eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Głogów: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów
Numer ogłoszenia: 524526 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499464 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe wynikłe podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I -Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów. Zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 3 z 28.11.2013 oraz Zadanie II pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów - kanalizacja deszczowa Zadanie II finansowane jest ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podstawowe jest współfinansowane w zakresie Zadania I Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WUPRINŻ S.A., ul.Straży Ludowej, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1595006,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 931807,95

  • Oferta z najniższą ceną: 931807,95 / Oferta z najwyższą ceną: 931807,95

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. WUPRINŻ S.A. Ul. Straży Ludowej 35 60-465 Poznań. Zamówienie dodatkowe nie było objęte przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia tj, 20.220.157,48 zł x 50 % = 10.110.078,74 zł netto ( wartość zgodnie ze Zmianą z dnia 12.09.2013r.) Do dnia dzisiejszego udzielono następujących zamówień dodatkowych: - na kwotę netto 255.573,48 zł umowa z dnia 05.11.2013r. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 3 z 28.11.2013r. Zakres robót budowlanych wskazuje jednoznacznie ,że w celu dalszej realizacji zakresu podstawowego, niezbędne jest wykonanie zamówienia dodatkowego tj.: W oparciu o dokumentację geologiczną ,Projektant w dokumentacji projektowej przewidział zastosowanie systemowych szalunków wykopów. W trakcie realizacji robót Wykonawca, przy udziale Projektanta, przeprowadził szczegółową analizę występujących, na trasie kanalizacji, warunków gruntowo-wodnych i sprawdził stan zagospodarowania terenu oraz istniejących budowli. W wyniku przeprowadzonej wizji, ze względu na występowanie gruntu kurzawkowego, stwierdzono: a) Konieczność zabezpieczenia wykopu kanalizacji sanitarnej i deszczowej ścianką szczelną do głębokości 6m (zgodnie z decyzja Projektanta), na odcinku ok. 50m - na wysokości studni S.I.18 i D.I.18 - w celu zabezpieczenia istniejącego, płytko posadowionego fundamentu hali produkcyjnej. Ilość - ok. 600 m2 w tym: zadanie I - ok. 300m2 i zadanie II - ok. 300m2. b) Konieczność zabezpieczenia ściankami szczelnymi do głębokości 8m, na odcinku o łącznej długości ok. 122m, (zgodnie z decyzją Projektanta) wykopów dla potrzeb posadowienia tłoczni ścieków i przejścia pod torami. Obiekty te są zlokalizowane w pobliżu istniejących budynków posadowionych na fundamentach kamiennych o słabej nośności ( liczne interwencje mieszkańców), w związku z czym roboty ziemne wymagają dodatkowych umocnień. Ilość - ok. 976 m2 w tym: zadanie I - ok. 670m2 i zadanie II - ok. 306m2. Z w/w informacji wynika ,że strony umowy tj. Zamawiający i Wykonawca, powzięły wiadomość o konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji zamówienia podstawowego .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.