Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Chełm: Dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny oraz materiałów i surowców aptecznych dla kierunku Technik farmaceutyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 52251 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie , ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5652651, faks 0-82 5652651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyki-chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (oświatowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny oraz materiałów i surowców aptecznych dla kierunku Technik farmaceutyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny oraz materiałów i surowców aptecznych dla kierunku Technik farmaceutyczny w podziale na zadania: ZADANIE 1 - Tworzywa akrylowe do protez ZADANIE 2 - Materiały techniczne ortodontyczne i protetyczne ZADANIE 3 - Stopy dentystyczne ZADANIE 4 - Materiały do modelowania ZADANIE 5 - Materiały do obróbki ZADANIE 6 - Materiały do koron i protez ZADANIE 7 - Zęby akrylowe ZADANIE 8 - Urządzenia ortodontyczne i protetyczne ZADANIE 9 - Nożyki elektryczne do modelowania ZADANIE 10 - Zestawy pędzli do modelowania ZADANIE 11 - Instrumenty do modelowania w wosku ZADANIE 12 - Surowce i szkoło apteczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.50.00-5, 33.13.11.10-1, 33.13.81.00-7, 33.60.00.00-6, 33.79.00.00-4, 33.13.11.70-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyki-chelm.pl , www.mszchelm.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Tworzywa akrylowe do protez.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Tworzywa akrylowe do protez: poz.1. Masa akrylowa do wykonywania protez zębowych polimeryzująca na gorąco (kolor różowy żyłkowany) , jm:750g/400ml /kpl. , ilość: 10; poz.2. Samopolimeryzujące tworzywo akrylowe do reperacji protez zębowych (kolor różowy żyłkowany) , jm:100g/50ml/kpl. , ilość: 20; poz.3. Samopolimeryzujące tworzywo do wykonywania łyżek indywidualnych , jm:750g/200ml/kpl. , ilość: 10; poz.4. Tworzywo akrylowe do modelowania prac protetycznych (np. koron, mostów i wkładów) spalająca się bez pozostałości , jm:30g. +2x 12ml/kpl. , ilość: 10; poz.5. Tworzywo akrylowe do tworzenia koron i mostów polimeryzująca na gorąco kolory A2 i A3 według kolornika VITA , jm:100g/50ml/kpl. , ilość: 15;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Materiały techniczne ortodontyczne i protetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Materiały techniczne ortodontyczne i protetyczne: poz.1. Silikon do powielania modeli twardość 18 Shore Baza 1kg i katalizator 1kg , jm:Baza 1kg kat. 1kg/kpl. , ilość: 10; poz.2. Gips super twardy klasa twardości IV opak 25 kg , jm:Opak 25kg , ilość: 10; poz.3. Izolator do gipsu i wosku typu Isocera , jm:Opak 200ml , ilość: 20; poz.4. Płyn do likwidacji napięcia powierzchniowego na elementach woskowych , jm:opak 125ml , ilość: 10; poz.5. Lakier dystansyjny do słupków , jm:opak 25ml , ilość: 10; poz.6. Kalka spray , jm:opak 75ml , ilość: 20; poz.7. Płyn do izolowania powierzchni gips - akryl, gips - gips , jm:Opak 1000 ml , ilość: 10; poz.8. Pasta polerska do protez i innych wyrobów protetycznych (do tworzyw i metali) , jm:opak 150ml , ilość: 10; poz.9. Pasta polerska do metalu w kostce , jm:Opak 150g. , ilość: 20; poz.10. Pasta polerska uniwersalna do polerowania żywic akrylowych i metali , jm:Opak 150g. , ilość: 20; poz.11. Precyzyjna masa