Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Piotrków Trybunalski: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta przy ulicy Szkolnej 28 w ramach programu Termomodernizacja budynków.
Numer ogłoszenia: 52326 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta przy ulicy Szkolnej 28 w ramach programu Termomodernizacja budynków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Branża ogólnobudowlana: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2. Wywóz materiałów z rozbiórki na teren Wykonawcy; 3. Montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych z PCV - szt. 100 w tym 9 szt. okien O2 z szybą antywłamaniową P4; 4. Ścianki z pustaków szklanych - 13 m2; 5. Wykonanie wieńców żelbetowych; 6. Roboty murarskie - zamurowania cegłami otworów w ścianach; 7. Roboty tynkarskie - tynki zewnętrzne i wewnętrzne zwykłe kategorii III; 8. Roboty malarskie - malowanie tynków wewnętrznych farbą lateksową oraz podokienników i krat okiennych - farbą olejną ; 9. Roboty dekarskie - montaż nowych parapetów oraz uzupełnienia obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; 10. Roboty izolacyjne - izolacje poziome ( silikon lub kit trwale plastyczny); 11. Docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi EPS 70-040 grubości 12 cm - ca. 834 m2 oraz grubości 14 cm - ca. 22,7 m2; 12. Wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy barwiony w masie, tynk mozaikowy; 13. Docieplenie ościeży płytami styropianowymi j.w. grubości 2 cm - pow. ca.160 m2; 14. Docieplenie stropodachu granulatem metoda wdmuchiwania grub.16 cm - pow. 578m2; 15. Montaż rury wentylacyjnej z blachy ocynkowanej - 30 mb.; 16. Osadzenie kratek wentylacyjnych szt. 48; 17. Wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych kitem trwale plastycznym oraz paskami z blachy walcowanej; 18. Demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji; 19. Montaż rusztowań rurowych o wysokości do 15 m z osłonami z siatek oraz daszkami ochronnymi nad przejściami dla pieszych oraz instalacja odgromową na rusztowaniach zewnętrznych przyściennych. Przedmiary nie uwzględniają koniecznych do oszacowania i wykonania prac przy instalacji odgromowej wymuszonych przez roboty ociepleniowe elewacji budynku. Modyfikacje te muszą być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Branża instalacyjna: 1. Zdemontowanie istniejącej technologii węzła cieplnego wraz z instalacją zabezpieczającą, naczynie zbiorcze, rurociągi, zbędne odpowietrzenia , 2. Zdemontować zbędne i kolidujące rurociągi instalacji c.o., z.w., c.w.u., cyrkulacji w pomieszczeniu węzła , 3. Wykonanie i uruchomienie nowego węzła cieplnego według projektu technicznego wraz z automatyką, 4. Wykonanie instalacji elektrycznej w obrębie węzła według uzupełnionej dokumentacji elektrycznej, 5. Wykonać nowe podłączenie węzła z istniejącą instalacją z.w., c.w.u., zasilanie nagrzewnicy wentylacyjnej i odpowiednie połączenia z nową instalacją c.o. budynku, 6. Wykonanie instalacji odwodnienia węzła, 7. Wykonać ogrodzenie węzła wraz z drzwiami do poszczególnych części pomieszczeń, 8. Naprawić i wyrównać posadzkę w pomieszczeniu węzła z zachowaniem spadków odpływu wody do wpustów. Wyłożyć posadzkę węzła płytkami gresowymi, 9. Wykonać roboty naprawcze tynków i sufitów. 10. Demontaż istniejącej instalacji i grzejników c.o. oprócz instalacji i grzejników w pomieszczeniach BOM, 11. Wykonanie i uruchomienie nowej instalacji c.o. zgodnie z projektem technicznym. W tym; grzejników - szt. 119, zaworów - szt. 119. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji zapewni stały pobyt na terenie budowy kierownika budowy lub kierownika robót. Wszelkie prace montażowe na instalacji o wysokich parametrach prowadzić pod nadzorem pracowników MZGK Sp. z o.o. Zakład Ciepłowniczy C-2. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. Wykonawca musi dysponować pracownikami, którzy będą pracować w systemie dwuzmianowym lub na wydłużonym czasie pracy, a prace uciążliwe prowadzić po godzinie 15-tej lub w soboty albo dni ustawowo wolne od pracy. Materiały z demontażu pozostają własnością Inwestora. Wykonawcy zostanie wskazane miejsce składowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy prace odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia t.j. termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową węzła centralnego ogrzewania i wewnętrznej instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda; b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych pięciu zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 800.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień w zakresie wykonywanych robót tj.: uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, instalacyjne w zakresie sieci instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i elektroenergetyczne- wg załącznika nr 4; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4. wykaz wykonanych trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień w zakresie wykonywanych robót tj.: uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, instalacyjne w zakresie sieci instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewaniach i elektroenergetyczne, wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 7. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w pkt X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 317.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.110.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy Al. Batorego 64/5, ul. Wąsowiczów 5/5 w Nowym Sączu"
- Modernizacja i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby utworzenia mieszkania treningowego dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej
- BZP.271.112.2025 Wykonanie robót (..........) pod nazwą "Wykonanie wewnętrznej instalacji co i cwu w lokalach położonych przy ul. Lwowska 67/1 i ul. Lwowska 12/3 w Nowym Sączu"
- BZP.271.113.2025 Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy ul. Długosza 44/6 i ul. Sikorskiego 17/2 w Nowym Sączu.
- Budowa budynku mieszkalnego komunalnego, dwulokalowego przy ul. Berezów 11 w Suchedniowie - roboty odtworzeniowe.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 5 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





