eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wymiana stolarki okiennej na nową z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Poznań: wymiana stolarki okiennej na nową z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 355129 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej na nową z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany starej stolarki okiennej na nową z PCV na poddaszu budynku Katedry Chemii Rolnej przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z zestawieniami ilościowo-wartościowymi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane budynku: Budynek wybudowany w 1951 roku częściowo podpiwniczony, trzykondygnacyjny przykryty dachem kryty dachówką oraz dwukondygnacyjna część kryta papą.. Powierzchnia zabudowy - 588,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.381,00 m2 Kubatura budynku - 6.801,00 m3 B. Komplet dokumentacji przekazywanej wykonawcom: 1. Zestawienia ilościowo-wartościowe w ślepej formie, 2. SIWZ C. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż starych okien z ich utylizacją, 2. Montaż nowych okien z PCV o wymiarach1700 x 1180 mm dwukwaterowych ze słupkiem stałym rozwieralno-uchylnych - 8 szt. i o wymiarach 880 x 1180 mm jednokwaterowych rozwieralno-uchylnych - 11 szt. wraz z obróbką tynkarską (dotyczy wszystkich montowanych okien), 3. Montaż parapetów wewnętrznych z MDF w kolorze białym o wymiarach 30 x 178 cm - 8 szt. i 30 x 95 cm - 11 szt. wraz z obróbką tynkarską, 4. Demontaż starych drzwi z ich utylizacją, 5. Montaż nowych stalowych o wymiarach 900 x 2050 mm wraz z obróbka tynkarską, 6. Wywóz gruzu i opłata wysypiskowa. Roboty będą wykonywane sukcesywnie po zakończeniu wymiany pokrycia dachowego w danym fragmencie dachu i przekazaniu terenu budowy prze firmę dekarską. Z uwagi na możliwą zmianę wymiarów otworu okiennego przy ocieplaniu ścian kaferków od wewnątrz wymiana okna nastąpi po zakończeniu robót przez dekarzy. D. Wymogi techniczne: 1. Szyby klejone o współczynniki U = 1,0 W/m2K; 2. Profil PCV w kolorze białym pięciokomorowy 3. Drzwi stalowe ocieplane, zewnętrzne z klamką, zamkiem na wkładkę patentową o wymiarach 900 x 2050 mm, pełne, otwierane do wewnątrz malowane proszkowo na kolor jasny popiel Szczegółowo zakres robót opisano w zestawieniach ilościowo-wartościowych. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy - dozorowanie budowy - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania budynku do użytkowania D. Wykaz dokumentacji: 1.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: roboty budowlane, 2.Zestawienia ilościowo-wartościowe. E. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 3. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: a) harmonogram rzeczowo - finansowy uzgodniony z Zamawiającym;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: a.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 4. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy, 5. wykaz zrealizowanych prac - co najmniej 1 zamówienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 30.000 zł. brutto oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że prace te zostały wykonane z należytą starannością, 6. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 7. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej: 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia, 8. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 9. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 10. zestawienia ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 11. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 08:30, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.