osłaniająca do stopów Co Cr,N iCr na mosty i korony , jm:opak 150g. , ilość: 200; poz.12. Płyn do masy osłaniającej do koron i mostów , jm:Opak 1 litr , ilość: 10; poz.13. Masa osłaniająca do wykonywania protez szkieletowych , jm:Opak 400g. , ilość: 200; poz.14. Płyn do masy osłaniającej do protez szkieletowych , jm:Opak 1 litr , ilość: 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Stopy dentystyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - Stopy dentystyczne: poz.1. Stop dentystyczny pod ceramikę NiCrMo do koron i mostów , jm:kg , ilość: 10; poz.2. Stop dentystyczny CoCrMo do odlewania protez szkieletowych , jm:kg , ilość: 12; poz.3. Stop dentystyczny niklowo chromowy na korony i mosty oraz do licowania tworzywem , jm:kg , ilość: 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Materiały do modelowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 - Materiały do modelowania: poz.1. Woskowy drut na kanały okrągły średnica 3,5 mm , jm:Opak 250g. , ilość: 10; poz.2. Woskowy drut na kanały okrągły średnica 4,00 mm , jm:Opak 250g. , ilość: 10; poz.3. Wosk modelowy na płyty protez twardy , jm:Opak 500g. , ilość: 60; poz.4. Wosk lepki w pałeczkach , jm:Opak 100g, , ilość: 5; poz.5. Adapta 0,1 mm , jm:Opak 200szt. , ilość: 10; poz.6. Adapta 0,6 mm , jm:Opak 100szt. , ilość: 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Materiały do obróbki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 - Materiały do obróbki : poz.1. Kamienie do szlifowania akrylu typu HEATLESS różne kształty , jm:1 szt. , ilość: 200; poz.2. Gumki na trzymadełku do akrylu do polerowania (zielone, czarne, niebieskie) różne kształty o różnej ziarnistości , jm:1 szt. , ilość: 200; poz.3. Frezy do metalu różnej wielkości i kształtu , jm:1 szt. , ilość: 200; poz.4. Gumki do metalu na trzymadełku (zielone, czarne) o różnej ziarnistości , jm:1 szt. , ilość: 200; poz.5. Gumki do metalu bez trzymadełka w kształcie krążków (zielone i czarne) o róznej ziarnistości , jm:1 szt. , ilość: 199; poz.6. Kamienie do obróbki metalu na trzymadełku różne kształty , jm:1 szt. , ilość: 200; poz.7. Szczotki tekstylne wielowarstwowe do polerowanie protez średnica 10 cm , jm:1 szt. , ilość: 100; poz.8. Piasek do piaskarki 110 mikronów , jm:Opak 10kg , ilość: 5; poz.9. Piasek do piaskarki 250 mikronów , jm:Opak 10kg , ilość: 5; poz.10. Separator do gipsu dwustronny z nasypem diamentowym średnica 45mm , jm:1szt. , ilość: 10; poz.11. Tarcza do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik średnica 40 mm grubość 1,0 mm , jm:1 szt. , ilość: 250; poz.12. Tarcza zbrojona do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik srednica 40 mm grubość 0,7 mm , jm:1 szt. , ilość: 250; poz.13. Tarcza zbrojona do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik srednica 40 mm grubość 0,5 mm , jm:1 szt. , ilość: 250; poz.14. Wiertła do pinarki RENFERT TOP SPIN , jm:1 szt. , ilość: 5; poz.15. Tarcza do obcinarki TISSI Dental , jm:1 szt. , ilość: 5; poz.16. Retencje do modeli dzielonych , jm:Opak 500szt. , ilość: 5; poz.17. Piny z igłą duże , jm:Opak 1000szt. , ilość: 2; poz.18. Piny z igłą średnie , jm:Opak 1000szt. , ilość: 2; poz.19. Piny bez igły średnie , jm:Opak 100szt. , ilość: 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały do koron i protez.