eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa do Górnośląskiego Parku Przemysłowego w Katowicach komputerów, drukarek i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Katowice: Dostawa do Górnośląskiego Parku Przemysłowego w Katowicach komputerów, drukarek i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 52352 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląski Park Przemysłowy Sp. z o.o. , ul. Konduktorska 39A, 40-155 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 781 20 00, faks 32 781 20 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gppkatowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Górnośląskiego Parku Przemysłowego w Katowicach komputerów, drukarek i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1.Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)- w ilości 4 kpl. przeznaczonych do projektowania, opartych na systemie operacyjnym Mac OS X v. 10.5 lub nowszy. Zadanie 2.Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) - w ilości 16 kpl.- opartych na systemie operacyjnym Microsoft Windows 7 Proffesional lub Microsoft Windows XP Proffesional. Zadanie 3.Dostawa drukarek przenośnych - w ilości 2 szt. Zadanie 4.Dostawa programów Microsoft Office - na 20 komputerów przenośnych, w tym: -Microsoft Office: mac 2008 Business Editio lub nowszy, przeznaczony do zainstalowania na komputerach wskazanych w Zadaniu 1 - licencja na czas nieokreślony na 4 stanowiska, -Microsoft Office Pro Editio 2007 Polish lub nowszy, przeznaczony do zainstalowania na komputerach wskazanych w Zadaniu 2 - licencja na czas nieokreślony na 16 stanowisk. Zadanie 5.Dostawa Programu ArchiCad 13 - wersja pełna, licencja na 7 komputerów / stanowisk / z gwarancją nieodpłatnej aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania przez okres 3 lat od daty sprzedaży licencji - w tym: -na 4 komputery przenośne, nie działające w sieci. -na 3 komputery stacjonarne działające w sieci. Zadanie 6. Programy do graficznej obróbki projektów - 1 kpl w tym: -Atlantis Render 3 - licencja na 2 komputery/stanowiska nie działające w sieci, -CINEMA 4D R11 Architecture Edition - licencja na 1 komputer/ stanowisko, -Adobe Photoshop CS4 IE Win - licencja na 1 komputer/stanowisko. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia (art. 25. ust.1. pkt 2 PZP) Wymagania dotyczące zadań 1,2, 3 Każde z urządzeń wchodzących w zakres zadania 1,2 lub 3 musi: -Odpowiadać opisowi zawartemu w specyfikacji, przy czym przyjmuje się, że podane w opisie parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi, a Wykonawca może zaproponować urządzenie o parametrach takich samych lub lepszych; -być wprowadzonym do obrotu, odpowiadać obowiązującym normom, posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oraz być oznakowany znakiem CE; -posiadać dokumentacje techniczną i instrukcję użytkowania /obsługi/ w języku polskim; być objęte gwarancją jakości oraz rękojmią na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia uwidocznionego na protokole odbioru jako dzień dostarczenia. Wymagania dotyczące zadań 4,5,6 Każdy program wchodzący w zakres zadania 4,5 lub 6 musi: -posiadać Licencje na jego użytkowanie na czas nieokreślony; -być objęty rękojmią na okres nie krótszy niż 12 miesiące ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu norm przez urządzenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-specyfikacja techniczna proponowanych urzadzeń i programów; 2.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji i rękojmi; 3.Zestawienie kosztów wykonania zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się istotną zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gppkatowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląski Park Przemysłowy sp. z o.o. ul. Konduktorska 39 A 40-155 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Górnośląski Park Przemysłowy sp. z o.o. ul. Konduktorska 39 A 40-155 Katowice, sekretariat pok nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków UE Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 5.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)przeznaczonych do projektowania, opartych na systemie operacyjnym Mac OS X v. 10.5 lub nowszy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)- w ilości 4 kpl. przeznaczonych do projektowania, opartych na systemie operacyjnym Mac OS X v. 10.5 lub nowszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)opartych na systemie operacyjnym Microsoft Windows 7 Proffesional lub Microsoft Windows XP Proffesional..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) - w ilości 16 kpl.- opartych na systemie operacyjnym Microsoft Windows 7 Proffesional lub Microsoft Windows XP Proffesional..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek przenośnych - w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa programów Microsoft Office.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programów Microsoft Office - na 20 komputerów przenośnych, w tym: -Microsoft Office: mac 2008 Business Editio lub nowszy, przeznaczony do zainstalowania na komputerach wskazanych w Zadaniu 1 - licencja na czas nieokreślony na 4 stanowiska, -Microsoft Office Pro Editio 2007 Polish lub nowszy, przeznaczony do zainstalowania na komputerach wskazanych w Zadaniu 2 - licencja na czas nieokreślony na 16 stanowisk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa Programu ArchiCad 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Programu ArchiCad 13 - wersja pełna, licencja na 7 komputerów / stanowisk / z gwarancją nieodpłatnej aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania przez okres 3 lat od daty sprzedaży licencji - w tym: -na 4 komputery przenośne, nie działające w sieci. -na 3 komputery stacjonarne działające w sieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Programy do graficznej obróbki projektów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programy do graficznej obróbki projektów - 1 kpl w tym: -Atlantis Render 3 - licencja na 2 komputery/stanowiska nie działające w sieci, -CINEMA 4D R11 Architecture Edition - licencja na 1 komputer/ stanowisko, -Adobe Photoshop CS4 IE Win - licencja na 1 komputer/stanowisko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.