Ogłoszenie z dnia 2005-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa 24 szt. fabrycznie nowych (z gwarancją) samochodów osobowych typu kombivan z polskim świadectwem homologacji, przeznaczonych do przewozu 5 osób (wraz z kierowcą) i ładunku min. 300 kg dla Oddziałów GDDKiA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Violetta Kuźbik 042 637 75 36 - w sprawach proceduralnych Zdzisław Głowacki 042 636 33 46 - w sprawach technicznych, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 24 szt. fabrycznie nowych (z gwarancją) samochodów osobowych typu kombivan z polskim świadectwem homologacji, przeznaczonych do przewozu 5 osób (wraz z kierowcą) i ładunku min. 300 kg dla Oddziałów GDDKiA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 24 sztuki fabrycznie nowe (z gwarancją) samochody osobowe typu kombivan z polskim świadectwem homologacji, przeznaczone do przewozu 5 osób (wraz z kierowcą) i ładunku min. 300 kg Silnik: rzędowy, czterocylindrowy, poj. min. 1,9 dm³, wysokoprężny, z turbodoładowaniem, moc max. - min. 55 KW, max. moment obrotowy - min. 200 Nm, spełniający wymagania dot. emisji spalin określone w normie Euro 3. Nadwozie: samonośne stalowe, z szybami bocznymi w przedziale pasażerskim i ładunkowym, klapa tylna z oknem ogrzewanym i wycieraczką, kolor pomarańczowy, boczne przesuwne drzwi z prawej strony do przestrzeni pasażerskiej, pokrywa przestrzeni ładunkowej - składana, dwa pojedyncze fotele w I rzędzie ( przedziale kierowcy ) z regulacją wzdłużną i regulacją oparcia, siedzenie trzyosobowe z zagłówkami w II rzędzie siedzeń, dzielone 1/3 do 2/3, składane; dł. max. 4500 mm, szer. max. 1850 mm, rozstaw osi max. 2700 mm, pojemność bagażnika min. 700 ltr.; Podwozie: zawieszenie przednie niezależne, kolumny Mac Phersona, zawieszenie tylne zależne z resorami piórowymi, Układ przeniesienia napędu: napęd na koła przednie, skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa, sprzęgło jednotarczowe, suche, Układ hamulcowy hydrauliczny, ze wspomaganiem, hamulce: przód - tarczowe, tył - tarczowe, lub bębnowe, Układ kierowniczy ze wspomaganiem, z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie, Niezbędne wyposażenie: poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS, immobiliser, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby przednie i centralny zamek, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne, kluczyk z zamontowanym pilotem do sterowania centralnym zamkiem, radio z odtwarzaczem CD fabrycznie montowane w desce rozdzielczej, korek wlewu paliwa zamykany na klucz, pełnowymiarowe koło zapasowe, Wymagania dodatkowe: na bokach z obu stron i z tyłu samochodów należy umieścić napis i emblemat napis SŁUŻBA DROGOWA wykonany literami koloru czarnego na pasie koloru żółtego ( Nr kat. 3469-464-140 ), szer. 120 mm. Krój liter - paneuropa tłusta, wysokość 90 mm. (napis może być wykonany na folii samoprzylepnej ), na przednich prawych i lewych drzwiach samochodów, nad napisem SŁUŻBA DROGOWA należy wykonać emblemat Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wg zał. w SIWZ rys. w kolorze czarnym. Jeżeli wymaga tego estetyka pojazdu, wymiary emblematu należy proporcjonalnie zmniejszyć; na dachu samochodu ma być zamontowana zespolona lampa ostrzegawcza typu LZ-2XW (prod. Z.E. Elektra w Warszawie, ul. Przasnyska 6A ), lub równoważna ze światłem żółtym błyskowo - ksenonowym i podświetlonym napisem SŁUŻBA DROGOWA oraz emblematem GDDKiA z obu stron. Zmiany adaptacyjne pojazdów nie mogą powodować utraty, ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta samochodu. Gwarancja: samochody powinny być objęte minimum 24 - miesięczną gwarancją w pełnym zakresie bez uwzględniania uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika, bez ograniczenia przebiegu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: odbiór w najbliższym położonym w stosunku do siedziby Zamawiającego serwisie Wykonawcy na terenie Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 24 samochody; Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 18000 PLN wadium; zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie przewiduje się. