Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Rzeszów: Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie Oddział w Krośnie - nr AG-3211/8/14
Numer ogłoszenia: 52287 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie Oddział w Krośnie - nr AG-3211/8/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna kompleksowa usługa polegająca na: praniu wodnym, odplamianiu, krochmaleniu, maglowaniu i prasowaniu po procesie prania, segregacji bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, konfekcjonowaniu poprzez pakowanie w worki oraz transport dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie Oddział w Krośnie, ul. Grodzka 45b, 38-400 Krosno, tj. Poszwa na kołdrę 25 szt., Poszewka na poduszkę 25 szt., Prześcieradło 25 szt., Ręcznik mały do rozmiaru 60 cm x 100 cm 13 szt., Ręcznik duży powyżej rozmiaru 60 cm x 100 cm 25 szt., Ścierka lniana 15 szt., Obrus mały do wymiarów 180 cm x 180 cm 13 szt., Serweta mała 80 cm x 80 cm 30 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOSPECJALISTYCZNE ANDRZEJ SZAJNA
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOSPECJALISTYCZNE ANDRZEJ SZAJNA
- Prywatne Przedsiębiorstwo Wielospecjalistyczne Andrzej Szajna, ul. Kasztanowa 7, 38-481 Rymanów-Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 304,78
Oferta z najniższą ceną: 304,78 / Oferta z najwyższą ceną: 304,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) - zwanej dalej Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku gdy w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowe zamówienie było już dwukrotnie objęte postępowaniami o jego udzielenie w trybie przetargu nieograniczonego tj.: - postępowaniem nr AG-3211/5/14 z dnia 7 lutego 2014 r., - postępowaniem nr AG-3211/7/14 z dnia 20 lutego 2014 r. Każde z tych postępowań zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (w postępowaniach nie zostały złożone żadne oferty). Ponadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Biorąc powyższe pod uwagę, zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp i tym samym kolejne postępowanie może zostać udzielone w tym trybie na podstawie art. 66 Pzp.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz form płatności BLIK w parkomatach zlokalizowanych w SPP w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Technologiczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia w 2026 r.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w latach 2026-2028
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





