eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Koszalin: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).
Numer ogłoszenia: 52125 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18751 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w okresie od podpisania umowy do 31 lipca 2012 roku w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) na podstawie umów zlecenia zawieranych z Wykonawcami. Osoby wyłonione w przedmiotowym zamówieniu świadczyć będą usługi na rzecz osób bezdomnych i lub zagrożonych bezdomnością na terenie Gminy Miasta Koszalin w miejscu pobytu osób bezdomnych i lub zagrożonych bezdomnością oraz na terenie siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 i ul. Morskiej 43..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Artym, ul. Kosynierów 33, 75-232 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Paszek, ul. Wańkowicza 44/5, 75-446 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.