Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15196413-f32c-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032536/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.7.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292688,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury”.
2. Zadanie objęte zamówieniem znajduje się u zbiegu ulicy Solskiego, Paderewskiego w mieście Sierpc i obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 2383/5, 2381/10, 2381/11, 2383/120, 2383/121, 2381/12, 2376/36, 2381/4, 2381/5, 2383/112, 2383/8, 2376/37, 2376/32, 2376/30, 2373/32, 2371/18 będące własnością Gminy Miasto Sierpc.
3. Inwestycja realizowana jest na podstawie dokumentacji projektowej:
1) w branży budowlanej sporządzonej przez ANBUD Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ;
2) w branży elektroenergetycznej sporządzonej przez Usługi elektryczne „LUMEN” stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej załącznik 12 do SWZ;
5) Przedmiaru branża budowlana stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ;
6) Przedmiaru branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ;
7) Projekt zagospodarowania terenu – alejki stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ;
8) Przekrój alejki stanowiący załącznik nr 16 do SWZ;
9) Projekt zagospodarowania terenu branża elektryczna stanowiący załącznik nr 17 do SWZ.
4. Zakres prac objęty realizacją to:
1) wykonanie alejek (chodników) z kostki brukowej betonowej BEZFAZOWEJ w kolorze ceglanym/grafit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wg planu zagospodarowania terenu rys. stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Łączna powierzchnia utwardzenia około 850 m2. Alejki piesze ograniczono ciągiem obrzeży betonowych o wymiarze 100cmx25cmx8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Zgodnie z zaktualizowanym rys. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ zmianie poddano konstrukcję podbudowy alejek wykonanych z kostki brukowej w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Konstrukcja chodników/alejek po zmianach:
kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm kolor ceglany/grafit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem BEZFAZOWA - 6 cm;
podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm;
podbudowa betonowa lub gruzobeton - 15 cm;
warstwa odsączająca piasek 2-4mm - 35 cm;
2) uporządkowanie terenu poprzez wyrównanie, uzupełnienie ziemią urodzajną na grubości 15 cm na szerokości 100 centymetrów po obu stronach alejek, a następnie obsianie trawą tego terenu trawą;
3) wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia przyjęto oprawy ze źródłem światła typu LEDOWEGO. Szczegóły rozwiązania oświetlenia przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej (zał. nr 17 do SWZ).
5. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) Wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) Wynikami badań i pomiarów własnych;
3) Wynikami opracowań własnych.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonywane roboty i zamontowane materiały/urządzenia.
8. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobę na stanowisku robotnika budowlanego.
10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 i 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy.
13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
14. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473402,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sołdański Paweł Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP firmy: 7761235157
7.3.3) Ulica: Targowa 37
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU II
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu" - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Remont pokrycia dachowego budynku klasztoru Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia wykorzystującego odnawialne źródła energii
- Projekt i budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Starej w Nadmie gm.Radzymin w ramach zadania Budowa sygnalizacji świetlnej DP nr4308W ul. Starej z drogą gminną ul. Szkolną(...)
- Rozbudowa z przebudową odcinka drogi gminnej w ul. Przemysłowej w m. Rakoniewice (obszar miejski/ wiejski)
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski - postępowanie V - Nasadzenia i pielęgnacja roślin (rośliny rabatowe i doniczkowe, krzewy i drzewa)
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.