eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów oraz asystą techniczną w następujących lokalizacjach: 1. Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa 2. Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18



Ogłoszenie nr 524957-N-2020 z dnia 2020-03-18 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka: Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów oraz asystą techniczną w następujących lokalizacjach: 1. Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa 2. Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny 16292906000000, ul. ul. Milenijna  4 , 03-125  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5193391, e-mail mrutkowska@zozbialoleka.waw.pl, faks 22 5193375.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zozbialoleka.waw.pl/?page_id=260
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zozbialoleka.waw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów oraz asystą techniczną w następujących lokalizacjach: 1. Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa 2. Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa
Numer referencyjny: ZP/5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Nazwa zamówienia:Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów i asystą techniczną w następujących lokalizacjach: o Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa o Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa 3.2. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do niej użyto nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - dopuszcza się rozwiązania równoważne. 3.3. Przedmiot zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania następujących zadań: 1) dostawy i montażu kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych do następujących lokalizacji: o Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa, o Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa, 2) zrealizowania dostaw i montażu dostarczonych systemów kolejkowych zgodnych z opisami zawartymi odpowiednio: o Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16, 03-260 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ o Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ 3) Wykonawca dostarczy i dokona montażu fabrycznie nowych urządzeń systemów kolejkowych wraz z okablowaniem nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy , 4) dostawa obejmuje oprogramowanie niezbędne do poprawnego, zgodnego z funkcjonalnościami i charakterystyką pracy Zamawiającego opisaną w załączniku nr 1.1 i załączniku nr 1.2 do SIWZ, konfigurację urządzeń oraz dostawę niezbędnych licencji na jego użytkowanie oraz SIWZ, 5) Wykonawca wykona czytelne oznakowanie stanowisk obsługi wskazanych przez Zamawiającego w wymienionych lokalizacjach. 3.4. Oprogramowanie i konfiguracja systemu kolejkowego. 1) Urządzenia i oprogramowanie wchodzące w skład systemu kolejkowego zostaną skonfigurowane zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego w sposób umożliwiający współdziałanie ze sobą. 2) Oprogramowanie systemu kolejkowego umożliwi jego administrowanie, zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach, generowanie raportów i analiz statystycznych poprzez aplikację www. 3) System posiada wbudowany moduł zegara i kalendarza pobieranych z serwera systemu kolejkowego, 4) możliwość zarządzania systemem przy wykorzystaniu aplikacji www z każdego komputera pracującego w tej samej sieci co system kolejkowy 5) system jest wyposażony we wbudowane moduły umożliwiające publikację treści multimedialnych: plików graficznych, plików wideo z określeniem czasu ich wyświetlania w jakości nie mniejszej niż 720 p., 6) system jest wyposażony w kreator umożliwiający tworzenie informacji dla każdego automatu biletowego, wyświetlacza zbiorczego i wyświetlacza stanowiskowego niezależnie, 7) możliwość tworzenia grup uprawnień dla operatorów, 8) uwierzytelnianie przy użyciu nazwy operatora/loginu i hasła, 9) możliwość konfiguracji stanowisk pracy przez administratora z poziomu aplikacji www, w tym min. przypisanie większej niż jedna kategorii kolejek, 10) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zmiany (w tym dodania), kategorii i podkategorii kolejek bez ponoszenia dodatkowych nakładów inwestycyjnych w sprzęt lub licencje, 11) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zablokowania i wznowienia wydawania biletów, 12) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zablokowania i wznowienia wygłaszania komunikatów słownych dla każdej z kategorii kolejek, 13) możliwość określenia przewidywanego czasu oczekiwania na wezwanie z z uwzględnieniem wszystkich zdefiniowanych kategorii kolejek, 14) w trakcie obsługi pacjenta w jednym obszarze ("okienku") system uniemożliwi przywołanie danego biletu przez innego operatora, 15) możliwość ręcznego modyfikowania każdej z kategorii kolejek przez operatora, w tym zmiana kolejności (priorytetu) numerów, przenoszenie numerów do innych kategorii kolejek, wygenerowanie numeru poza kolejnością i przypisanie go do określonej kategorii kolejki, 16) możliwość przeniesienia numeru do innej kategorii kolejki przez operatora bez konieczności ponownego pobierania numeru, w ten sposób, że numer przeniesiony trafia na początek kolejki i jest wzywany w pierwszej kolejności po zwolnieniu się