm oraz wysokości frontu 4 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.