To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Poznań: Wymiana stolarki okiennej na nowa z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul Wojska Polskiego 71F w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 52327 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355129 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na nowa z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul Wojska Polskiego 71F w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany starej stolarki okiennej na nową z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu.Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z zestawieniami ilościowo-wartościowymi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane budynku:Budynek wybudowany w 1951 roku częściowo podpiwniczony, trzykondygnacyjny przykryty dachem kryty dachówką oraz dwukondygnacyjna część kryta papą Powierzchnia zabudowy - 588.00 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.381.00 m2 Kubatura budynku - 6.801.00 m3 B. Komplet dokumentacji przekazywanej wykonawcom: Zestawienia ilościowo-wartościowe w ślepej formie2.SIWZC. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Demontaż starych okien z ich utylizacją, 2. Montaż nowych okien z PCV o wymiarach1700 x 1180 mm dwukwaterowych ze słupkiem stałym rozwieralno-uchylnych - 8 szt. i o wymiarach 880 x 1180 mm jednokwaterowych rozwieralno-uchylnych - 11 szt. wraz z obróbką tynkarską dotyczy wszystkich montowanych okien, 3. Montaż parapetów wewnętrznych z MDF w kolorze białym o wymiarach 30 x 178 cm - 8 szt. i 30 x 95 cm - 11 szt. wraz z obróbką tynkarską, 4. Demontaż starych drzwi z ich utylizacją, 5. Montaż nowych stalowych o wymiarach 900 x 2050 mm wraz z obróbka tynkarską, 6. Wywóz gruzu i opłata wysypiskowa. Roboty będą wykonywane sukcesywnie po zakończeniu wymiany pokrycia dachowego w danym fragmencie dachu i przekazaniu terenu budowy prze firmę dekarską. Z uwagi na możliwą zmianę wymiarów otworu okiennego przy ocieplaniu ścian kaferków od wewnątrz wymiana okna nastąpi po zakończeniu robót przez dekarzy. D. Wymogi techniczne: 1. Szyby klejone o współczynniki U = 1,0 Wm2K; 2. Profil PCV w kolorze białym pięciokomorowy 3. Drzwi stalowe ocieplane, zewnętrzne z klamką, zamkiem na wkładkę patentową o wymiarach 900 x 2050 mm, pełne, otwierane do wewnątrz malowane proszkowo na kolor jasny popiel Szczegółowo zakres robót opisano w zestawieniach ilościowo-wartościowych. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy dozorowanie budowy korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy ubezpieczenie budowy na czas realizacji robótwszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania budynku do użytkowaniaD. Wykaz dokumentacji:1.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: roboty budowlane, 2.Zestawienia ilościowo-wartościowe.E. Wymagane dokumenty techniczne:1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 3. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: harmonogram rzeczowo - finansowy uzgodniony z Zamawiającym;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10575.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
jakie przetargi wygrała firma
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
- Zakład Ogólnobudowlany- Stolarstwo Export- Import Dariusz Nowak, ul Mielżyńskich 12, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10575.50
- Oferta z najniższą ceną: 10575.50 oferta z najwyższą ceną: 25005.72
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.