Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 525023-N-2019 z dnia 2019-03-20 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: "Budżet obywatelski: Zadanie nr 1 "Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9). Zadanie nr 2 Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7). Zadanie nr 3 Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S). Zadanie nr 4 Edupark - nauka przez zabawę przy SP 9, w ramach zadania pn. Edupark - nauka poprzez zabawę oraz modernizacja istniejącego parkingu przy SP 9. Zadanie nr 5 Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P). Zadanie nr 6 Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5). Zadanie nr 7 Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P). Zadanie nr 8 Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
27625548200000, ul.
al. Zwycięstwa
20
,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.bip.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.sosnowiec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Adres:
Urząd Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, piętro II, pok. 213.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budżet obywatelski: Zadanie nr 1 "Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9). Zadanie nr 2 Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7). Zadanie nr 3 Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S). Zadanie nr 4 Edupark - nauka przez zabawę przy SP 9, w ramach zadania pn. Edupark - nauka poprzez zabawę oraz modernizacja istniejącego parkingu przy SP 9. Zadanie nr 5 Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P). Zadanie nr 6 Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5). Zadanie nr 7 Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P). Zadanie nr 8 Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P).
Numer referencyjny:
WZP.271.1.22.2019.SW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Budżet obywatelski: Zadanie nr 1 "Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9), Zadanie nr 2 Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7), Zadanie nr 3 Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S), Zadanie nr 4 Edupark - nauka przez zabawę przy SP 9, w ramach zadania pn. Edupark - nauka poprzez zabawę oraz modernizacja istniejącego parkingu przy SP 9, Zadanie nr 5 Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P), Zadanie nr 6 Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5), Zadanie nr 7 Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P), Zadanie nr 8 Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P)." 2.Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części: 2.1.Część I zamówienia - "Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9)"; 2.2.Część II - zamówienia - "Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7)"; 2.3.Część III - zamówienia - "Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S)"; 2.4.Część IV - zamówienia - "Edupark - nauka przez zabawę przy SP 9, w ramach zadania pn. Edupark - nauka poprzez zabawę oraz modernizacja istniejącego parkingu przy SP 9"; 2.5.Część V - zamówienia - "Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P)"; 2.6.Część VI - zamówienia - "Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5)"; 2.7.Część VII - zamówienia - "Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P)"; 2.8.Część VIII - zamówienia - "Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P)". 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.dla części I zamówienia - Załącznik nr 3a do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9)"; 3.2.dla części II zamówienia - Załącznik nr 3b do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7)"; 3.3.dla części III zamówienia - Załącznik nr 3c do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S)"; 3.4.dla części IV zamówienia - Załącznik nr 3d do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla Edupark - nauka poprzez zabawę przy SP 9 ul. Braci Mieroszewskich (BO19/XVIII/3/DS); 3.5.dla części V zamówienia - Załącznik nr 3e do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P)"; 3.6.dla części VI zamówienia - Załącznik nr 3f do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5)"; 3.7.dla części VII zamówienia - Załącznik nr 3g do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P)"; 3.8.dla części VI zamówienia - Załącznik nr 3h do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy dla "Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P)".
II.5) Główny kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45111200-0 |
| 45112723-9 |
| 45112720-8 |
| 45233161-5 |
| 37410000-5 |
| 71320000-7 |
| 71220000-6 |
| 77300000-3 |
| 31527200-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-08-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2019-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
1.1.w przypadku składania ofert na część zamówienia o numerze: I, II, IV, V, VI, VII i VIII, niezależnie od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę - roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto obejmujące budowę lub przebudowę placu zabaw lub siłowni terenowych;
1.2.w przypadku składania ofert na część zamówienia o numerze III - roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów o nawierzchni sztucznej poliuretanowej o łącznej powierzchni minimum 1.000,00 m2.
2.Wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:
2.1.nie zależnie od ilości części na które wykonawca składa ofertę - Kierownika budowy - jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2018 r., poz. 1202, z zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, którego doświadczenie będzie przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert;
2.2.w przypadku składania ofert na części III i IV przedmiotu zamówienia - jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2018 r., poz. 1202, z zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 1. odnośnie tego podmiotu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 1. należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
2.wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt. 1-2. Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium: 2.1."Doświadczenie Kierownika budowy" do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej spełniającego warunek opisany w rozdziale VII ust 4 pkt 4.2 ppkt 4.2.1, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3.2.dokumenty o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 i 4 SIWZ; 3.3.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w niniejszym punkcie należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
1.1.dla części I - 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100);
1.2.dla części II - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100);
1.3.dla części III - 13.000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100);
1.4.dla części IV - 14.000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100);
1.5.dla części V - 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100);
1.6.dla części VI - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100).
1.7.dla części VII - 3.300,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące trzysta 00/100).
1.8.dla części VIII - 3.700,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące siedemset 00/100).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na które składa ofertę lub odrębnie dla każdej części zamówienia.
2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Umowa zostanie zawarta odrębnie na każdą część zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-04, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Część I zamówienia - Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. I. Mościckiego (BO19/VI/2,9). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112723-9, 71320000-7, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Strefa rekreacji przy ul. Szybowej - Jump Park (BO/XI/7). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112720-8, 37410000-5, 71320000-7, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP 20 ul. Gen. Wł. Andersa (BO19/XVIII/3/M/S). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212220-4, 71220000-6, 71320000-7, 45111200-0, 45233161-5, 31527200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Edupark - nauka przez zabawę przy SP 9, w ramach zadania pn. Edupark - nauka poprzez zabawę oraz modernizacja istniejącego parkingu przy SP 9. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112723-9, 45233161-5, 71320000-7, 71220000-6, 77300000-3, 77310000-6, 31527200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Modernizacja placu zabaw przy PM nr 38 ul. B. Krzywoustego (BO19/XVIII/9/M/P) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112723-9, 71320000-7, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Siłownia plenerowa na osiedlu przy ul. Dmowskiego (BO19/VII/5). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45233161-5, 45112720-8, 37410000-5, 71320000-7, 71220000-6, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Atrakcyjny przedszkolny plac zabaw PM 45 ul. Kisielewskiego (BO19/XVIII/1/D/P). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112723-9, 71320000-7, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Rewitalizacja ogrodu przedszkolnego przy PM 33 ul. Ogrodowa 6 (BO/XVIII/5/M/P). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45111200-0, 45112723-9, 71320000-7, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