stanowiska obsługi, 17) możliwość bieżącej kontroli całego systemu, w tym monitoring stanu każdego stanowiska obsługi w zakresie pracownika obsługującego oraz numeru obsługiwanego, z poziomu aplikacji www, 18) możliwość włączania i wyłączania stanowisk obsługi, w tym wskazywanie zastępstw między stanowiskami, z poziomu aplikacji www, 19) możliwość generowania, w czasie rzeczywistym, statystyk pracy, w tym informacji o ilości osób oczekujących dla każdej z kolejek, 20) możliwość generowania raportów zawierających informację o skuteczności pracy każdego z operatorów, tj. ilości obsłużonych pacjentów, średniego czasu obsługi pacjenta, średniego czasu oczekiwania na wezwanie z uwzględnieniem wszystkich zdefiniowanych kategorii kolejek, 21) raz na dobę system automatycznie udostępnia dane zawierające min. informację o ilości wydanych numerów, ilości obsłużonych numerów, minimalnym, maksymalnym i medianie czasu oczekiwania na wezwanie, średnim czasie obsługi, liczbie numerów, które nie zostały obsłużone, 22) Administrator ma możliwość wskazania dowolnego przedziału czasu: a) możliwość generowania danych i raportów statystycznych w trybie online i historycznym, b) możliwość archiwizowania danych statystycznych min. przez 3 lata, c) możliwość zapisu kopii danych statystycznych na zewnętrznym zasobie, d) możliwość eksportu danych i raportów statystycznych do aplikacji zewnętrznych z zachowaniem możliwości ich obróbki w formacie txt, csv, XML, 23) w przypadku zaniku napięcia, system automatycznie uruchamia się po jego przywróceniu, z zachowaniem ciągłości kolejek, 24) po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną wieczystą licencję na oprogramowanie zastosowane w systemie kolejkowym. Licencja zagwarantuje Zamawiającemu zwolnienie z jakichkolwiek opłat za korzystanie z oprogramowania. Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę wsparcia producenta (aktualizacja, support) na okres 3 lat, 25) system musi posiadać możliwość rozbudowy o inne funkcjonalności, 26) Minimalne parametry wymagania oprogramowania systemu kolejkowego: a) obsługa w całości w języku polskim, b) możliwość zarządzania systemem przy wykorzystaniu aplikacji www z każdego komputera pracującego w tej samej sieci co system kolejkowy. 3.5. Uruchomienie i test poprawnego działania systemu 1) Wykonawca uruchomi dostarczone i zamontowane przez siebie systemy kolejkowe. 2) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu płynność działania systemów kolejkowych, tj. gwarantuje, że nie będą one generowały opóźnień w obsłudze osób. 3) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemów kolejkowych lub ich awarii Wykonawca na własny koszt usunie przyczynę. 4) Wykonawca przeprowadzi testy poprawnego działania przed przekazaniem Zamawiającemu systemów w obecności osób uprawnionych ze strony Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów eksploatacyjnych. 5) Poprawność działania systemów kolejkowych zostanie potwierdzona protokołami zdawczo-odbiorczymi. Niezwłocznie po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje. 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne do obsługi systemu: loginy, hasła dostępu, konfigurację wszystkich urządzeń, wersje instalacyjne oprogramowania, kopie zapasowe i inne niezbędne informacje służące do odtworzenia systemu w sytuacji, gdy będzie to konieczne dla dalszego poprawnego funkcjonowania. 3.6. Obsługa serwisowa i wsparcia systemu kolejkowego, gwarancja 1) Wykonawca zapewni uwzględnioną w cenie obsługę serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy 36 miesięcy liczonych od dnia przekazania do użytkowania systemów potwierdzonego protokołami zdawczo -odbiorczego każdego systemu kolejkowego 2) Serwisem gwarancyjnym zostaną objęte wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemów kolejkowych. 3) Serwis gwarancyjny obejmuje obowiązkowe, narzucone przez producenta usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją. 4) Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnych konsultacji w okresie gwarancji. 5) Gwarancja obejmuje m.in: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, wymianę materiałów i elementów eksploatacyjnych oraz zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do pracy. 6) W przypadku oprogramowania obsługa serwisu gwarancyjnego dotyczyć będzie przede wszystkim aktualizacji do najnowszych wersji. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania: a) Nie dłuższego niż 24-godzinnego czasu na usuniecie usterki oprogramowania, b) Nie dłuższego niż 24-godzinnego czasu na usunięcie usterki krytycznej (tzn. w momencie kiedy system nie pozwala na obsługę osób z wykorzystaniem systemu kolejkowego) c) Nie dłuższego niż 72-godzinnego czasu na usunięcie usterki (tzn. w momencie kiedy system działa w ograniczonym zakresie jednak obsługa osób odbywa się normalnie) - przy czym czas reakcji liczony będzie od chwili przekazania wykonawcy informacji o usterce drogą elektroniczną (e-mail). 