eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówPRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W IGNACOWIE



Og³oszenie z dnia 2018-02-27



Og³oszenie nr 523769-N-2018 z dnia 2018-02-27 r.

Gmina Zelów: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W IGNACOWIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Poddzia³anie 19.2 - ,, Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ".

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000, ul. ul. ¯eromskiego  23 , 97425   Zelów, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 0 44 634 10 00, e-mail umzelow@zelow.pl, faks 0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (URL): www.zelow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zelow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zelow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, zgodnie ze SIWZ
Adres:
Urz±d Miejski w Zelowie, ul. ¯eromskiego 23, 97-425 Zelów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W IGNACOWIE
Numer referencyjny: ZPI.271.2.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej na dzia³ce 101/2 w Ignacowie. Czê¶æ istniej±ca zawiera przedsionek, kuchniê, magazynek oraz salê. Rozbudowa ¶wietlicy polegaæ bêdzie na dobudowaniu do niej pomieszczeñ sanitarno - socjalnych od strony po³udniowo- zachodniej, w celu poprawy bytu osób w niej przebywaj±cych. Rozbudowa obejmie toalety damskie, mêskie, toaletê dla osób niepe³nosprawnych, a tak¿e nowy magazynek i nowy przedsionek, natomiast w wyniku przebudowy powstanie szatnia oraz zwiêkszy siê powierzchnia u¿ytkowa kuchni. Rozbudowa zak³ada: toalety damskie i toalety mêskie. Obiekt jest dostêpny dla osób niepe³nosprawnych. Rozbudowa budynku ¶wietlicy o pomieszczenia sanitarno- socjalne wymaga wykonania nowych fundamentów, ¶cian zewnêtrznych, wewnêtrznych, ocieplenia ¶cian, nowych posadzek, stolarki i tynków. W czê¶ci istniej±cej nale¿y wykonaæ ocieplenie ¶cian, rozbiórkê dachu - do wykonania nale¿a³o bêdzie usuniêcie p³yt dachowych, stropu oraz s³upa ¿elbetowego, a tak¿e ¶cian ponad poziomem stropu. Dach na ca³ym budynku winien byæ czterospadowy o nachyleniu 30 stopni. Projektowana jest wymiana ca³ej pod³ogi o warstwach takich jak w rozbudowanej czê¶ci budynku. W ramach prac adaptacyjnych i remontowych w czê¶ci budynku zostanie wykonana nowa instalacja wody zimnej, cieplej, kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu i przebudowy. W zakres czê¶ci elektrycznej projektu wchodz±: - instalacja o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego - instalacja si³y - instalacja gniazd wtykowych - tablica elektryczna TE - wymiana WLZ od zabezpieczeñ przelicznikowych - instalacja odgromowa i uziomu - monta¿ grzejników elektrycznych W zakres robót wchodzi równie¿ utwardzenie kostk± brukow± terenu wokó³ budynku oraz wykonanie o¶miu miejsc parkingowych w tym jednego dla osób niepe³nosprawnych. Wykonawca jest zobowi±zany do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu. Prace nale¿y prowadziæ zgodnie z decyzj± zamienn± nr 291.2015 o zezwoleniu na realizacjê inwestycji z dn. 24.02.2015r. ( znak: AB.6740.1.250.2015.3.DA) oraz warunkami okre¶lonymi w decyzji Starosty Be³chatowskiego nr 1560.2013, znak AB.6740.1.1121.2013.3.DA z dnia 25.09.2013r. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na realizacjê ww. zadania zosta³y przyznane ¶rodki finansowe z Lokalnej Grupy Dzia³ania ,, Dolina rzeki Grabi". Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt -dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiar do³±czony jest wy³±cznie pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze. Wykonawca zapewnia obs³ugê geodezyjn±. Miejsce wywozu odpadów i urobku wraz z utylizacj± pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezale¿nie od zasugerowanej w przedmiarze robót odleg³o¶ci takiego wywozu. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a: w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, i¿ przy realizacji zamówienia zatrudnione s± osoby na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy 2) sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywi±zania siê ze wskazanych obowi±zków, niezale¿nie od prawa naliczenia kary umownej, równie¿ prawo odst±pienia od umowy. Szczegó³owy zakres okre¶la: Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45110000-1
45100000-8
45233250-6
45232410-9
45310000-3
45330000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-14
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) Przewidziana przez Wykonawcê osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i mo¿e pe³niæ funkcjê kierownika budowy w my¶l obowi±zuj±cych przepisów prawa. Osoba powinna posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane, a wiêc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r . poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (zgodnie z ustaw± z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. Dz. U. z 2016, poz. 1725). Osobami na stanowiska wymienione powy¿ej mog± byæ równie¿, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wype³niony formularz oferty, wg za³±cznika nr 1 do SIWZ; 2) Pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów (je¶li dotyczy) 3) Pe³nomocnictwo, je¿eli dotyczy 4) Dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce prawo do podpisywania oferty -osób sk³adaj±cych podpisy w imieniu wykonawcy, do³±czenia umowy reguluj±cej wspó³pracê cz³onków konsorcjum/wspólników spó³ki cywilnej (je¿eli oferta sk³adna jest przez konsorcjum lub spó³kê cywiln±), odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 5) Dowód wniesienia wadium 6) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu (wg za³±cznika nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 8000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1. pieni±dzu, 2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2018.110 t.j.). Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego i jest przechowywane na rachunku bankowym. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, c) kwotê gwarancji, d) termin wa¿no¶ci gwarancji e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano: 1. odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub 2. nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub 3. zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy lub je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87. ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: PKO BP S.A. 24 1020 3916 0000 0202 0259 8530 Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych ni¿ pieni±dz formach, nale¿y z³o¿yæ w oryginale, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (jako oddzielny od oferty dokument) w kasie Urzêdu Miejskiego w Zelowie - I piêtro, pok. nr 109, w siedzibie Zamawiaj±cego. Termin wniesienia wadium. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcê jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy musz± byæ dokonane na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie na warunkach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowi±zania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do tre¶ci oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jest dopuszczalna przy zachowaniu nastêpuj±cych warunków: 1.) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych, udokumentowanych przez wykonawcê i potwierdzonych przez nadzór inwestorski c) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. W przedstawionych przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowe terminy realizacji z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia robót równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju w ich prowadzeniu. e) w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt. 2 2.) w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, tj. gdy: a) zmiany zakresu i sposobu wykonania zamówienia wynikaj±cych z konieczno¶ci zmiany dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego, b) dokonane bêd± na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane i dotycz± uzgodnionej mo¿liwo¶ci wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. c) inne ni¿ wymienione w pkt.2 lit. a,b, je¿eli zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, albo wynikaj± z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ. 3.) W zakresie dotycz±cym wynagrodzenia umownego: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, b) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, ¿e zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub zmiany te bêd± spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, 4.) Zmiana podmiotu, na którego wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ci finansowych polega Wykonawca w my¶l art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 t.j.) mo¿e mieæ miejsce pod warunkiem: a) powiadomienia Zamawiaj±cego o tym fakcie nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed planowan± zmian±; b) przekazania Zamawiaj±cemu danych nowego podmiotu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; c) przekazania Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ nowy podmiot posiada odpowiednie kwalifikacje do realizacji czê¶ci zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. 4. W innych przypadkach, gdy Zamawiaj±cy postanowi³ zmieniæ zakres realizowanego zamówienia b±d¼ inne postanowienia Umowy ze wzglêdu na nowe okoliczno¶ci, o których nie wiedzia³ zawieraj±c Umowê. 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do ich wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.