eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówUdzielenie kredytu długoterminowego w 2013 r. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 700 000,00 zł (słowniesiedemset tysięcy złotych 00/100)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Radłów: Udzielenie kredytu długoterminowego w 2013 r. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100)
Numer ogłoszenia: 525690 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 476176 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radłowie, ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782044, faks 14 6782818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w 2013 r. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w 2013 r. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w związku z umową zawartą na realizację zadania finansowanego z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 885) w wysokości 700 000,00 (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100). Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy. 2.Uruchomienie transzy planuje się w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. 3.Okres spłaty kredytu - spłata kredytu nastąpi jednorazowo w 2014 r. (nie później niż do dnia 31.05.2014 r.) z dochodów gminy (środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 Ustawy o finansach publicznych). 4.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym uruchomiono kredyt. 5.Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa oprocentowania WIBOR 1 M (z dnia podpisania umowy kredytowej) + marża Banku. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała prze cały okres kredytowania. 6.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10. W celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Zamawiającego w załączeniu przedkładamy dokumenty wymienione w Załączniku nr 3. 11.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 12.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 13.Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie i prowizja za udzielenie kredytu oraz inne koszty, określone w załączniku do formularza ofertowego. 14.Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji od: wcześniejszej spłaty kredytu, aneksowania umowy, oraz dodatkowych opłat i prowizji lub odsetek od: niewykorzystanej kwoty kredytu. 15.Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu że rok liczy 365 dni. 16.Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Radłowie, Radłów pl. T. Kościuszki 3/1, 33-130 Radłów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22328,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13553,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.