eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaSprzedaż i dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Ruda Śląska: Sprzedaż i dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 52472 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27932 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3440323 w. 301, faks 032 3440302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zadanie I- sprzedaż oraz dostarczanie Zamawiającemu towarów w postaci materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1 SIWZ. Zadanie II - sprzedaż oraz dostarczanie Zamawiającemu towarów w postaci materiałów biurowych dla potrzeb realizowanego projektu systemowego Ruda Śląska- szansa dla wszystkich współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1 SIWZ. 2. Umowa realizowana będzie w formie sukcesywnie dostarczanych materiałów do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej przy ul. Markowej nr 20, każdorazowo na podstawie zamówienia Zamawiającego złożonego Wykonawcy faxem, mailem lub pocztą , w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 3.  Wykonawca dostarczy zakupiony towar własnym środkiem transportowym i na koszt własny. 4.  Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozładunek i złożenie materiałów we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w jego siedzibie. 5.  O ilości zamówień, o których mowa w pkt. 2 decyduje wyłącznie Zamawiający. 6.  Wykonawca oświadcza, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące dla tego rodzaju towaru. 7.  Okres ważności wszystkich dostarczonych na podstawie niniejszej umowy materiałów musi wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia. 8.  W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca wymieni je na nowe - prawidłowe na własny koszt - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający jest uprawniony do zmiany szacunkowo określonej w okresach miesięcznych ilości towarów, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie II-projekt systemowy Ruda Śląska- szansa dla wszystkich współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w biurze Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78720,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25717,01

  • Oferta z najniższą ceną: 25717,01 / Oferta z najwyższą ceną: 25717,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.