8) w przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę usterek w terminie Zamawiający może zlecić usunięcie nieprawidłowości działania osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty gwarancji, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzeń/oprogramowania na nowe w przypadku wystąpienia w okresie trwania gwarancji trzech istotnych usterek tego samego elementu (części) systemu kolejkowego. Wymiana gwarancyjna nastąpi w czasie nie dłuższym niż 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku, gdy w okresie gwarancji wystąpi usterka skutkującą trwałym unieruchomieniem systemu kolejkowego lub jego części, bądź skutkiem albo skutkami, w wyniku których albo której system stanie się niezdatny do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, wymiana systemu lub jego części na nową nastąpi niezależnie od tego, czy w okresie gwarancji miały miejsce trzy istotne awarie, usterki, o których mowa w zdaniu pierwszym, 10) w przypadku sporów powstałych na tle napraw gwarancyjnych, które w ocenie Wykonawcy stanowią następstwo nieprawidłowego użytkowania przedmiotu umowy przez Zamawiającego, ten ostatni uprawniony będzie do przekazania sprzętu niezależnemu podmiotowi, w celu dokonania oceny bez utraty gwarancji, 11) w przypadku konieczności wymiany w okresie gwarancji części składowej sytemu kolejkowego na nową, termin gwarancji biegnie od początku. 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne wraz z przekazywanymi urządzeniami. 13) Po każdej planowej czynności serwisowej oraz po każdej naprawie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportu serwisowego zawierającego opis wykonywanych czynności serwisowych lub opis wykonywanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części. 14) Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania co najmniej jednego nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego wraz z konserwacją, w każdym roku obowiązywania gwarancji, na warunkach wynikających z gwarancji producenta. 15) w przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią umowy, pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy 3.7. Szkolenia realizowane w ramach Przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia, co najmniej: a) Prezentacji działania systemu kolejkowego dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników z możliwością praktycznego użycia kiosku informacyjnego w celu umożliwienia pracownikom udzielania pomocy przy jego obsłudze pacjentom mającym problemy w obsłudze kiosku - termin prezentacji - 2 dni od daty zakończenia montażu w każdej lokalizacji o Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa o 2 grupy do 15 osób o Czas prezentacji - po 60 minut na każdą grupę o Godzina szkolenia po uzgodnieniu z Zamawiającym o Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa o 1 grupa do 4 osób o Czas prezentacji - po 60 minut na każdą grupę o Godzina szkolenia po uzgodnieniu z Zamawiającym b) Szkolenie I dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia I - w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy o szkolenie teoretyczne zawierające prezentację funkcjonalności, omówienie zasad funkcjonowania systemu kolejowego, prezentacja zadań administratorów i operatorów o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia - 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych c) Szkolenie II dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia II - w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy o szkolenie praktyczne, przeprowadzane na stanowisku pracy w formie warsztatów. o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia - 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych d) Szkolenie III dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia II - w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania protokołu odbioru zdawczo- odbiorczego systemu kolejkowego o szkolenie praktyczne, przeprowadzane na stanowisku pracy w formie warsztatów. o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia - 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych e) Z realizacji szkolenia zostanie sporządzony protokół wraz z listą uczestników

II.5) Główny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na dostawie i montażu systemów kolejkowych o wartości nie mniejszej 50 000 złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

NIE DOTYCZY

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
NIE DOTYCZY
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

NIE DOTYCZY

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA W PKT 11 SIWZ 11.1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 11.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium Nr konta: 53 1160 2202 0000 0001 1876 0345 z dopiskiem "wadium - numer sprawy: ZP/5/2020". 11.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 11.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 11.8. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 11.9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
TERMIN WYKONANIA 20,00
GWARANCJA20,00
CENA60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy: 1) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Umowy; 2) niezbędne jest zmniejszenie zakresu lub terminu wykonania Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego lub inny podmiot administracji publicznej; 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 5) niezbędne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 8 Umowy lub zmiana zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy; 6) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.