Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-03-18
Og³oszenie nr 524795-N-2020 z dnia 2020-03-18 r.
Gmina Miasto Pruszków: a. Budowa wodoci±gu w ul. Zdziarskiej i ul. S³onecznikowej w Pruszkowie. b. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zdziarskiej i ul. S³onecznikowej w Pruszkowie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
ul. Kraszewskiego
,
05-800
Pruszków, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 587 244, e-mail
bzp@miasto.pruszkow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pruszkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pruszkow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Pruszkow, ul. Kraszewskiego 13/14 w Kancelarii Ogólnej pok. nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
a. Budowa wodoci±gu w ul. Zdziarskiej i ul. S³onecznikowej w Pruszkowie. b. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zdziarskiej i ul. S³onecznikowej w Pruszkowie.
Numer referencyjny:
WSR.271.26.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: a. sieæ wodoci±gowa: - przewód wodoci±gowy z rur ¿eliwnych sferoidalnych dn 150 - oko³o 586,60mb - przewód wodoci±gowy z rur ¿eliwnych sferoidalnych dn 100 - oko³o 77,50mb - zasuwa liniowa ko³nierzowa klinowa z miêkkim uszczelnieniem dn 150 - 7 szt. - zasuwa liniowa ko³nierzowa klinowa z miêkkim uszczelnieniem dn 100 - 3 szt. - hydrant podziemny ppo¿. Dn 80 - 15 szt. b. sieæ kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna z rur PP (lite-jednorodne) dn 315 - oko³o 15,30mb - kanalizacja sanitarna z rur PP (lite-jednorodne) dn 200 - oko³o 452,10mb - studnie rewizyjne dn1200 betonowe na uszczelki - 14 kpl. - trójnik PVC dn200/160 - 1 szt.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45231300-8 |
45233150-5 |
45111240-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1/ Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2/ Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zakres w/w prac mo¿e dotyczyæ: - wykonania sieci wodoci±gowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej - wyd³u¿enia trasy sieci wodoci±gowej lub kanalizacji sanitarnej, - przebudowy kolizji z uzbrojeniem podziemnym, - monta¿u dodatkowych zasuw, hydrantów, studni rewizyjnych, trójników itp. 3/ W/w roboty zostan± udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel, na podstawie odrêbnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcê i przyjêtego przez Zamawiaj±cego kosztorysu ofertowego sporz±dzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjête w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a je¿eli roboty nie wystêpowa³y w kosztorysie ofertowym, podstaw± kalkulacji bêdzie opracowanie oparte na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nak³adów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty po¶rednie, koszty zakupu, zysk), ceny materia³ów i sprzêtu przyjête zostan± na podstawie ¶rednich notowañ publikacji SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e:
1) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie oraz s± zgodne z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, w tym:
- min. 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.:
-1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie sieci wodoci±gowej.
Przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 400 000,00z³.
- 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie sieci kanalizacji sanitarnej.
Przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 700 000,00z³.
Warunek mo¿e byæ spe³niony poprzez wykonanie odrêbnych prac jak równie¿ w jednym zadaniu - budowa sieci kanalizacji sanitarnej + budowa sieci wodoci±gowej, z tym, ¿e:
- budowa sieci wodoci±gowej musi mieæ warto¶æ brutto min.: 400 000,00z³.
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej musi mieæ warto¶æ brutto min.: 700 000,00z³.
2) skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum:
- 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.( dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 3) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podanie ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane;
2) Dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone;
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (wed³ug za³±czonego druku) 2) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej Kosztorys ofertowy (na podstawie za³±czonego przedmiaru) traktowany bêdzie przez Zamawiaj±cego, jako podstawa ustalenia zaanga¿owania prac przy p³atno¶ciach czê¶ciowych oraz w przypadku, o którym mowa w art. 145 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 3) O¶wiadczenie okre¶lone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 - 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz spe³nienia warunków udzia³u 4) W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie 5) Zobowi±zanie podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca (je¶li dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z pó¼niejszymi zmianami), (zgodnie z warunkami okre¶lonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) - przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci: - konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy), - z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, - z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót, - z powodu wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, - z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej powoduj±cej powstanie zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, - wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, - z powodu wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy ( nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê, - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, . - wyst±pienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiaj±cego. - zmiany wynagrodzenia w wyniku: a) robót dodatkowych - roboty te bêd± rozliczane na podstawie kosztorysów Wykonawcy i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu ofertowego z³o¿onego wraz z ofert±. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie czynników produkcji nie wy¿szych, ni¿ ¶rednie notowania krajowe z publikacji SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót. b) robót zamiennych i/lub zmiany technologii - roboty zamienne i/lub zmiana technologii rozliczane bêd± na podstawie kosztorysów Wykonawcy i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu ofertowego z³o¿onego wraz z ofert±. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie czynników produkcji nie wy¿szych, ni¿ ¶rednie notowania krajowe z publikacji SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót. c) odst±pienia od czê¶ci umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego do¶wietlenia przej¶æ dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie.
- Wykonanie oznakowania poziomego w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Remont k³adki dla pieszych nad drog± powiatow± numer 3145W - Aleja Krakowska w Raszynie w jej kilometrze 1+036 w ramach zadania pn. "Przebudowa obiektów in¿ynieryjnych".
- Wykonanie projektu i budowa 21 (dwudziestu jeden) do¶wietleñ przej¶æ dla pieszych w ci±gach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji ¶wietlnych i do¶wietleñ przej¶æ dla pieszych".
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ceramicznej 27 w Pruszkowie (od strony parkingu wewnêtrznego)
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tuwima 18 w Pruszkowie
wiêcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- "Doposa¿enie placu zabaw Klubu Dzieciêcego "Weso³y Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formu³y " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie ¦l±skim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku, Dzia³anie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
- Budowa ¶wietlicy modu³owej w so³ectwie Nowy Bedoñ
- Konserwacja i bie¿±ca naprawa mostu o nr JNI 01016697 w ci±gu drogi powiatowej nr K1922 Tokarnia - Wiêciórka - Trzebunia w km 1+740 w miejscowo¶ci Tokarnia
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.