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 - Materiały do koron i protez: poz.1. Płyn do modelowania IPS INLINE , jm:Opak 250ml , ilość: 5; poz.2. Płyn do glazury IPS INLINE , jm:Opak 15ml , ilość: 5; poz.3. Glazura IPS INLINE , jm:Opak 3g. , ilość: 5; poz.4. Acetal kolor A2 , jm:Opak 500g. , ilość: 2; poz.5. Acetal kolor A3 , jm:Opak 500g. , ilość: 2; poz.6. Walce aluminiowe do wtryskarki protetycznej 60szt. Oraz korki teflonowe 60szt. , jm:Opak 60szt./60szt./kpl. , ilość: 1; poz.7. Żywica termoplastyczna na protezy zębowe metodą wtryskową typu nylon, Valplast, FJP itp. , jm:Opak 250g. , ilość: 1; poz.8. Lakier światłoutwardzalny do modeli gipsowych stosowanych w protezach acetalowych, nylonowych i innych pracach z tworzyw sztucznych , jm:Opak 50ml , ilość: 1;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.81.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Zęby akrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7 - Zęby akrylowe: poz.1. Zęby akrylowe górne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np. 32, 35, 36, 37 , jm:1 płytka/ 6szt. , ilość: 145; poz.2. Zęby akrylowe dolne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np. 6 i 8 , jm:1 płytka/ 6szt. , ilość: 145; poz.3. Zęby akrylowe boczne górne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np.65, 72, 74, 76 , jm:1 płytka/ 8szt. , ilość: 145; poz.4. Zęby akrylowe boczne dolne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np.65, 72, 74, 76 , jm:1 płytka/ 8szt. , ilość: 145;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.81.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Urządzenia ortodontyczne i protetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8 - Urządzenia ortodontyczne i protetyczne: poz.1. Przewody do mikrosilnika protetycznego N7 , jm:szt. , ilość: 11; poz.2. Artykulator chromowany duży , jm:szt. , ilość: 40; poz.3. Nóż do gipsu , jm:szt. , ilość: 10; poz.4. Urządzenie do podścielania o trójpunktowym zamocowaniu , jm:szt. , ilość: 3; poz.5. Szpatułka z achatytu , jm:szt. , ilość: 2; poz.6. Puszka mosiężna duża (okrągła) , jm:szt. , ilość: 12; poz.7. Grubościomierz do metalu , jm:szt. , ilość: 10; poz.8. Destylarka laboratoryjna , jm:szt. , ilość: 1; poz.9. Kleszcze kramponowe , jm:szt. , ilość: 8; poz.10. Kleszcze Aderera , jm:szt. , ilość: 8; poz.11. Kleszcze fajkowe , jm:szt. , ilość: 8; poz.12. Kleszcze grotowe , jm:szt. , ilość: 8; poz.13. Kleszcze wklęsło-wypukłe , jm:szt. , ilość: 8; poz.14. Kleszcze do cięcia drutu , jm:szt. , ilość: 3;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Nożyki elektryczne do modelowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 9- Nożyki elektryczne do modelowania: poz.1. Nożyki elektryczne do modelowania , jm:szt. , ilość: 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Zestawy pędzli do modelowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 10 - Zestawy pędzli do modelowania: poz.1. Zestaw pędzli do modelowania ceramiki (co najmniej 5 szt. w zestawie) , jm:zestaw , ilość: 6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Instrumenty do modelowania w wosku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 11 - Instrumenty do modelowania w wosku: poz.1. Instrumenty do modelowania w wosku (co najmniej 5 szt. w zestawie) , jm:zestaw , ilość: 6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Surowce i szkoło apteczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 12 - Surowce i szkoło apteczne: poz.1. Kwas solny 35-38% CZDA , jm:dm3 , ilość: 2; poz.2. Kwas siarkowy( VI) min,95% CZDA , jm:dm3 , ilość: 2; poz.3. Kwas azotowy 