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za zrealizowane dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2. W ciągu ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej jedną dostawę samochodów osobowych kombivan (z homologacją samochodu osobowego) o charakterystyce porównywalnej do przedmiotu zamówienia w ilości najmniej 20 szt. dla jednego odbiorcy. 3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 0,5 mln zł. 4. posiada zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 5. Posiada min. 1 serwis autoryzowany przez producenta samochodów przewidywanych do dostawy przez Wykonawcę na terenie Polski. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu. Ocena wniosków będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w ogłoszeniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem i wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) sporządzone przed upływem terminu składania wniosków. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 50 u.p.z.p. - przed upływem terminu składania wniosków. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na wymaganą kwotę - aktualne na dzień składania wniosków. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz zawierający zestawienie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat dostaw potwierdzających spełnianie wymagań, o których mowa w pkt. III.2.1. ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia tam wskazane zostały wykonane należycie. 2. Informacja na temat punktów serwisowych potwierdzająca spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.1). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamawiający został powiadomiony pismem z dn. 12.09.2005r. o unieważnieniu centralnego przetargu. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% jakość, bezpieczeństwo, funkcjonalność - 20% aspekt ekonomiczny - 5% gwarancja - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 18.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna Zamawiającego - pokój nr 12.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż w określona w ogłoszeniu Zamawiający oceni Wykonawców następująco: Ocena łączna: A+B A. Doświadczenie - do 50 pkt. (liczba dostarczonych samochodów użytkowych o zbliżonej charkterystyce do przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy badanego/ liczba dostarczonych samochodów j.w. dla Wykonawcy o największej ich liczbie) x 50 Zamawiający do porównania przyjmie wyłącznie samochody typu osobowy kombivan (z homologacją dla samochodu osobowego. B. Liczba punktów serwisowych - do 50 pkt. (liczba punktów serwisowych autoryzowanych przez producenta samochodów przewidywanych do dostawy dla Wykonawcy badanego/ liczba punktów serwisowych j.w. dla Wykonawcy podającego ich największą liczbę)x 50 Szczegółowe kryteria do oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będzie wartość brutto (cena) dla każdego zadania odrębnie. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: A)Cena - 70 % B)Jakość, bezpieczeństwo i funkcjonalność - 20 % W tym: wyposażenie, które nie może stanowić opcji na zamówienie, lecz musi być wyposażeniem bez dodatkowych kosztów, - poduszka powietrzna dla pasażera - 2 pkt. - kierownica z regulacją w dwóch płaszczyznach - 2pkt - hamulce tarczowe z przodu i z tyłu - 2pkt - ASR - system zapobiegający buksowaniu kół podczas ruszania - 3pkt - EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania -3pkt - norma emisji spalin Euro 4 - 2pkt - MSR - regulacja siły uciągu silnika - 3pkt - klimatyzacja półautomatyczna, lub automatyczna -3 pkt C)aspekt ekonomiczny - 5 % w tym: - średnie zużycie paliwa na 100 km mierzone wg norm Europejskiej Komisji Ekonomicznej (ECE): (najniższe zużycie: zużycie oferty badanej)x 2 pkt - koszt przeglądów technicznych w okresie gwarancji na samochód zakładając roczny przebieg 40.000 km: (najniższy koszt: koszt oferty badanej) x 2 pkt. - koszt przedłużenia gwarancji o 1 rok: (najniższy koszt: koszt oferty badanej)x 1 pkt D) warunki gwarancji - 5% (liczone arytmetycznie odnosząc okres badany w miesiącach do okresu najdłuższego w miesiącach - w danym zakresie) W tym: - na samochód - 1 pkt - na lakier - 2pkt - na perforację - 2 pkt 1% odpowiada 1 punktowi. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.09.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Główczyce do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





