To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Zielona Góra: Utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników - rejon III Wschodni
Numer ogłoszenia: 524886 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487568 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników - rejon III Wschodni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni: 1) bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno, 2) betonowych (materiał inwestora): z kostki brukowej betonowej, płyt drogowych betonowych (trylinka), 3) betonowych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt drogowych betonowych (trylinka). 2. Remonty cząstkowe nawierzchni chodników: 1) bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, 2) betonowych (materiał inwestora): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 3) betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej. 3. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał inwestora): krawężniki, obrzeża, 4. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża. 5. Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 10 cm z załadunkiem i transportem materiału na terenie miasta Zielona Góra - materiał inwestora. 6. Czas przystąpienia do usunięcia awarii (naprawy nawierzchni, polegającej na likwidacji miejsc niebezpiecznych, wybojów oraz zapadnięć) ustala się na : 1) 1 godzina od zgłoszenia - zabezpieczenie i oznakowanie niebezpiecznych miejsc na drodze, 2) 4 godziny od zgłoszenia w godzinach 600 - 1759, 3) 8 godzin od zgłoszenia w godzinach 1800 - 559, 4) 12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem przez Zamawiającego do Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania, raz na miesiąc licząc od daty podpisania umowy raportów dokumentujących usunięte awarie (obmiar z datą wykonania + dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej, przed i po wykonaniu robót). 8. Wykonawca dysponować musi telefonem komórkowym i stacjonarnym, którego numer zostanie przekazany Policji w celu powiadamiania dyżurującego o niezwłocznej konieczności usunięcia lub zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych, wybojów, zapadnięć zagrażających bezpieczeństwu ruchu. 9. Wykonawca w wyznaczonych miesiącach w okresie obowiązywania umowy będzie pełnić dyżur w godz. od 1800 do 600 i w dni wolne od pracy. 10. Wykonawca wyznaczy osobę dyżurującą oraz zapewni z nią stałą całodobową łączność. 11. Roboty należy prowadzić z zachowaniem ciągłości ruchu drogowego. 12. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli rękojmi na okres 12 miesięcy. 13. Codzienne objazdy ulic w rejonie III Wschodnim. Stwierdzone przez siebie usterki wymagające zabezpieczenia poprzez odpowiednie oznakowanie - Wykonawca zabezpieczy a zakres koniecznych robót naprawczych uzgodni na roboczo z Zamawiającym. 14. Rejon III Wschodni obejmuje obszar Miasta na wschód od linii ulic: Jędrzychowska, Kożuchowska, Sikorskiego, Aleja Konstytucji 3 Maja, Moniuszki, Reja Plac Przy Gazowni; Na południe od linii ulic : Zamkowa, Kupiecka, Chopina, Ułańska, Bohaterów Westerplatte, Bolesława Chrobrego, Piłsudskiego, Podgórna, Szosa Kisielińska. Wszystkie ww. ulice należą do Rejonu III Wschodniego. 15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDMIL" PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE RYSZARD KIFERT
jakie przetargi wygrała firma
"BUDMIL" PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE RYSZARD KIFERT
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane BUDMIL Ryszard Kifert, Dojazdowa 50, 66-002 Stary Kisielin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149999,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182059,00
Oferta z najniższą ceną: 182059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182059,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników - rejon III Wschodni. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Budowa drugiego ujęcia wody wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w budynku nr 211 na Obozowisku nr 2" w Wędrzynie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Zakup videogastroskopu dla Centralnej Endoskopii
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ UZ POD POTRZEBY CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
- NZ.261.35.2025 Sukcesywne dostawy materiałów diagnostycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę i budowę przepustu w ciągu drogi gminnej nr 007206F w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1420 D na dwóch odcinkach w technologii "slurry seal"
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach w 2025 roku"
- Wykonanie remontów i napraw, nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wlkp.
- Remont mostu na drodze nr 119953D w km 0+116-0+141 w Długopolu Górnym
- Budowa ścieżki edukacyjnej w Leśnictwie Mirosławiec
- Remont nawierzchni odcinka drogi dojazdowej dz. 69 w m. Adamowo - etap I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.