65% CZDA .ODCZ FP , jm:dm3 , ilość: 1; poz.4. Kwas octowy 80% CZDA , jm:dm3 , ilość: 2; poz.5. Kwas octowy 99,5-99,9% CZDA , jm:dm3 , ilość: 1; poz.6. Sodu wodorotlenekmikrogranulki CZDA , jm:kg , ilość: 1; poz.7. Żelazo(III) chlorek6,hydratCZDA ODCZ FP , jm:250 g/opak , ilość: 1; poz.8. Żelazo(II) siarczan 7,hydrat do analizy 99,5% , jm:250 g/opak , ilość: 1; poz.9. Srebra azotan CZDA , jm:50 g/opak , ilość: 3; poz.10. Tiocetamid CZDA,ODCZ.FP , jm:50 g/opak , ilość: 2; poz.11. Di-sodu wodorofosforan bezwodny CZDA ,ODCZ.FP , jm:250 g/opak , ilość: 2; poz.12. Amoniak r-r 25% CZDA, ODCZ.FP. , jm:dm3 , ilość: 2; poz.13. Chloroform CZDA , jm:dm3 , ilość: 1; poz.14. Metanol CZDA, ODCZ.FP. , jm:dm3 , ilość: 1; poz.15. Di-amonu szczawian 1,hydrat CZDA ODCZ.FP , jm:250 g/opak , ilość: 1; poz.16. Ołowiu (II) octan 3 hydrat do analizy ACS, 99+% , jm:100 g/opak , ilość: 3; poz.17. Magnezu chlorek6, hydrat CZDA , jm:250 g/opak , ilość: 1; poz.18. Sodu octan3, hydrat CZDA, ACS , jm:500 g/opak , ilość: 2; poz.19. Di-sodu wersenian 2, hydrat(Disoduedetynian) CZDA , jm:250 g/opak , ilość: 1; poz.20. Odczynniki Fehlinga r-r A , jm:500 cm3/opak , ilość: 2; poz.21. Odczynniki Fehlinga r-r B , jm:500 cm3/opak , ilość: 2; poz.22. Titra Fix odważka analityczna kwas solny 0,1 mol/l ( 0,1N) (ciecz) , jm:1 szt/ opak. , ilość: 10; poz.23. Titra Fix odważka analityczna sodu wodorotlenek 0,1 mol/l ( 0,1N) ( ciecz) , jm:1 szt/ opak. , ilość: 10; poz.24. Paski wskaźnikowepH 0-14 ( uniwersalne) , jm:100 szt/opak , ilość: 12; poz.25. Sączki jakościoweśrednia prędkość filtracji, śr.11,0 cm , jm:100 szt/opak , ilość: 2; poz.26. Kolba ERLENMEYERA z wąską szyjką 300 ml , jm:szt , ilość: 10; poz.27. Kolba ERLENMEYERA z szeroką szyjką 300 ml , jm:szt , ilość: 10; poz.28. Lejek labolatoryjny szklany, śr.90mm, wys.180 mm , jm:szt , ilość: 10; 47 poz.30. Bagietka z łopatką, śr, 5x200mm. , jm:szt , ilość: 50; poz.31. Pipeta wielomiarowa 5 ml / 0,05 ml/, kl AS, niebieska podzialka certyfikat serii , jm:szt , ilość: 10; poz.32. Pipeta wielomiarowa 10 ml, kl AS, niebieska podzialka certyfikat serii , jm:szt , ilość: 10; poz.33. Pipeta wielomiarowa 20 ml kl AS, niebieska podzialka certyfikat serii , jm:szt , ilość: 5; poz.34. Probówka bakteriologiczna śr 15-16mm, wys.100mm, szkło sodowo-wapnowe , jm:100 szt/opak , ilość: 1; poz.35. Zlewka wysoka z wylewem 100 ml , jm:100 szt/opak , ilość: 5;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.79.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" przy ul. Wołyńskiej 1 i przy ul. Henryka Sienkiewicza 22 w Chełmie
- Zakup artykułów spożywczych różnych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
- "Zakup trzech samochodów."
- "Budowa Terminala Samochodowego w Hrebennem - działania przedprojektowe (raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko)" - dpg Hrebenne
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Usługi szkoleniowe w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywana dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Dostawa leków i środków farmaceutycznych do ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- "Dostawy leków w okresie 18 miesięcy".
- Dostawa jednorazowa leków z medycyny ludzkiej dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa produktów leczniczych do programów lekowych na SM
więcej: Szczypce, szczoteczki/pędzelki, rozwieracze i polerki dentystyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.